SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yep, lekkerquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een stokje in zo’n danoontje en invriezen toch?
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Knallende hoofdpijn door mijn tweede pirk.
ga weg engerdquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je met een vergrootglas gecheckt?
[ afbeelding ]
Mijn manager is flauwgevallen na de 2e gisteren en vandaag koorts.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Knallende hoofdpijn door mijn tweede pirk.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn manager is flauwgevallen na de 2e gisteren en vandaag koorts.
Oh ja wij deden daar limonade inquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger tupperware-vormpjes waarmee je ook ijsjes kon maken van yogidrink
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:20 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde een foto maken van dat bultje, zegt mijn telefoon :voedselstand
Super goed bezig!!!quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:16 schreef kwiwi het volgende:
@:Foshizzle79, ben al een halve kilo afgevallen na een dag met het intermittent fasting. Helemaal gemotiveerd nu
Vriend van een collega ook, die viel ook met zijn hoofd ergens tegenaan dus kon naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oeiquote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van een collega ook, die viel ook met zijn hoofd ergens tegenaan dus kon naar het ziekenhuis.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriend van een collega ook, die viel ook met zijn hoofd ergens tegenaan dus kon naar het ziekenhuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |