Schuurs speelt zelden pik dus wat lul jequote:Op maandag 26 juli 2021 20:21 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Schuurs en Tractor Blind zijn een klasse beter![]()
Denk dat die van PSV iets sterker is idd
Middelveld met Sangare,MvG en Gotze is ook een klasse beter..voorhoede is duidelijk.
Drommel > pasveer
Het is ook geen geweldenaar verder. Valt genoeg op aan te merken. Maar wel ervaren met het talent om op de goede plek te staan, dus bij een vaste basisplek gedurende een heel seizoen zou hij in de ED de 20 makkelijk hallen iig.quote:Op maandag 26 juli 2021 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
die was ook wel een beetje slachtoffer van het systeem vorig seizoen
28 Uit 56? Daar kan Malen alleen maar van dromen.quote:Op maandag 26 juli 2021 19:54 schreef XL het volgende:
[..]
Zonder de Jong waren we daar kampioen geworden, dat waren slechts 28 doelpunten uit 56 100% kansen.
Ik zie wat je hier doet, maar verbazingwekkend genoeg maak ik me om Malen minder zorgen. Toen Robben bij ons naar binnen kapte kon je het nog verdedigen en het schot in de verre hoek ging er vaak voorbij. Ik denk dat zodra Malen heeft begrepen dat je geen punten krijgt als je op de keeper schiet hij het gaat afleren. Die Duitsers brengen hem dat de komende 2 jaar wel bij, zelfs al is het de foute Borussia.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
28 Uit 56? Daar kan Malen alleen maar van dromen.
Robben was al 10x beter toen hij vertrok. Dat was fine-tuning wat nog plaats moest vinden.quote:Op maandag 26 juli 2021 22:56 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie wat je hier doet, maar verbazingwekkend genoeg maak ik me om Malen minder zorgen. Toen Robben bij ons naar binnen kapte kon je het nog verdedigen en het schot in de verre hoek ging er vaak voorbij. Ik denk dat zodra Malen heeft begrepen dat je geen punten krijgt als je op de keeper schiet hij het gaat afleren. Die Duitsers brengen hem dat de komende 2 jaar wel bij, zelfs al is het de foute Borussia.
quote:Op maandag 26 juli 2021 23:32 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Rosario naar het schijnt voor 6 miljoen naar Nice, en daar kunnen nog bonussen bijkomen.
Hahaha, Nice.
gewoon een goeie afmaker maar moest vorig seizoen veel te veel meters maken, net als Götze trouwens.quote:Op maandag 26 juli 2021 20:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is ook geen geweldenaar verder. Valt genoeg op aan te merken. Maar wel ervaren met het talent om op de goede plek te staan, dus bij een vaste basisplek gedurende een heel seizoen zou hij in de ED de 20 makkelijk hallen iig.
Eens, Robben was verder. Malen gaat ook niet zo groot worden als Robben geworden is. Ik wil alleen aanduiden dat ik Malen wel succes zie hebben in het buitenland, heel anders als de jong die effectief gewoon flopte bij Borussia, Newcastle en Sevilla.quote:Op maandag 26 juli 2021 23:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Robben was al 10x beter toen hij vertrok. Dat was fine-tuning wat nog plaats moest vinden.
Malen moet echt nog heel veel leren. Die mag de veters van Robben nog niet strikken.
Ik vind de vergelijking met Mertens beter. Die had bij PSV ook de naam dat hij er de beslissende momenten niet stond en in topwedstrijden altijd onder de maat was. Dat hij bij Napoli een sensatie zou worden zag echt niemand aankomen, maar toch heeft ie dat geflikt.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:13 schreef XL het volgende:
[..]
Eens, Robben was verder. Malen gaat ook niet zo groot worden als Robben geworden is. Ik wil alleen aanduiden dat ik Malen wel succes zie hebben in het buitenland, heel anders als de jong die effectief gewoon flopte bij Borussia, Newcastle en Sevilla.
Mertens is een aardige vergelijking denk ik. Mij ging het hoofdzakelijk daarom de Jong te kleinerenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking met Mertens beter. Die had bij PSV ook de naam dat hij er de beslissende momenten niet stond en in topwedstrijden altijd onder de maat was. Dat hij bij Napoli een sensatie zou worden zag echt niemand aankomen, maar toch heeft ie dat geflikt.
Zoiets zie ik bij Malen wel gebeuren en dan kan hij nog een mooie carrière krijgen.
Malen heeft toch ook wel alle basisvoorwaarden voor een goede speler, dat ziet een blinde nog. Iets rustiger voor de goal en hij had al even niet meer bij PSV gespeeld.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind de vergelijking met Mertens beter. Die had bij PSV ook de naam dat hij er de beslissende momenten niet stond en in topwedstrijden altijd onder de maat was. Dat hij bij Napoli een sensatie zou worden zag echt niemand aankomen, maar toch heeft ie dat geflikt.
Zoiets zie ik bij Malen wel gebeuren en dan kan hij nog een mooie carrière krijgen.
Dat denk ik ook en dat is gewoon te trainen, al vind ik het gek dat van Nistelrooy hem dat niet bij heeft kunnen brengen, de meeste jonge spitsen en aanvallende middenvelders die met hem gewerkt hebben werden een stuk trefzekerder in die periode.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Malen heeft toch ook wel alle basisvoorwaarden voor een goede speler, dat ziet een blinde nog. Iets rustiger voor de goal en hij had al even niet meer bij PSV gespeeld.
Jup, is ook een mooi recent voorbeeld voor al die gastjes die naar het buitenland gaan voor de poen. Met een goede stap terug kun je hier in NL gewoon nog oranje en een topclub halen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Malen heeft toch ook wel alle basisvoorwaarden voor een goede speler, dat ziet een blinde nog. Iets rustiger voor de goal en hij had al even niet meer bij PSV gespeeld.
Ja, dat werkt ook helemaal niet op die manier he. Voor iemand die praat over het IQ van andere mensen post jij best aparte dingenquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat denk ik ook en dat is gewoon te trainen, al vind ik het gek dat van Nistelrooy hem dat niet bij heeft kunnen brengen, de meeste jonge spitsen en aanvallende middenvelders die met hem gewerkt hebben werden een stuk trefzekerder in die periode.
Dat zeker. Blijkt een verstandige zet van hem te zijn geweest.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Jup, is ook een mooi recent voorbeeld voor al die gastjes die naar het buitenland gaan voor de poen. Met een goede stap terug kun je hier in NL gewoon nog oranje en een topclub halen.
of gewoon omdat ze toch niet goed genoeg zijnquote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat zeker. Blijkt een verstandige zet van hem te zijn geweest.
Aan de andere kant zijn er ook voldoende doe de stap terug doen en dan uiteindelijk in de middenmoot van de Eredivisie eindigen. Meestal omdat ze zichzelf als vedette blijven zien.
Malen had dat niet, die heeft gewoon hard gewerkt en zich bescheiden opgesteld. Top gozertje, maar in zijn huidige vorm wel gewoon vervangbaar denk ik en ik vermoed dat hij bij PSV niet beter gaat worden dan dit. Heeft een nieuwe prikkel nodig, net als Mertens destijds.
Techniek en vertrouwen gaan hand in hand. Er zijn genoeg spelers die veelvuldig faalde voor de goal en die door een goede training op de techniek ineens aan de lopende band gingen scoren. Van Nistelrooy (maar ook Nilis) heeft daar een aantal spelers bij PSV heel goed in begeleid, alleen bij Malen minder succesvol. Dat kan heel veel redenen hebben en het heeft weinig zin om daar over te speculeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, dat werkt ook helemaal niet op die manier he. Voor iemand die praat over het IQ van andere mensen post jij best aparte dingen
Kan ook ja. Maar een speler als Bazoer, om er maar één te noemen, heeft meer talent in zijn grote teen dan Hendrix in zijn hele lijf. Toch heeft het er alle schijn van dat Hendrix, en mogelijk zelfs Rosario, meer uit hun carrière gaan halen. Had je dat gezegd toen ze 16/17 waren dan had iedereen je, terecht, keihard uitgelachen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
of gewoon omdat ze toch niet goed genoeg zijn
je hebt inderdaad ook spelers die niet via PSV naar een topclub gaan, goed zo
dat geldt net zo goed voor spelers die trouw bij hun clubje blijven in de jeugd
Dat laatste is natuurlijk gewoon een aanname gebaseerd op lucht. Ik denk dat Ihattaren best nog kan slagen, maar er is maar 1 persoon die daar een stem in heeft (en dat is niet herr Schmidt).quote:Op maandag 26 juli 2021 15:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas zijn veel voetballers over het paard getilde verwende ventjes die ook nog eens veel verdienen, dat ze gebrek aan zelfreflectie hebben lijkt me duidelijk, maar als de trainer een speler als Thomas verkiest boven Ihattaren dan weet je wel dat het niet goed zit en waarschijnlijk nooit meer goed komt, aan wie het ligt doet er dan niet meer toe
Dat schijnen mensen moeilijk te vinden om te beseffen inderdaad. Dan zou je een soort light versie van Mbappe in je elftal hebben.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo moeilijk om te begrijpen. Ik vind het wel bijzonder dat er op dat gebied in die jaren zo weinig progressie met hem is geboekt. Maar zoals gezegd, mogelijk dat een nieuwe omgeving en een hoger niveau hem dwingen om zich weer verder te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:14 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Dat schijnen mensen moeilijk te vinden om te beseffen inderdaad. Dan zou je een soort light versie van Mbappe in je elftal hebben.
Hoe bedoel je dat? Het is toch een publiek geheim dat Schmidt en Ihattaren niet door 1 deur kunnen.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:13 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk gewoon een aanname gebaseerd op lucht. Ik denk dat Ihattaren best nog kan slagen, maar er is maar 1 persoon die daar een stem in heeft (en dat is niet herr Schmidt).
Ik denk dat die blessure toch wel een impact heeft gehad, nu te hopen dat hij z'n eerste wedstrijden ook meteen een paar goals/assists pakt want het nadeel daar tov PSV is dat de trainer je niet zo makkelijk laat staan.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 10:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik vind dat niet zo moeilijk om te begrijpen. Ik vind het wel bijzonder dat er op dat gebied in die jaren zo weinig progressie met hem is geboekt. Maar zoals gezegd, mogelijk dat een nieuwe omgeving en een hoger niveau hem dwingen om zich weer verder te ontwikkelen.
Veel spelers zijn er enorm mee geholpen als ze ineens niet meer de beste zijn op de training.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |