Aiiiii tering domme post dit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah die zelf opgeleide talenten die jullie van andere clubs kopen wanneer ze 16/17 jaar oud zijn?eigen jeugd mijn dikke lul
Maar het ligt aan de trainerquote:Op zondag 25 juli 2021 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Die is nu voor de 8e keer ziek in nog geen jaar tijd![]()
Ik ben ook iedere maandagochtend ziekquote:Op zondag 25 juli 2021 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Gewoon lekker terugzetten naar Jong. Geen moeite meer voor doen, laat hem maar op de tribune tot hij weg is.quote:Op zondag 25 juli 2021 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Kun je nagaan als hij over een tijdje 90 minuten kan spelen! Dan krijgt hij 9 miljoen.quote:Op zondag 25 juli 2021 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
6 miljoen per jaar voor Malen?
Verdomme wat een bedrag
5 miljoen voor Berghuis vind ik veel heftiger. Bij Malen zit er nog behoorlijk wat potentie in als hij in de juiste competitie door de juiste mensen getraind wordt. Bij Berghuis is dit gewoon het beste wat hij kanquote:Op zondag 25 juli 2021 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
6 miljoen per jaar voor Malen?
Verdomme wat een bedrag
alleen verdient hij dat niet, zit tegen de 4 aan en Dortmund + Bundesliga is toch wel wat anders, geen idee of Malen daar bij de grootverdieners hoortquote:Op zondag 25 juli 2021 14:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
5 miljoen voor Berghuis vind ik veel heftiger. Bij Malen zit er nog behoorlijk wat potentie in als hij in de juiste competitie door de juiste mensen getraind wordt. Bij Berghuis is dit gewoon het beste wat hij kan
4 miljoen ja. Wat belachelijk veel.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen verdient hij dat niet, zit tegen de 4 aan en Dortmund + Bundesliga is toch wel wat anders, geen idee of Malen daar bij de grootverdieners hoort
Daarom, voor de bundesliga toch gewoon een netjes bescheiden salaris?quote:Op zondag 25 juli 2021 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
alleen verdient hij dat niet, zit tegen de 4 aan en Dortmund + Bundesliga is toch wel wat anders, geen idee of Malen daar bij de grootverdieners hoort
Ach, PSV zou het ook betalen als het dat zou kunnen. Misschien niet voor een speler als Berghuis, maar toch.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:39 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
4 miljoen ja. Wat belachelijk veel.
ze hadden er niet zo lang geleden 15? miljoen voor over, dan kan je 3 jaar 2 miljoen betalen maar dat is ook een smak geldquote:Op zondag 25 juli 2021 17:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ach, PSV zou het ook betalen als het dat zou kunnen. Misschien niet voor een speler als Berghuis, maar toch.
Met 4 miljoen ben je in de basis bij bvb goedkoop. Misschien is het meer dan Bürki, maar dan ben je nog niet eens Emre Can en dat is een behoorlijke droeftoeter.quote:Op zondag 25 juli 2021 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die heeft al een zwik coronabesmettingen gehad waar je u tegen zegt jaquote:Op zondag 25 juli 2021 11:09 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Is ook kut. Heb je je de hele zomer de tyfus getraind en jezelf niet volgegeten, zijn ze dat hele jaar dat je met je dikke prul ongemotiveerd over de Herdgang sjokte niet in één keer vergeten.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:55 schreef tja77 het volgende:
Had geen basisplaats tegen de Turken, en meteen weg motivatie en weer “ziek”.
Dat was gewoon een test van Schmidt en hij is gezakt.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ergens begrijp ik het ook wel, die gast is zijn hele leven opgehemeld en nu mag die niet eens invallen maar pure middelmaat als Thomas wel.
Dat vind ik ook wel weer een tikkeltje overdreven. Maar we kunnen wel stellen dat Schmidt en Ihattaren geen groot succes is geweest en dat is ontzettend jammer.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was gewoon een test van Schmidt en hij is gezakt.
Het mannetje is gewoon niet geschikt voor teamsport, zo eenvoudig is het.
4 miljoen is gewoon prima Johnquote:Pablo Rosario staat toch spoedig voor een vertrek bij PSV. Het Eindhovens Dagblad meldt zondagavond dat OGC Nice een bod van vier miljoen euro heeft uitgebracht op de 24-jarige middenvelder, die zelf al een persoonlijk akkoord bereikt heeft met de Franse club. John de Jong zet echter in op een hogere transfersom en wil een ‘marktconform bedrag’ overhouden aan het vertrek van Rosario.
Ihattaren was nog nooit een groot succes. De hele hype heeft hij in het eerste nooit waargemaakt. Paar leuke wedstrijden, maar nog nooit 3 of 4 potten op een rij goed.quote:Op zondag 25 juli 2021 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel weer een tikkeltje overdreven. Maar we kunnen wel stellen dat Schmidt en Ihattaren geen groot succes is geweest en dat is ontzettend jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |