Ik zie het niet zo snel gebeuren. Wie gaat er nog een miljoenenbedrag voor een enfant terrible dat feitelijk nog niks bewezen heeft neer leggen?quote:
Wat is een miljoenenbedrag, 1 jaar contract dus 5-10 miljoen, dat is echt wel een gokje waard, Raiola brengt hem wel ergens onder.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie het niet zo snel gebeuren. Wie gaat er nog een miljoenenbedrag voor een enfant terrible dat feitelijk nog niks bewezen heeft neer leggen?
5 miljoen tikt Overmars vanuit zijn bubbelbad meteen af. Kom maar door.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is een miljoenenbedrag, 1 jaar contract dus 5-10 miljoen, dat is echt wel een gokje waard, Raiola brengt hem wel ergens onder.
Liever vandaag dan morgen. Steven ‘niemand zit in mijn hoofd’ Berghuis en Mo ‘niemand krijgt mij kapot vriend, niemand’ Ihattaren samen op de bank, hét recept tot een harmonieuze spelersgroep. Stotterende Tukker ervoor. Goud.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
5 miljoen tikt Overmars vanuit zijn bubbelbad meteen af. Kom maar door.
Ajax is gewoon favoriet tegen die teams, dus kap met deze act.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stellen dat Benfica en Donetsk beter zijn dan PSV? Is toch niet zo gek, denk dat die meer vergelijkbaar zijn met Ajax. Het is zeker niet kansloos hoor, dat niet, maar ik vind het gek om te verwachten dat PSV ineens beter is dan dat soort teams.
rare redenatiequote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen. Steven ‘niemand zit in mijn hoofd’ Berghuis en Mo ‘niemand krijgt mij kapot vriend, niemand’ Ihattaren samen op de bank, hét recept tot een harmonieuze spelersgroep. Stotterende Tukker ervoor. Goud.
Ah ja, "we are back" toch?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ajax is gewoon favoriet tegen die teams, dus kap met deze act.
Tuurlijk wel, maar hij tekent niet bij. Dan mag ie daar maar gaan lopen kwallen zoals in Eindhoven.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch jammer als hij daar van waarde kan zijn voor zo'n jodenfooi?
denk niet dat het gaat gebeuren maar op zich wel jammer dat het zo loopt, Götze zie ik geen 50 wedstrijden spelen dit seizoenquote:Op zaterdag 24 juli 2021 14:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is toch jammer als hij daar van waarde kan zijn voor zo'n jodenfooi?
Nee liever Thomas erin voor de balans in de 88ste minuut bij 5-0 voor idd.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 18:51 schreef XL het volgende:
Ihattaren mag van mij weg, leuke speler maar niet goed genoeg voor psv. Beter speelt hij bij een team dat meer ruimte krijgt en waar hij geen druk hoeft te zetten. Crystal Palace ofzo.
Mo heeft meer talent in zijn kleine teen dan Thomas in zijn hele lijf, maar Mo mag de schoenen van Thomas op dit moment nog niet strikken als je kijkt naar professionaliteit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:06 schreef Berend86 het volgende:
[..]
Nee liever Thomas erin voor de balans in de 88ste minuut bij 5-0 voor idd.
Eens hoor, maar ik vraag me ook wel af in hoeverre het voor herr Schmidt nu een principekwestie gaat worden. Toch zonde om te zien dat (op voorhand) 1 van je grootste talenten dadelijk voor een appel en een ei weg gaat.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mo heeft meer talent in zijn kleine teen dan Thomas in zijn hele lijf, maar Mo mag de schoenen van Thomas op dit moment nog niet strikken als je kijkt naar professionaliteit.
Maar eigenlijk moet hij niet naar een club die op de gok dat soort bedragen neertelt voor een speler om te kijken of het misschien ooit iets wordt.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 10:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is een miljoenenbedrag, 1 jaar contract dus 5-10 miljoen, dat is echt wel een gokje waard, Raiola brengt hem wel ergens onder.
Succes ermeequote:Op zaterdag 24 juli 2021 13:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
5 miljoen tikt Overmars vanuit zijn bubbelbad meteen af. Kom maar door.
Wat doet-ie verkeerd momenteel? Hij kwam afgetraind de zomerstop uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 19:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Mo heeft meer talent in zijn kleine teen dan Thomas in zijn hele lijf, maar Mo mag de schoenen van Thomas op dit moment nog niet strikken als je kijkt naar professionaliteit.
Ajax kan spelers kopen door zelf opgeleide grote talenten te verkopen. Bij PSV worden talenten afgeschreven voor ze een kans krijgen.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 20:26 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Succes ermee
Gelukkig heeft PSV (itt koopclub ajax) een sterke opleiding en staan de volgende talenten alweer klaar
Zeker. En hij heeft ook gespeeld.quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat doet-ie verkeerd momenteel? Hij kwam afgetraind de zomerstop uit.
Ah die zelf opgeleide talenten die jullie van andere clubs kopen wanneer ze 16/17 jaar oud zijn?quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax kan spelers kopen door zelf opgeleide grote talenten te verkopen. Bij PSV worden talenten afgeschreven voor ze een kans krijgen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2021 21:54 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ah die zelf opgeleide talenten die jullie van andere clubs kopen wanneer ze 16/17 jaar oud zijn?eigen jeugd mijn dikke lul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |