Blijft zonde, met het talent dat zij heeftquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
Oh Alfred en Amaia toch wel recente faal inzendingen in beeld!!!
Waar moet je dan altijd heen zo ver van je huis ?quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:40 schreef Strani het volgende:
Direct naast waar dit vanavond gehouden wordt, stapt Strani altijd over van de ene tram naar de andere. Of van de tram naar de bus, want het busstation van Benidorm staat daar ook.
Hebben jullie natuurlijk verder niks aan.
Ik vind dat nog altijd een mooi liedje en het koppeltje liefquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:40 schreef Cee het volgende:
Ah, the awkward couple, nog ongemakkelijker dan die Slovenen in 2019.
Nou, naar Villajoyosa of El Campello. Maar recent moest je hier ook overstappen voor Benidorm Centro zelf want de trams vanuit het noorden (de mijne dus) gingen een tijdje lang maar tot Benidorm Intermodal (dus het station naast dit van vanavond).quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar moet je dan altijd heen zo ver van je huis ?
Hebben ze trams inmiddels in Benidorm?
Toen dachten we nog 'waarom heeft Spanje Pannecoucke en wij niet'quote:
Ah Villajoyosa zat ik 2 zomers vlak bij met veldwerk bij Orchetaquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, naar Villajoyosa of El Campello. Maar recent moest je hier ook overstappen voor Benidorm Centro zelf want de trams vanuit het noorden (de mijne dus) gingen een tijdje lang maar tot Benidorm Intermodal (dus het station naast dit van vanavond).
Jij ook veel plezier!quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
Ah nu live, dan hou ik het definitief voor gezienFijne kijkavond iedereen!
Gewoon cercanias tren dan , maar ik zei eerder al dat ik er al 35 jaar niet meer ben geweestquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:45 schreef Strani het volgende:
En ja @:chufi, lijn 1 vanuit Alicante en lijn 9 vanuit Denia komen samen in Benidorm. Al wel behoorlijk lang hoor
Juistquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:45 schreef Cee het volgende:
Hé dat is die man met die hond uit Strani’s dorp!
Hmm ja maar het zijn wel echt sneltrams.quote:Op woensdag 26 januari 2022 22:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon cercanias tren dan , maar ik zei eerder al dat ik er al 35 jaar niet meer ben geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |