Ja weet je wat het is, ik denk soms wel eens 'wat als ik niks van tevoren zou luisteren en de NSF's laat gaan'. Maar dat is én minder plezier want minder leuke shows om te kijken én er blijven toch wel vaak pareltjes steken in de NSF's die alltime favorieten zijn gewordenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet je wat ook heel fijn zou zijn? Bij zo'n soort voorronde gewoon géén favorieten hebben. Dat scheelt al minstens 5 jaar van die 30 jaar
Hahaha ja kloptquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Tijdens die 515190 intervalacts is er vast wel een klein beetje tijd om te typen toch
Gewoon van te voren niets luisteren, dat scheelt al de helftquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Weet je wat ook heel fijn zou zijn? Bij zo'n soort voorronde gewoon géén favorieten hebben. Dat scheelt al minstens 5 jaar van die 30 jaar
Draaien ze een beetje leuk spul?quote:
Daaaancing in the raaaainquote:
Que ? Ik kijk gewoon op TVE das vast andersquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daaaancing in the raaaain
Van de laatste 5-6 jaar nog niks gehoord (matige resultaten rijtje van de afgelopen jaren)
Oh jammerquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Daaaancing in the raaaain
Van de laatste 5-6 jaar nog niks gehoord (matige resultaten rijtje van de afgelopen jaren)
Bandido is ook al voorbij gekomen hoorquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jammerDan hoop je toch op een Eres Tu, of een Bandido (al is die laatste misschien reclame
)
Blijft bij mij altijd irritant goed hangenquote:
Eres tu kwam ook ff langs , je weet van die zwager van mequote:Op woensdag 26 januari 2022 22:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh jammerDan hoop je toch op een Eres Tu, of een Bandido (al is die laatste misschien reclame
)
Dat "pereia" stukje vooral en dat deuntje waarbij die danseres valt over haar hakkenquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Blijft bij mij altijd irritant goed hangen
Ja ken ikquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Eres tu kwam ook ff langs , je weet van die zwager van me
Beter ook lijkt mequote:Op woensdag 26 januari 2022 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ken ik![]()
Het verhaal dan, niet je zwager
Het nummer was wel schattigquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:40 schreef Cee het volgende:
Ah, the awkward couple, nog ongemakkelijker dan die Slovenen in 2019.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |