https://eurovoix.com/2022/01/23/luna-ki-withdraws-benidorm-fest/quote:Luna Ki has withdrawn from Benidorm Fest as her song “Voy a morir” is ineligible to compete in the Eurovision Song Contest.
RTVE has announced this morning that Luna Ki has pulled out of competing in Benidorm Fest. The singer has withdrawn after it was found that “Voy a morir” would not be able to compete in the Eurovision Song Contest. Luna Ki’s song features the use of autotune which is not allowed at the contest.
Gaat het enkel om de autotune wat ze niet mag gebruiken (logisch ook)? Je weet toch dat er live gezongen wordt?quote:Op zondag 23 januari 2022 10:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
https://eurovoix.com/2022/01/23/luna-ki-withdraws-benidorm-fest/![]()
![]()
Ja, dat laatste dat mag ook. Het mag alleen niet voor 1 september officieel uitgebracht zijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaat het enkel om de autotune wat ze niet mag gebruiken (logisch ook)? Je weet toch dat er live gezongen wordt?
Dacht ook eerder iets te lezen dat ze met dit nummer al eerder opgetreden had voor 1 september? Maarja dat had Duncan ook gedaan toch opzich?
Weet niet of dit gek klinkt, maar krijg daar zo'n Bella Ciao-vibe (quote:Op maandag 24 januari 2022 17:19 schreef Strani het volgende:
Goeiedag, die van Rayden. Ik zeg dit niet snel over Spanje maar als ze dit kiezen dan vind ik het top-tienmateriaal.
Ik hoopte al dat onze huis-Spanjaard die ook leuk zou vinden. Schijnt wel dat de tekst heel metaforisch is. Verstaan wij natuurlijk niks van alleen, vraag me alleen af of dat in Spanje wel aan zou slaan zelf. Om die reden dan. Zonder dat ik er zelf een woord van begrijpquote:Op maandag 24 januari 2022 17:19 schreef Strani het volgende:
Goeiedag, die van Rayden. Ik zeg dit niet snel over Spanje maar als ze dit kiezen dan vind ik het top-tienmateriaal.
Ik denk eigenlijk dat die Rigoberta totaal geen jury nummer heeft (toch?). Daar gaat Rayden veel hogere ogen op gooien, denk ik en misschien dat dat nog in z’n voordeel kan werken.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:24 schreef Strani het volgende:
Rigoberta Bandini vind ik heel saai. Dat dat eerste staat in de odds begrijp ik wel, want Spanje kiest nou eenmaal graag saaie liedjes.
In Spanje is dat normaal...quote:Op woensdag 26 januari 2022 09:02 schreef Cee het volgende:
Ze moeten winnen, het MOET.
Vanavond de eerste halve finale! Ik lees dat het zowat rond bedtijd wordt uitgezonden. Kunnen die Spanjaarden niet eens iets op een normale tijd starten? TV-programma's, avondeten etc. etc.
Benieuwd wat Azúcar Moreno nog kan, ik vind hun nummer eigenlijk wel vermakelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2022 11:16 schreef molloot200 het volgende:
Running order vanavond:
1. Varry Brava - Raffaella
2. Azúcar Moreno - Postureo
3. Blanca Paloma - Secreto de agua
4. Unique - Mejores
5. Tanxugueiras - Terra
6. Chanel - SloMo
@Greysquote:Salvador Sobral and Marlon will perform during the first Semi-Final of Benidorm Fest. Eurovision fans will recognise Salvador Sobral, who brought Portugal their first ever Eurovision win after a 53-year wait in 2017. His latest album “BPM” was released in May 2021 and was nominated for Best Engineered Album at the Latin Grammy Awards 2021.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |