SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom niet? Enige wat ik nu niet heb zijn onderburen maar verder woon ik al met mensen naast en boven me.quote:
Als je het bijhoudt valt het mee !quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar als ik het niet te lang laat gaan, valt het op zich wel te doen. Zo enorm is m'n tuin ook weer niet.
quote:
Een uitspraak rechtstreeks uit het handboek der dooddoenersquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je het bijhoudt valt het mee !
Gedeelde voordeur.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet? Enige wat ik nu niet heb zijn onderburen maar verder woon ik al met mensen naast en boven me.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een uitspraak rechtstreeks uit het handboek der dooddoeners
Wie heeft er ook zin om continu alles bij te houdenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een uitspraak rechtstreeks uit het handboek der dooddoeners
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je het bijhoudt valt het mee !
Hm die klachten heb ik allemaal nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedeelde voordeur.
Bij thuiskomst volk voor de deur.
Smerigheid in het trappenhuis of een ondergepiste lift
Geluidsoverlast.
Vaak janken met parkeren of schade aan je auto.
Smerigheid voor de deur en op straat.
Voordelen: bij mij hoefde de kachel van de winter nauwelijks aan en dat is ook echt het enige voordeel.
Oh ik zie deze problemen hier in Emmen niet bij flatjes waar ik wel eens kom. En geluidsoverlast heb ik hier ook wel dus boeiend.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedeelde voordeur.
Geluidsoverlast.
Voordelen: bij mij hoefde de kachel van de winter nauwelijks aan en dat is ook echt het enige voordeel.
Jij shopt in een iets andere groep woningen vermoed ik zo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm die klachten heb ik allemaal nietmoderne seniorenflat ftw.
maar wil gewoon weer 'vrij wonen' en kunnen bbq'en.
BBQ is enige reden ongeveer dat ik blij ben met een tuin maar ook dat doe ik bijna nooit.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, nee, dat deed ik deze keer dus en dat was niet leuk. Ben nog steeds niet klaar.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie heeft er ook zin om continu alles bij te houdenik ben meer van het uitstellen en opsparen
Een flat is voor mij synoniem aan de ultieme laagst mogelijke woonvorm die er is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedeelde voordeur.
Geluidsoverlast.
Siquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij shopt in een iets andere groep woningen vermoed ik zo.
En dat terwijl ze over het algemeen vrij hoog zijn vergeleken met een huis-huis.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een flat is voor mij synoniem aan de ultieme laatgst mogelijke woonvorm die er is.
Ja is ook story of my life, en dan denk ik Ja, vanaf nu ga ik shit bijhouden, maar nee hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, dat deed ik deze keer dus en dat was niet leuk. Ben nog steeds niet klaar.
Eerder was ik vrij braaf, laatste maand wat minder goed bijgehouden. Helaas was dat de "ontplofmaand" qua onkruid.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is ook story of my life, en dan denk ik Ja, vanaf nu ga ik shit bijhouden, maar nee hoorhahaha
Afhankelijk van je flatsoort mag je die ramen gewoon nog lekker zelf doen hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:44 schreef Ama het volgende:
Ik wil in een flat zodat ik van mijn 2 grootste problemen af ben:
- Ramen wassen
- Onkruid wieden
ramen wassen moet ik nog steedsquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:44 schreef Ama het volgende:
- Ramen wassen
- Onkruid wieden
Mwah als ik 5 hoog woon zal het wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhankelijk van je flatsoort mag je die ramen gewoon nog lekker zelf doen hoor.
Owquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerder was ik vrij braaf, laatste maand wat minder goed bijgehouden. Helaas was dat de "ontplofmaand" qua onkruid.
Als je erbij kan vanaf een balkon of galerij, zal je het waarschijnlijk zelf mogen doen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah als ik 5 hoog woon zal het wel meevallen denk ik.
Ja, nou ik woonde in alles behalve een seniorenflat, laat staan dat alles modern was.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar op zich vind ik het wel lekker werk hoor, beetje in die tuin rossen.quote:
ik zit 2 hoog, maar heb een heel groot balkon. Zijn slechts 2 ramen die via de verhuurder/VVE gewassen worden. Maar dat is dan gelijk ook zo kut gedaan dat je het alsnog zelf gaat doenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah als ik 5 hoog woon zal het wel meevallen denk ik.
Ik zou dat een favela vinden, maar ieder zo zijn referentiekader.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een flat is voor mij synoniem aan de ultieme laagst mogelijke woonvorm die er is.
Ik heb geen woorden voor je luiheid. Ik sta daar zo ver vanaf.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:44 schreef Ama het volgende:
- Ramen wassen
- Onkruid wieden
Ja prima maar ik vind het gewoon kut om te doen, heeft weinig te maken met lui hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden voor je luiheid. Ik sta daar zo ver vanaf.
Ik werk 40uur per week; ga 3 keer sporten, 3 keer uit naar vrienden. Zaterdag morgen doe ik een eigen klus. Ben ik terug dan, maai ik 3 grasvelden, onderhoud de tuin, en 3 keer per jaar snoei ik 65 meter heggen, afgezien van het dakonderhoud, schilderwerk, allerhande hobbyprojecten. En ik vind het nog leuk ook (soms niet).
De ramen laat ik lappen trouwensquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja prima maar ik vind het gewoon kut om te doen, heeft weinig te maken met lui hoor.![]()
Wat een Sylvester Stallone ben je tochquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik werk 40uur per week; ga 3 keer sporten, 3 keer uit naar vrienden. Zaterdag morgen doe ik een eigen klus. Ben ik terug dan, maai ik 3 grasvelden, onderhoud de tuin, en 3 keer per jaar snoei ik 65 meter heggen, afgezien van het dakonderhoud, schilderwerk, allerhande hobbyprojecten. En ik vind het nog leuk ook (soms niet).
Ja ik hopelijk binnenkort ook hehe.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De ramen laat ik lappen trouwens
Een wijs man zei me ooit "hoe meer je bezit des te minder tijd heb je voor jezelf over"quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
De heggen laat ik de laatste paar keren door een hovenier doen.
Op die zaterdag verdien ik genoeg geld om alles uit te besteden dus ja dan waarom niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een Sylvester Stallone ben je toch
Ja, gefeliciteerd?quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En toch nog zoveel tijd om te FOK!ken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je wordt eigendom van je bezit.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een wijs man zei me ooit "hoe meer je bezit des te minder tijd heb je voor jezelf over"
Ik heb niet echt groene vingers, maar vind wel altijd leuk om mooie tuinen te zienquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar op zich vind ik het wel lekker werk hoor, beetje in die tuin rossen.
Misschien had ik het leuker gevonden als ik een fijne achtertuin zou hebben.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar op zich vind ik het wel lekker werk hoor, beetje in die tuin rossen.
Ik ook niet hoor, ik probeer vooral te onthouden wat ik waar ongeveer heb neergezet en wat "vreemd" is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb niet echt groene vingers, maar vind wel altijd leuk om mooie tuinen te zien
Het is een wel een zitmaaierquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En toch nog zoveel tijd om te FOK!ken.
Achter doe ik nu steeds maar beetje als iemand mijn gras komt maaien, dan maak ik mij ook nog beetje nuttig. Voor moet ik ook maar idd standaard inplannen, dan is het ook zo klaar als het bijna niks is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik stond elke avond 10 minuten onkruid te trekken huehue. En daarmee hield ik het redelijk bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je wordt eigendom van je bezit.
(c) Buda 2021
quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe durven ze op het werk mij naar de Ajaxlaan te sturen![]()
![]()
![]()
De boertjes krijgen weer een grote mond na de 5-1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zou ik ook gereageerd hebben als PSV had verloren gisteren..quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De boertjes krijgen weer een grote mond na de 5-1.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hoe durven ze op het werk mij naar de Ajaxlaan te sturen![]()
![]()
![]()
Omdat er niet genoeg animo was om een laan naar PSV te noemen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Die is er wel gewoon hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Omdat er niet genoeg animo was om een laan naar PSV te noemen?
En een krul!quote:
Ik heb echt nog nooit gezegd dat ik mijn ramen ging lappen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens ik heb volgens mij nog NOOIT gezegd of geklaagd welke huistaken ik doe. Ik zet ze nu een keer op een rijtje en ja dan wil ik graag een sticker.
Ama heeft denk ik wel 130x gezegd dat ze ging onkruidwieden en ramen lappen, en dan een dag later dat ze het dan toch niet gedaan had.
Prima enzo hoor.
Geen krul?quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:30 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens ik heb volgens mij nog NOOIT gezegd of geklaagd welke huistaken ik doe. Ik zet ze nu een keer op een rijtje en ja dan wil ik graag een sticker.
Ama heeft denk ik wel 130x gezegd dat ze ging onkruidwieden en ramen lappen, en dan een dag later dat ze het dan toch niet gedaan had.
Prima enzo hoor.
Daarom woon ik in Foqueville in een bospodquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Helemaal mee eens. Tijdje terug echt een enorme berg aan spullen weggegooid en voel me veel rustiger. Elke keer spullen zien staan die veel gekost hebben maar niet gebruikt worden, daar voel je je ook niet beter door.
Kom je straks thuis met een cursusboek wiebeldansjes, een fles bubbels en die leuke roodharige dame van kassa 3quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Ok poging 2, pleepapier, kip. wijn, sokken, pleepapier, kip. wijn, sokken, pleepapier, kip. wijn, sokken, pleepapier, kip. wijn, sokken, pleepapier, kip. wijn, sokken, pleepapier, kip. wijn, sokken.
Ik moet gelijk aan biodanza denkenquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom je straks thuis met een cursusboek wiebeldansjes, een fles bubbels en die leuke roodharige dame van kassa 3
Heb je vakantie US?quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:30 schreef UitStraling het volgende:
Ok poging 2, pleepapier, kip. wijn, sokken, pleepapier, kip. wijn, sokken, pleepapier, kip. wijn, sokken, pleepapier, kip. wijn, sokken, pleepapier, kip. wijn, sokken, pleepapier, kip. wijn, sokken.
Wat doen jullie toch in godsnaam tijdens al die meetings?quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu nog een meeting van 1 uur en een kwartier () en dan haak ik af voor vandaag. Die pirk is toch wel aan het etteren.
Hooggeleide zaken bespreken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doen jullie toch in godsnaam tijdens al die meetings?
Ik zit best wel in aan vrij stevig management team en soms zijn we elkaar nodig om snel wat beslissingen door te drukken, maar meetings?
Voordat alles weer dicht gaat, wel slimquote:
Volgende week is het slecht weer dus rent iedereen weer naar binnen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voordat alles weer dicht gaat, wel slim
Ik hoop wel dat alles nog open kan blijvenquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgende week is het slecht weer dus rent iedereen weer naar binnen.
Praat je al met een Frans accent?quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Denk toch niet dat er weer dingen dichtgaan enzo?
Ben een tijdje niet in NL geweest dus weet de stemming niet.
L'os.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Praat je al met een Frans accent?
Het gaat helemaal mis hier, beetje I Am Legend sfeertje op straat, zodra de zon onder is ben je nergens meer veilig en er wordt gevochten om de laatste restjes.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Je zit op de camping in Frankrijk joh wereldreizigerquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:04 schreef Lospedrosa het volgende:
en de hele dag op fokquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zit op de camping in Frankrijk joh wereldreiziger
Wat een leven.quote:
Alleen jammer van al die Fransenquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Wat een leven.Beetje kut roepen op de camping in Frankrijk en ondertussen ook FOK!ken.
Daarom ook FOK!ken toch zodat je je nog een beetje tussen je eigen soort volk thuis voelt.quote:
Of bij het Gardameer in Italië tijdens het hoogseizoen in augustus.. Daar heb je op elke hoek wel een Gerda die naar haar man Jan aan het blčren is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
Maar goed, Als je daar op de camping zit zie je meer hollanders dan in de binnenstad van Amsterdam
Ja maar dat is niet alleen in Frankrijk. Dat is op elke camping ter wereld.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:29 schreef gianni61 het volgende:
Maar goed, Als je daar op de camping zit zie je meer hollanders dan in de binnenstad van Amsterdam
Daarom naar het Comomeerquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of bij het Gardameer in Italië tijdens het hoogseizoen in augustus.. Daar heb je op elke hoek wel een Gerda die naar haar man Jan aan het blčren is.
Kut roepen naar je Nederlandse buren op de camping.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet alleen in Frankrijk. Dat is op elke camping ter wereld.
lekker samen een blikje amstel drinken dat je in de overbeladen caravan hebt meegenomen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Kut roepen naar je Nederlandse buren op de camping.
Wat een leven.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker samen een blikje amstel drinken dat je in de overbeladen caravan hebt meegenomen.
"want stel je voor dat ze dat daar niet hebben"quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker samen een blikje amstel drinken dat je in de overbeladen caravan hebt meegenomen.
Cilian Murphy?quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel met die gast van Peaky Blinders zie ik![]()
Daar zitten ze niet?quote:
Oef...wat een mooie man is datquote:
Hadden eigenlijk jouw op die stickers erbij moeten zettenquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:37 schreef Ama het volgende:
In mijn afwezigheid hebben ze in het hele gebouw op mijn werk stickers geplakt met dat je afstand moet houden van elkaar. Toeval of?Bij ons ook weinig mensen corona gehad, volgens mij ben ik nummer 3 daar.
Nee maar af en toe er even ertussenuitpiepen is wel zo relaxed.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je vakantie US?
En zijn er verder nog plannen?
Eng als je dan 's ochtends net wakker bent.. kom je op het werk en en dan zie je overal mijn hoofd op de deuren.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hadden eigenlijk jouw op die stickers erbij moeten zetten
quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Eng als je dan 's ochtends net wakker bent.. kom je op het werk en en dan zie je overal mijn hoofd op de deuren.
Alweer wc papier?quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Kip, pleepapier, lavendelstuikjes, wijn, fles whisky, sokken en een schuurspons weer in huis hoor
Geen kassamevrouw?quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Kip, pleepapier, lavendelstuikjes, wijn, fles whisky, sokken en een schuurspons weer in huis hoor
Nee dezequote:
Het Gerdameer dus?quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of bij het Gardameer in Italië tijdens het hoogseizoen in augustus.. Daar heb je op elke hoek wel een Gerda die naar haar man Jan aan het blčren is.
Hoe dan???quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat al twee of drie dagen zonder joh.
OMGquote:
Slecht voorraadbeleid.quote:
En terugggggquote:
Ik kreeg een koude rilling over mn rugquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zat al twee of drie dagen zonder joh.
Ik kon 'm niet laten.quote:
Ja maar hoe veeg je je reet af dan ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 vuilniszak vol, nu de rest nog tussen de tegeltjes. Tegen het huis aan is weer netjes iig.
Your beauty never ever scared me.
Constipatie was nog nooit zo welkom.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja maar hoe veeg je je reet af dan ?hahaha
Douchenquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha echt hčquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Constipatie was nog nooit zo welkom.
Met springstaarten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok kan ook, hahahaquote:
met een flesje water en je linkerhandquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Met rechts ben ik efficiënter.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
met een flesje water en je linkerhand
Je kunt nog zelfstandig bij je preutjequote:Op donderdag 22 juli 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, m'n arm kan weer niet hoger dan m'n schouder.
quote:
mijne is een stuk flexibeler dan bij pirk 1quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, m'n arm kan weer niet hoger dan m'n schouder.
Cillian Murphy - 5ft 7 inches.quote:
Ik schijn 5'9 te zijn, dus als je referentiekader Hollanders is, is het niet enorm groot nee.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Cillian Murphy - 5ft 7 inches.
Dat is inderdaad niet heel groot, zo uit mijn hoofd
Oh ja idd!!! Zocht het net maar op en hij is 1.70 ! Hahaha, maar goed, ik ben 1.59 dus komt wel goedquote:
Dat jij niet eens een toilet met ingebouwd bidet hebt, valt me van je tegen ditquote:
je moet er paar paar plantenbakken neerzetten met leuke bloemetjesquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:52 schreef Ama het volgende:
Meteen woningbouw berichtje gestuurd of ik een nieuw huisnummerbordje kan krijgen.
Ik moet helemaal niks. Ik ben juist blij met de ruimte voor want fietsen en wasgoed enz.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
je moet er paar paar plantenbakken neerzetten met leuke bloemetjes
CIllian Murphy is een Ierse man. Even een omrekentabel gebruikt hij is 1.70 ongeveer. Vind ik ook voor dat land aan de kleine kant.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schijn 5'9 te zijn, dus als je referentiekader Hollanders is, is het niet enorm groot nee.
geke buut'nlanders moeten eens leren hoe meters en centimeters werkenquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schijn 5'9 te zijn, dus als je referentiekader Hollanders is, is het niet enorm groot nee.
Ohja, ik moet er ook eens een nieuw huisnummer opschroeven, heb ik er met grof geweld afgehaald toen ze de gevel opnieuw kwamen voegen maar nog geen nieuwe op gedaanquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:52 schreef Ama het volgende:
Meteen woningbouw berichtje gestuurd of ik een nieuw huisnummerbordje kan krijgen.
Even gespiekt, valt denk ik wel mee. Gemiddelde voor een man daar is mijn lengte zo'n beetje, dus alsnog een aardig stapje naar de 1.80+ van hier.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
CIllian Murphy is een Ierse man. Even een omrekentabel gebruikt hij is 1.70 ongeveer. Vind ik ook voor dat land aan de kleine kant.
wat je wil horen als je etc etc?quote:
Ja, waarom zou je gewoon makkelijk met stapjes van 10 werken als je feet en inches kan gebruiken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geke buut'nlanders moeten eens leren hoe meters en centimeters werken
Okeequote:Op donderdag 22 juli 2021 15:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even gespiekt, valt denk ik wel mee. Gemiddelde voor een man daar is mijn lengte zo'n beetje, dus alsnog een aardig stapje naar de 1.80+ van hier.
Lang zat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
CIllian Murphy is een Ierse man. Even een omrekentabel gebruikt hij is 1.70 ongeveer. Vind ik ook voor dat land aan de kleine kant.
Dat heb ik bewust zo in de voortuin.quote:
Huehuequote:Op donderdag 22 juli 2021 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat heb ik bewust zo in de voortuin.Veel mensen hier trouwens.
en gewichten met stone en pounds en ouncesquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, waarom zou je gewoon makkelijk met stapjes van 10 werken als je feet en inches kan gebruiken.
hoe lang ben je met brakke rug?quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:58 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me af hoe lang ik was geweest als ik niet zo'n brakke rug had gehad
Gewoon chill met wasrekje enz en voor corona had ik nog zoiets als vrienden en stonden er regelmatig veel fietsen.quote:
Stikt de baby tenminste niet net na de geboorte.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn "voortuin" is ook niet boeiend. Staan een paar aangewaaide stokrozen en de kliko's, de rest moet of nog weggetrokken (huehue), of er staat een auto op.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Meteen brandwondenquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stikt de baby tenminste niet net na de geboorte.
Ach, we krimpen allemaal een beetje door de dagquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
1.70 ongeveer. 'S avonds iets kleiner
En een tuinbroek aanquote:
ik ben niet klein.quote:
Ik zit me kapot te puzzelen, heb je nu ellenlange benen of een bovenlijf als een regenworm?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar m'n zus is 1.60 ofzo maar als we zitten zijn we even lang
Waren een keertje bij een musical, zag ze het niet zo goed vanwege lange mensen voor ons. Wilde ze met me ruilen. Ja doei he.
Ja, maar da's ook net waar je lengte in zit. Qua lengte kan ik de broeken van m'n pa aan, bijvoorbeeld. Die heeft gewoon een absurd lang bovenlichaam ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:02 schreef CherryLips het volgende:
Maar m'n zus is 1.60 ofzo maar als we zitten zijn we even lang
Waren een keertje bij een musical, zag ze het niet zo goed vanwege lange mensen voor ons. Wilde ze met me ruilen. Ja doei he.
Lange benen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit me kapot te puzzelen, heb je nu ellenlange benen of een bovenlijf als een regenworm?
Ik ben niet perse lang, maar klein ook niet hoor.quote:
Hahaha zo kan je het ook noemen iddquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet klein.
Ik ben gewoon te klein voor mijn gewicht.
Dat soberzo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet klein.
Ik ben gewoon te klein voor mijn gewicht.
Korte benen zitten in de familie hier.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, maar da's ook net waar je lengte in zit. Qua lengte kan ik de broeken van m'n pa aan, bijvoorbeeld. Die heeft gewoon een absurd lang bovenlichaam ofzo.(1.90)
Ik pakte ooit een broek uit de kast en dat ding zat zķ raar. Was dus van pa en niet van mij. Maar de lengte klopte.
Waarschijnlijk hooikoorts.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Er fietste iemand langs met een mondkapje op.
Denial isn't just a river in Egypt ofzo hč?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Met 5cm langer was m'n gewicht perfect in het midden van de BMI-range.
Ok, ok, niet perfect in het midden, wel in het groen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denial isn't just a river in Egypt ofzo hč?
Wat zei ie dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Air zei vroeger altijd wat anders.
Is goed hoor wijffiequote:Op donderdag 22 juli 2021 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, ok, niet perfect in het midden, wel in het groen.(Reken maar na, 1.75 of 1.80 bij 80kg.
)
Het is maar goed dat ik m'n heupomtrek altijd nog heb, als ik bij broeken een maat kleiner ga (zonder de optie op lengtemaat), zijn ze standaard te kort.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Korte benen zitten in de familie hier.
Ik hecht er niet echt waarde aan hoor, het is vooral dat m'n weegschaal naar me roept wat m'n BMI is op moment van wegen en op een gegeven moment blijft dat omslagpunt gewoon plakken.quote:
Hallo, never forget springstaarten 2021quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]was die dingen alweer vergeten joh, hahaha
Dat wordt zo'n " waar was jij " momentjequote:Op donderdag 22 juli 2021 16:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo, never forget springstaarten 2021
Waarom werk je 42 uur?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:11 schreef kwiwi het volgende:
Dat 42u per week werken is eigenlijk maar kut, want je moet elke dag 8u24min werken zeg maarIs niet ff makkelijk 8u plus pauze rekenen.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is bijna knap hoe vaak mijn directeur in één meeting heeft genoemd dat hij hoopt dat we straks weer allemaal lekker op kantoor zitten
quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Het is bijna knap hoe vaak mijn directeur in één meeting heeft genoemd dat hij hoopt dat we straks weer allemaal lekker op kantoor zitten
Swsquote:
Ik weeg mezelf niet eens meer, vroeger wel maar het wordt zo'n obsessie voor me opeens, dus kijk nu gewoon naar hoe mn kleding zitquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hecht er niet echt waarde aan hoor, het is vooral dat m'n weegschaal naar me roept wat m'n BMI is op moment van wegen en op een gegeven moment blijft dat omslagpunt gewoon plakken.
Legendquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat wordt zo'n " waar was jij " momentjehahaha
Is hier standaard. Bij m'n vorige baan had ik geluk dat het officieel 40 was, maar ja met al die overuren toen maakte dat niet uit.quote:
Hahaha echt hčquote:
Bah, kantoor. Mensen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
En niemand die even lekker tegengas geeft ?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Komt het wel op neer jaquote:
Wat een barbaren daar tussen die bergenquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hier standaard. Bij m'n vorige baan had ik geluk dat het officieel 40 was, maar ja met al die overuren toen maakte dat niet uit.
Nee joh iedereen juichen en joelen natuurlijk "Jaaaaaaaaah eindelijk weer onder de mensen, mijn lieve warme collega's, jeeeeeej ik heb jullie gemist, we gaan er samen voor jongens en meisjes"quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En niemand die even lekker tegengas geeft ?![]()
Nee, zie je sommige mensen driftig ja knikkenquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En niemand die even lekker tegengas geeft ?![]()
Ik durf niet meer te zeggen dat ik jaloers ben want dan krijg ik gelijk gratis tips dat ik ook een ticket kan boeken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:18 schreef kwiwi het volgende:
Gergi is 10 dagen in Budapest vanaf vanavond. Twee vrije weekenden![]()
Toch wel eens lekker na een jaar elk weekend op stap zijn.
Zucht..quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, zie je sommige mensen driftig ja knikken
Als ik het druk heb werk ik toch wel echt effectief de hele dag minus een korte pauze. Maar ja zoals nu is het even best rustig, dan zit ik 17 van de 42u tv te kijken of te FOK!ken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn leidinggevend zei onlangs nog dat als je 40 uur werkt, je 32 uur effectief aan het werk bent.
Nogmaals: niemand werkt echt effectief 8 uur op een dag, tenzij je dik overuren aan het maken bent of een robot bent.
Webcam met eieren en poep bekogelen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht..
En jij rolde met je ogen?
Al buiksprekend zat ik te gillen dat het allemaal domme idioten zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht..
En jij rolde met je ogen?
Ik ben ook jaloers, vond het zo'n leuke stadquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik durf niet meer te zeggen dat ik jaloers ben want dan krijg ik gelijk gratis tips dat ik ook een ticket kan boeken.
Maar...ik ben wel jaloers
Knusquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ga je twee weekenden pyjama party houden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben ook jaloers, vond het zo'n leuke stadMaar ja, hopelijk volgend jaar weer eens ofzo.
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ga je twee weekenden pyjama party houden?
Of met springst... nvm.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Webcam met eieren en poep bekogelen.
Verstandige keuzequote:Op donderdag 22 juli 2021 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Al buiksprekend zat ik te gillen dat het allemaal domme idioten zijn.
You're funnyquote:
Kleine kwiwi?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje tijd voor jezelf en kleine kwiwi.
Als ik op kantoor zit, lukt het mij vaak niet effectief de hele dag te werken, omdat mensen dan een praatje komen maken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik het druk heb werk ik toch wel echt effectief de hele dag minus een korte pauze. Maar ja zoals nu is het even best rustig, dan zit ik 17 van de 42u tv te kijken of te FOK!ken.
Uhu, dat is uit pure doodsangst.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik op kantoor zit, lukt het mij vaak niet effectief de hele dag te werken, omdat mensen dan een praatje komen maken.
Lees je dit ook US, mensen komen een praatje maken met deze vuige introvert.
Ik hoor gewoon je teleurstellingquote:
Je zegt wel heel vaak dat je introvert bent.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik op kantoor zit, lukt het mij vaak niet effectief de hele dag te werken, omdat mensen dan een praatje komen maken.
O ja dat heb ik ook, kan alleen als ik in m'n eentje thuis ben zo gefocust werken. Met thuiswerken kan ik ook makkelijk in 4u waar ik op kantoor 8u over doe.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat ik ze zo zag zweten.. dacht al..quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uhu, dat is uit pure doodsangst.
Ja noodgedwongen extreem veel meer natuurlijk maar draai dat nog wel terug als de tijd er weer rijp voor is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
Zijn jullie meer of minder zolderkamerautist geworden tijdens corona? Ik wel meer eigenlijk, ben helemaal opgeleefd nu ik van maandag tot vrijdag alleen mensen via de webcam hoef te zien en ze letterlijk kan wegdrukken als ik er geen zin in heb![]()
Meerquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
Zijn jullie meer of minder zolderkamerautist geworden tijdens corona
Ik schrik altijd een beetje als iemand onverwachts belt via Teams of zoquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
Zijn jullie meer of minder zolderkamerautist geworden tijdens corona? Ik wel meer eigenlijk, ben helemaal opgeleefd nu ik van maandag tot vrijdag alleen mensen via de webcam hoef te zien en ze letterlijk kan wegdrukken als ik er geen zin in heb![]()
Ik zeg niksquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schrik altijd een beetje als iemand onverwachts belt via Teams of zoDenk dan dat er iets in de brand staat, maar het valt altijd wel mee. Wegdrukken vind ik een beetje onbeleefd of zo, maar dat slaat natuurlijk nergens op
Het kost mij in ieder geval minder energie en prikkels, dus ik vind dat wel fijn
Ik mag niets meer zeggenquote:
Ja, toch wel meer. In zekere zin is het niet goed dat ik legitiem aan zelfisolering kan doenquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
Wij doen vanaf augustus woensdag op kantoor, de rest van de week thuis. Primaquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou niet 100% thuis willen werken, dat lijkt mij dan ook weer een beetje saai
Ik heb ook liever dat ze dat even vragen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik schrik altijd een beetje als iemand onverwachts belt via Teams of zoDenk dan dat er iets in de brand staat, maar het valt altijd wel mee. Wegdrukken vind ik een beetje onbeleefd of zo, maar dat slaat natuurlijk nergens op
Het kost mij in ieder geval minder energie en prikkels, dus ik vind dat wel fijn
Is een beetje zoals mensen die ongevraagd langskomenquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat ze dat even vragen.
Ja, dat klinkt wel prima, was je eerst 100% thuiswerken dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij doen vanaf augustus woensdag op kantoor, de rest van de week thuis. Prima
Ja, kondig dat even aan, desnoods met een jinglequote:Op donderdag 22 juli 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat ze dat even vragen.
Kan nog erger, neefje van me had zo'n leven dat hij in een week meer meemaakt dan anderen in een heel leven, die zat ineens thuis opgesloten bij zijn vrouw die hij amper van voornaam kende en een hele enge baby.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, toch wel meer. In zekere zin is het niet goed dat ik legitiem aan zelfisolering kan doen
Ik heb kluizenaarsneiginngen, kan mezelf prima vermaken, mensen ga ik me alleen maar aan ergeren uiteindelijk omdat ze dom zijn ofzo, maar ja, moet er wel voor oppassen dat het niet te erg wordt 🤔quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, toch wel meer. In zekere zin is het niet goed dat ik legitiem aan zelfisolering kan doen
Eerst was het een rotzooi van thuiswerken, reizen en op kantoor. Maar nu in m'n nieuwe baan begonnen met 100% thuiswerken en dat gaat dan naar 80%.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel prima, was je eerst 100% thuiswerken dan?
Ik heb nu 1 dag per week op kantoor, 2 dagen vind ik ook nog prima en 3 dagen zou ik wel de max vinden
Minder. Heb meer tijd om naar buiten te gaan enzo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:33 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb kluizenaarsneiginngen, kan mezelf prima vermaken, mensen ga ik me alleen maar aan ergeren uiteindelijk omdat ze dom zijn ofzo, maar ja, moet er wel voor oppassen dat het niet te erg wordt 🤔
Da's die neef die nu in scheiding ligt ?quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nog erger, neefje van me had zo'n leven dat hij in een week meer meemaakt dan anderen in een heel leven, die zat ineens thuis opgesloten bij zijn vrouw die hij amper van voornaam kende en een hele enge baby.
Is gewoon zo, hahahaquote:
als je 2 dagen niet post dan schakelen we de politie in.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ligt aan de mensen. Maar gemiddelde mensen zijn echtquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
mensen ga ik me alleen maar aan ergeren uiteindelijk omdat ze dom zijn ofzo,
6 uur.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
als je 2 dagen niet post dan schakelen we de politie in.
Mja moet zeggen dat als ik Gergi niet had dat het wel echt erg zou zijn bij mij. Die sleept me mee naar allerlei sociale dingen die ik normaal niet zou doen. Maar is wel beter anders word ik echt een kluizenaarquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb kluizenaarsneiginngen, kan mezelf prima vermaken, mensen ga ik me alleen maar aan ergeren uiteindelijk omdat ze dom zijn ofzo, maar ja, moet er wel voor oppassen dat het niet te erg wordt 🤔
Eigen schuld dikke bult. Had hij er maar een jasje om moeten doenquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan nog erger, neefje van me had zo'n leven dat hij in een week meer meemaakt dan anderen in een heel leven, die zat ineens thuis opgesloten bij zijn vrouw die hij amper van voornaam kende en een hele enge baby.
Ken maar weinig čcht leuke en interessante mensen, de meesten zijn wel ok, maar dat zijn dan ook geen close friends ofzoquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ligt aan de mensen. Maar gemiddelde mensen zijn echt
Mensen met hele grote vriendengroepen, die kan je toch niet echt allemaal leuk vinden ? Denk ik dan he..quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ken maar weinig čcht leuke en interessante mensen, de meesten zijn wel ok, maar dat zijn dan ook geen close friends ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |