SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom niet? Enige wat ik nu niet heb zijn onderburen maar verder woon ik al met mensen naast en boven me.quote:
Als je het bijhoudt valt het mee !quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Leuk is anders, maar als ik het niet te lang laat gaan, valt het op zich wel te doen. Zo enorm is m'n tuin ook weer niet.
quote:
Een uitspraak rechtstreeks uit het handboek der dooddoenersquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je het bijhoudt valt het mee !
Gedeelde voordeur.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom niet? Enige wat ik nu niet heb zijn onderburen maar verder woon ik al met mensen naast en boven me.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een uitspraak rechtstreeks uit het handboek der dooddoeners
Wie heeft er ook zin om continu alles bij te houdenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een uitspraak rechtstreeks uit het handboek der dooddoeners
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je het bijhoudt valt het mee !
Hm die klachten heb ik allemaal nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedeelde voordeur.
Bij thuiskomst volk voor de deur.
Smerigheid in het trappenhuis of een ondergepiste lift
Geluidsoverlast.
Vaak janken met parkeren of schade aan je auto.
Smerigheid voor de deur en op straat.
Voordelen: bij mij hoefde de kachel van de winter nauwelijks aan en dat is ook echt het enige voordeel.
Oh ik zie deze problemen hier in Emmen niet bij flatjes waar ik wel eens kom. En geluidsoverlast heb ik hier ook wel dus boeiend.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedeelde voordeur.
Geluidsoverlast.
Voordelen: bij mij hoefde de kachel van de winter nauwelijks aan en dat is ook echt het enige voordeel.
Jij shopt in een iets andere groep woningen vermoed ik zo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hm die klachten heb ik allemaal nietmoderne seniorenflat ftw.
maar wil gewoon weer 'vrij wonen' en kunnen bbq'en.
BBQ is enige reden ongeveer dat ik blij ben met een tuin maar ook dat doe ik bijna nooit.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, nee, dat deed ik deze keer dus en dat was niet leuk. Ben nog steeds niet klaar.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wie heeft er ook zin om continu alles bij te houdenik ben meer van het uitstellen en opsparen
Een flat is voor mij synoniem aan de ultieme laagst mogelijke woonvorm die er is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gedeelde voordeur.
Geluidsoverlast.
Siquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij shopt in een iets andere groep woningen vermoed ik zo.
En dat terwijl ze over het algemeen vrij hoog zijn vergeleken met een huis-huis.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een flat is voor mij synoniem aan de ultieme laatgst mogelijke woonvorm die er is.
Ja is ook story of my life, en dan denk ik Ja, vanaf nu ga ik shit bijhouden, maar nee hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, dat deed ik deze keer dus en dat was niet leuk. Ben nog steeds niet klaar.
Eerder was ik vrij braaf, laatste maand wat minder goed bijgehouden. Helaas was dat de "ontplofmaand" qua onkruid.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is ook story of my life, en dan denk ik Ja, vanaf nu ga ik shit bijhouden, maar nee hoorhahaha
Afhankelijk van je flatsoort mag je die ramen gewoon nog lekker zelf doen hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:44 schreef Ama het volgende:
Ik wil in een flat zodat ik van mijn 2 grootste problemen af ben:
- Ramen wassen
- Onkruid wieden
ramen wassen moet ik nog steedsquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:44 schreef Ama het volgende:
- Ramen wassen
- Onkruid wieden
Mwah als ik 5 hoog woon zal het wel meevallen denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Afhankelijk van je flatsoort mag je die ramen gewoon nog lekker zelf doen hoor.
Owquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerder was ik vrij braaf, laatste maand wat minder goed bijgehouden. Helaas was dat de "ontplofmaand" qua onkruid.
Als je erbij kan vanaf een balkon of galerij, zal je het waarschijnlijk zelf mogen doen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah als ik 5 hoog woon zal het wel meevallen denk ik.
Ja, nou ik woonde in alles behalve een seniorenflat, laat staan dat alles modern was.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar op zich vind ik het wel lekker werk hoor, beetje in die tuin rossen.quote:
ik zit 2 hoog, maar heb een heel groot balkon. Zijn slechts 2 ramen die via de verhuurder/VVE gewassen worden. Maar dat is dan gelijk ook zo kut gedaan dat je het alsnog zelf gaat doenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah als ik 5 hoog woon zal het wel meevallen denk ik.
Ik zou dat een favela vinden, maar ieder zo zijn referentiekader.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een flat is voor mij synoniem aan de ultieme laagst mogelijke woonvorm die er is.
Ik heb geen woorden voor je luiheid. Ik sta daar zo ver vanaf.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:44 schreef Ama het volgende:
- Ramen wassen
- Onkruid wieden
Ja prima maar ik vind het gewoon kut om te doen, heeft weinig te maken met lui hoor.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden voor je luiheid. Ik sta daar zo ver vanaf.
Ik werk 40uur per week; ga 3 keer sporten, 3 keer uit naar vrienden. Zaterdag morgen doe ik een eigen klus. Ben ik terug dan, maai ik 3 grasvelden, onderhoud de tuin, en 3 keer per jaar snoei ik 65 meter heggen, afgezien van het dakonderhoud, schilderwerk, allerhande hobbyprojecten. En ik vind het nog leuk ook (soms niet).
De ramen laat ik lappen trouwensquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja prima maar ik vind het gewoon kut om te doen, heeft weinig te maken met lui hoor.![]()
Wat een Sylvester Stallone ben je tochquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik werk 40uur per week; ga 3 keer sporten, 3 keer uit naar vrienden. Zaterdag morgen doe ik een eigen klus. Ben ik terug dan, maai ik 3 grasvelden, onderhoud de tuin, en 3 keer per jaar snoei ik 65 meter heggen, afgezien van het dakonderhoud, schilderwerk, allerhande hobbyprojecten. En ik vind het nog leuk ook (soms niet).
Ja ik hopelijk binnenkort ook hehe.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De ramen laat ik lappen trouwens
Een wijs man zei me ooit "hoe meer je bezit des te minder tijd heb je voor jezelf over"quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
De heggen laat ik de laatste paar keren door een hovenier doen.
Op die zaterdag verdien ik genoeg geld om alles uit te besteden dus ja dan waarom niet.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een Sylvester Stallone ben je toch
Ja, gefeliciteerd?quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |