SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat, voor een liedje wat ik zelf kan aanzetten?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Karzai het volgende:
Ik zou hier een meeting voor onderbreken
vaak denken mensen dat die mogelijkheid er niet is om een dag vrij te nemen, of hebben het gevoel alsof het niet kan. Als je een chirurg bent en je hebt een operatie op de planning staan dan is het vast lastig. Maar in andere gevallen zou een dag zo ongeveer altijd mogelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, in praktijk zijn er vaak wel mogelijkheden, maar ik kan me voorstellen dat je als bedrijf (helemaal de wat grotere, bureaucratie-heavy jongens) een minimale bezetting van poppetjes wil hanteren juist zodat het werk door kan gaan mocht iemand ziek zijn of naar iets als een begrafenis moeten.
Ja, zie de eerste zin uit die post.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
vaak denken mensen dat die mogelijkheid er niet is om een dag vrij te nemen, of hebben het gevoel alsof het niet kan. Als je een chirurg bent en je hebt een operatie op de planning staan dan is het vast lastig. Maar in andere gevallen zou een dag zo ongeveer altijd mogelijk moeten zijn.
Vriendelijk typje ben je wel he?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:57 schreef theSlowRush het volgende:
zeker als je toch de halve dag op een forum kunt posten dan zal het vast wel meevallen.
Ik ben geen chirurg maar kan echt geen vrij nemen als mijn vaste collega al vrij is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
vaak denken mensen dat die mogelijkheid er niet is om een dag vrij te nemen, of hebben het gevoel alsof het niet kan. Als je een chirurg bent en je hebt een operatie op de planning staan dan is het vast lastig. Maar in andere gevallen zou een dag zo ongeveer altijd mogelijk moeten zijn.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten dat ik vandaag vrij wilde nemen.
Die kinderen redden zichzelf wel een dagjequote:Op donderdag 22 juli 2021 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen chirurg maar kan echt geen vrij nemen als mijn vaste collega al vrij is.
Ja precies.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kinderen redden zichzelf wel een dagje
En wat klachten aan mijn broek.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:08 schreef Karzai het volgende:
Ga jij lekker naar het strand, heb je aan het eind van de dag een mooie asbak en een tekening
en kinderen met volle broekenquote:
Gewoon verstoppen achter de asbakken.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon verstoppen achter de asbakken.
Viel me ook al op jaquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendelijk typje ben je wel he?
Ik denk niet dat ze opeens niet meer zindelijk zijn hoor, eerder dat ze bijvoorbeeld het pand in de fik steken ofzo.quote:
ik weet niet hoe oud de groep is waar je op staatquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze opeens niet meer zindelijk zijn hoor, eerder dat ze bijvoorbeeld het pand in de fik steken ofzo.
Elkaar de hersens inslaan met eerdergenoemde asbakken?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze opeens niet meer zindelijk zijn hoor, eerder dat ze bijvoorbeeld het pand in de fik steken ofzo.
Oudste BSO groep.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud de groep is waar je op staat
Stiekem is het gewoon de baas van iemand die een van haar werknemers in de gaten aan het houden isquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yeps.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Elkaar de hersens inslaan met eerdergenoemde asbakken?
Die zijn wel zindelijk ja. Mag je hopen tenminste.quote:
Haagse kinderen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Straks krijgen we allemaal een mail met een uitdraai van onze posts.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon de baas van iemand die een van haar werknemers in de gaten aan het houden is
quote:
Niet de mijne, die is niet zo goed in Nederlands.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon de baas van iemand die een van haar werknemers in de gaten aan het houden is
Oh, dat zou wel gegronde redenen zijn voor een ontslag op staande voet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks krijgen we allemaal een mail met een uitdraai van onze posts.
Met mat.quote:
Dus heel de coupe dacht dat je Kerowna had.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
K heb een chocolade broodje gekocht. Hele metro onder de chocola en k. En verstikte mij in een kruimel
voortaan een slabbetje mee dan maarquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
K heb een chocolade broodje gekocht. Hele metro onder de chocola en k. En verstikte mij in een kruimel
de een kan er wat beter mee omgaan dan de anderquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
Karma omdat je die wappie op hebt zitten geilen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
Prima instellingquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:16 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
de een kan er wat beter mee omgaan dan de ander
Ik doe dat af en toe expres in de supermarkt, kan ik tenminste op mijn gemakje de roodste tomaten uitzoeken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik durf niet zo goed voluit te niezen of te hoesten in de kantoortuin, maar gelukkig ben ik thuis.
NIET ZO HARD!!quote:
Ik kan het hier helemaal horenquote:
Ja dagquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Karma omdat je die wappie op hebt zitten geilen.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik doe dat af en toe expres in de supermarkt, kan ik tenminste op mijn gemakje de roodste tomaten uitzoeken.
Dankzij @bitterbalquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
O, wat een heerlijk verkoelend briesje ineens
tijdens de volgende meeting even de berichten van de vorige dag hier doornemenquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Windhoosquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook karma voor het opgeilen van wappie? Straks lokaal zware sneeuwval op het strand?
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook karma voor het opgeilen van wappie? Straks lokaal zware sneeuwval op het strand?
Kan alleen maar positief zijn uiteraardquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:21 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
tijdens de volgende meeting even de berichten van de vorige dag hier doornemen
De omzetgoden?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarover moeten hogere machten beslissen
vastwelquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan alleen maar positief zijn uiteraard
Heb al ontbijt en lunch gehadquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:30 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ik heb een broodjequote:Op donderdag 22 juli 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb al ontbijt en lunch gehad
Dat zijn jij en ik dus?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarover moeten hogere machten beslissen
Met wat ?quote:
Paar weesgegroetjes en gewoon met LT trouwen. Dan vergeten we de hele situatie.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn jij en ik dus?
Ok wat doen we ermee met hele heikele penibele situatie? Ergens vind ik het echt niet kunnen maar ja het is bitterbal hč, die heeft nog wel wat krediet en ik heb wel weer zin in te hete tomatensoep.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb al ontbijt en lunch gehad
Ja, ik had heel vroeg hongerquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
[..]dat is vroeg.
Ik loop zo even naar bakker Bart voor wat verse saucijzenbroodjes
Tijd voor wat fruit danquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had heel vroeg hongerdus ik denk dat ik ergens rond 14.00 weer honger heb.
En in plaats van rijst strooien we dan bitterballen over het pasgetrouwde stel heenquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Paar weesgegroetjes en gewoon met LT trouwen. Dan vergeten we de hele situatie.
klinkt als een goede bruiloftquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En in plaats van rijst strooien we dan bitterballen over het pasgetrouwde stel heen
Leuke terrasjes in de buurt daar?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:35 schreef theSlowRush het volgende:
straks met een vriendin lunchen en denk dat we even blijven hangen op een terras
BANANENquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BANANEN
oeter oeter oeter...
Ik gooi mezelf al weg.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BANANEN
oeter oeter oeter...
Ik gooi mezelf al weg.
Ik wil op vakantie, maar voorlopig gaat em dat niet worden... denk ergens in 2022quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:39 schreef Haags het volgende:
[..]![]()
Ja nee dit wordt hem niet. Getroffen door de warmte zeker?
met Romaaanaaa op de SKOETERRRRRquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BANANEN
oeter oeter oeter...
Ik gooi mezelf al weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Mag ik een snuifje speed?quote:
speedquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik een snuifje speed?
Hoi leidinggevende van 4E
meer dan genoeg, maar moet straks de halve stad door welquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke terrasjes in de buurt daar?
Ja, weet ik veel. Ik heb daar toch ook geen verstand vanquote:
Openbaar vervoer in Londen vind ik op zich al leuk.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:42 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
meer dan genoeg, maar moet straks de halve stad door wel
Dadelijk wordt je zo'n vrolijke babbelzieke extravert die iedereen wil knuffelen en op de tafels gaat dansen zonder onderkleding aanquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik een snuifje speed?
Hoi leidinggevende van 4E
Wat is daar precies leuk aan ?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Openbaar vervoer in Londen vind ik op zich al leuk.
mijn favoriet is de clipper, beetje over thames varen om op je bestemming te komen. Niet het snelstequote:Op donderdag 22 juli 2021 11:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Openbaar vervoer in Londen vind ik op zich al leuk.
Ook heel specifiek weer zonder onderkledingquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk wordt je zo'n vrolijke babbelzieke extravert die iedereen wil knuffelen en op de tafels gaat dansen zonder onderkleding aan
Mensen kijken, leuk leuk leukquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is daar precies leuk aan ?
Daar zijn ook mensen enz.
Dat is wel supercool ja, vooral savonds. Potje bier erbijquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:45 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
mijn favoriet is de clipper, beetje over thames varen om op je bestemming te komen. Niet het snelste
quote:
Die moest ik opzoeken, beetje vergelijkbaar maar dan met meer charme en romantiek is die Star Ferry in Hong Kongquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:45 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
mijn favoriet is de clipper, beetje over thames varen om op je bestemming te komen. Niet het snelste
Sorry fetisjquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook heel specifiek weer zonder onderkleding
Ja heerlijk, drankje erbij en een beetje commentaar geven en proberen te raden wat voor levens ze hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:46 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat is het halve werk als je ergens op een terras gaat zitten toch
Sorry, ben niet zo openmindedquote:
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sorry, ben niet zo openminded
Lekker conservatief en geslotenquote:
je kunt ook gewoon alcohol aan boord scoren, ook fijnquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die moest ik opzoeken, beetje vergelijkbaar maar dan met meer charme en romantiek is die Star Ferry in Hong Kong
Klinkt als de Bible Belt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker conservatief en gesloten![]()
![]()
Mooie combinatie blijft dat wel, zuipen op het water.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:52 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je kunt ook gewoon alcohol aan boord scoren, ook fijn
Van speed word je niet knuffeligquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk wordt je zo'n vrolijke babbelzieke extravert die iedereen wil knuffelen en op de tafels gaat dansen zonder onderkleding aan
Met zwarte kousenquote:
Oooohquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Van speed word je niet knuffelig
que?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Frisser als gedacht. Moet helemaal plat
Xtc- pillen wel, of mdma, en van coke word je geil zeggen zequote:
wordt wel langzaam tijd he..quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:56 schreef kwiwi het volgende:
Weet nog niet wat ik voor lunchgenot ga doen.
DANquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Hoe lig je anders altijd op het strand dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:54 schreef bitterbal het volgende:
Op de elleboogjes denk ik danquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lig je anders altijd op het strand dan?
Wilt u de wijzigingen opslaanquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klik ik het verkeerde scherm weg, DOEI WERK.
Grmbl.
land van laaf?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op strand. Zo laaf mogelijk bij de grond :p
Ja, dat heb ik ook een keer gehadquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wilt u de wijzigingen opslaan
Nee.
Ohw wacht ..
Da's kut!!!quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grmbl.
Alaaf.quote:
Alles weer oplepelen...quote:
dat heb ik al best vaak gehad.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook een keer gehad![]()
Oh god nee..quote:
Graaf een kuil dan, je bent een halve Duitsert.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Op strand. Zo laaf mogelijk bij de grond :p
Weer lekker aan het rammenquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alles weer oplepelen...
TYP TYP TYP!!
Waarom doen die maffe moffen dat eigenlijk? 🤔quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Graaf een kuil dan, je bent een halve Duitsert.
Hoor je mijn toetsenbord vanaf hier?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik al best vaak gehad.
Best lullig als je een heleboel getypt hebt
Altijd een loopgraaf bij de hand ?quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarom doen die maffe moffen dat eigenlijk? 🤔
Ik denk dat ze het doen omdat ze denken dat het kouder is in een gat. Honden doen het ook om koel te blijven. Hoe dieper, hoe kouder het wordt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waarom doen die maffe moffen dat eigenlijk? 🤔
quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd een loopgraaf bij de hand ?
Tja, maar dan nog, je gaat toch niet naar het strand om het koud te hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het doen omdat ze denken dat het kouder is in een gat. Honden doen het ook om koel te blijven. Hoe dieper, hoe kouder het wordt.
Auto-save. Dit probleem is al dertig jaar geleden opgelost of zoquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik al best vaak gehad.
Best lullig als je een heleboel getypt hebt
Ik heb een luidruchtige aircoquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoor je mijn toetsenbord vanaf hier?
Misschien nog een soort Pavlov reactie, van de voorouders toen die een feestje aan het bouwen waren in Oekraīne en de Baltische staten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Tja, maar dan nog, je gaat toch niet naar het strand om het koud te hebben
Moet je wel in een programma werken die deze handige optie heeft.... Soms typ ik ook eerst iets in Word om dit soort domme dingen te voorkomen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Auto-save. Dit probleem is al dertig jaar geleden opgelost of zo
Al kwijlend loopgraven graven?quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien nog een soort Pavlov reactie, van de voorouders toen die een feestje aan het bouwen waren in Oekraīne en de Baltische staten.
Als je op nee klikt dan gaat hij toch weer terug naar het originele document?quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
x2quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:56 schreef kwiwi het volgende:
Weet nog niet wat ik voor lunchgenot ga doen.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien nog een soort Pavlov reactie, van de voorouders toen die een feestje aan het bouwen waren in Oekraīne en de Baltische staten.
tegen sommige domheid is gewoon geen kruid gewassen inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je op nee klikt dan gaat hij toch weer terug naar het originele document?
quote:
Zet ik altijd uit om dat irritante zandlopertje te ontlopen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat voorn jurkje?quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:07 schreef theSlowRush het volgende:
jurkje aan, zonnebril op en er maar op uit
Tot op de enkels.quote:
Story of my lifequote:Op donderdag 22 juli 2021 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tegen sommige domheid is gewoon geen kruid gewassen inderdaad.
Tuurlijk wel, hahahaquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat loopt toch voor geen meter.
Tot, niet over de enkelsquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat loopt toch voor geen meter.
Weet ik niet, lijkt me wel wat hebben, beetje dat fladderige zwierige in een briesjequote:Op donderdag 22 juli 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant dat flapflapflap tegen je enkels (denk ik)
Gewoon een beetje als een pinguīn lopen.. genoeg voorbeelden in Den Haag.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Irritant dat flapflapflap tegen je enkels (denk ik)
Lekker puriteinsquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:13 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
moet wel netjes blijven inderdaad
Ik heb 'm nu in de andere arm, blijf ik tenminste in evenwicht.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rode vlek die maanden zichtbaar blijft.
Oeter oeter oeter?quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Irritant, zit met een plaat in mijn kop en ik kom er niet op welke het is.
Zing het eensquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
lunchbarbecue?quote:
Hmmmm...ruikt wel lekker, maar positief is het niet altijdquote:
Titanium?quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:18 schreef UitStraling het volgende:
Precies dit iddquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hmmmm...ruikt wel lekker, maar positief is het niet altijd
Zou wel geweldig zijnquote:
Nope, sorry, kan je hier niet mee helpenquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
My Baby, Art Nouveaux Frans? en volgens mij heeft Trent Reznor er iets mee te maken.
Dan is het Bruce Springsteen - Born in the USAquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
My Baby, Art Nouveaux Frans? en volgens mij heeft Trent Reznor er iets mee te maken.
Nou idd ja ! Kan het niet zo'n vuurkorf van iemand zijn ofzo?quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies dit iddHoop niet dat hier dicht in de buurt iets aan het affikken is.
Ja, ik keek net al even naar buiten, maar ik zie niets. Het ruikt hier idd wel vaker naar vuurkorven, dus ik ga er vanuit dat iemand heel veel zin had om zijn tuin op te ruimen en het afval te verbrandenquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nou idd ja ! Kan het niet zo'n vuurkorf van iemand zijn ofzo?
Is wel ideaal zo'n dingquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik keek net al even naar buiten, maar ik zie niets. Het ruikt hier idd wel vaker naar vuurkorven, dus ik ga er vanuit dat iemand heel veel zin had om zijn tuin op te ruimen en het afval te verbranden
Is niks idioots aan !quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toetsenbord in de fik door dat idiote agressieve getyp.
#Negerzoenquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Krijg spontaan zin in een Bossche Bol.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:44 schreef UitStraling het volgende:
Krijg spontaan zin in een Bossche Bol.
Johan lijkt me zoooooo niet grappig.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens luister nou naar Johan! Beste financieel advies ooit!
https://www.ad.nl/geld/jo(...)op-de-bank~a10e6e76/
Wat doe ik nou weer verkeerdquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Grmbl.
Ja ik vond het hele stuk onbedoeld hilarisch grappig.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Johan lijkt me zoooooo niet grappig.
Niemand vind me grappig dus ik verkoop mijn huis maar, ok opgelost.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik vond het hele stuk onbedoeld hilarisch grappig.
Ach ja, het kan voor sommige mensen best een goed idee zijn, een optie waar ze nog niet aan gedacht hadden. Wie weetquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik vond het hele stuk onbedoeld hilarisch grappig.
De man heeft in 2018 zijn huis verkocht en inmiddels een buffer van ¤7000 opgebouwd.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja, het kan voor sommige mensen best een goed idee zijn, een optie waar ze nog niet aan gedacht hadden. Wie weet
Opgebouwdquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De man heeft in 2018 zijn huis verkocht en inmiddels een buffer van ¤7000 opgebouwd.![]()
Dat leg ik opzij om een nieuwe wasmachine te kopen.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgebouwd93k er doorheen gejast bedoel je
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De man heeft in 2018 zijn huis verkocht en inmiddels een buffer van ¤7000 opgebouwd.![]()
Dat leg ik opzij om een nieuwe wasmachine te kopen.
Kan wel wat beters doen met 7000 euro, hahahaquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dikke wasmachine voor 7000 euro.
Die droogt en vouwt hopelijk ookquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Krijg je een wasvrouwtje in zandkleurig badpak voor erbijquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaja haha dat vond ik ook grappig ja.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Opgebouwd93k er doorheen gejast bedoel je
met happy endingquote:
tering jakkie?quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
Grrr, heb alles gevonden voor m'n chicken noodles behalve de meest belangrijke saus.
Koffie zetten, sinaasappels persen, stofzuigen, pannenkoeken bakken, leuk en zwoel dansen en de top 10 krantenkoppen voorlezen wil ik er dan ook nog wel bij voor dat geld.quote:
Voor sommige mensen wel een uitkomst; kost wel wat maar dan heb je wel een leuke vrouw in huis.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie zetten, sinaasappels persen, stofzuigen, pannenkoeken bakken, leuk en zwoel dansen en de top 10 krantenkoppen voorlezen wil ik er dan ook nog wel bij voor dat geld.
Maar dan is ¤7000 wel wat weinig voor de langere termijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koffie zetten, sinaasappels persen, stofzuigen, pannenkoeken bakken, leuk en zwoel dansen en de top 10 krantenkoppen voorlezen wil ik er dan ook nog wel bij voor dat geld.
US zit al even Belangrijke Saus voor je te makenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:11 schreef kwiwi het volgende:
Grrr, heb alles gevonden voor m'n chicken noodles behalve de meest belangrijke saus.
Nja dit is inderdaad meer iets voor twee weekendjes ja.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan is ¤7000 wel wat weinig voor de langere termijn.
Is dit fetisj nr. 2?quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijg je een wasvrouwtje in zandkleurig badpak voor erbij
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
US zit al even Belangrijke Saus voor je te maken
Die deadline is al jaren vrij flexibelquote:
Foldingmate met automatisch toevoersysyeem en de robotcloset.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:15 schreef Ama het volgende:
Ik wil een wasmachine(robot) die mijn kleding weer schoon, droog en netjes in de kast legt.
Nee helaas mijn budget is niet groot genoeg.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Foldingmate met automatisch toevoersysyeem en de robotcloset.
Hebben jullie dat nog steeds niet dan?
Amsterdam is wel leuk, je mag mijn appartement wel een maandje hurenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:20 schreef Ama het volgende:
Als ik nu 7000 euro zou hebben zou ik mijn vriend meenemen op vakantie en lekker samen paar weken ergens uitwaaien.
Waarom zou ik in godsnaam naar A'dam gaan als ik 7000 euro tot mijn beschikking heb op zo'n moment?quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Amsterdam is wel leuk, je mag mijn appartement wel een maandje huren
Drugs?quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Waarom zou ik in godsnaam naar A'dam gaan als ik 7000 euro tot mijn beschikking heb op zo'n moment?
Negers?quote:
Koop jij nou eens een flinke fles glyfosaat.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:22 schreef Ama het volgende:
Ik ben er p.o. achter gekomen dat ammonia ook wel helpt tegen onkruid. Misschien dat er straks p.o. weer een emmer met water en ammonia over de tegels gaat.![]()
Schoonmaakazijn enz helpt ook wel.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Koop jij nou eens een flinke fles glyfosaat.
10ml in 2Liter water. Koop een flinke drukspuit.
Voor een zonnige dag spuit je alles binnen 15 min in.
Wacht 2 weken, alles is nu bruin en dor en ga erover met de gasbrander.
Bijkomend voordeel is dat onkruid wel 3 maanden wegblijft want de wortels en al zijn dood.
Glyfosaat is niet eens zo milieu onvriendelijk omdat het alleen zorgt dat bepaalde dingen enzymen de wortels niet bereiken.
Ja maar dan is ook meteen álles dood.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bijkomend voordeel is dat onkruid wel 3 maanden wegblijft want de wortels en al zijn dood.
Glyfosaat is niet eens zo milieu onvriendelijk omdat het alleen zorgt dat bepaalde dingen enzymen de wortels niet bereiken.
Dat is een verboden middel, krijg je kankert van.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een verboden middel, krijg je kankert van.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar dan is ook meteen álles dood.
Die neger van d'r zal wel een bijvrouw hebben hoorquote:
Boeiend heb toch alleen maar tegels in mijn voortuin.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Of ik heb een superbe mensenkennisquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik begin voorspelbaar te worden
Neen, ten eerste enorm slecht voor de zuurtegraad wat zorgt voor juist meer onkruid.quote:
Heel Emmen uitgeroeid.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Glyfosaat is slecht voor bijen, ergo voor alles.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neen, ten eerste enorm slecht voor de zuurtegraad wat zorgt voor juist meer onkruid.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een verboden middel, krijg je kankert van.
Denk het eerstequote:Op donderdag 22 juli 2021 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of ik heb een superbe mensenkennis
So sad. Dénk ik.quote:
Niet alles is meteen dood dan, wel geleidelijkquote:
Ik hoor dat je daar mee uit moet kijken inderdaad.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Neen, ten eerste enorm slecht voor de zuurtegraad wat zorgt voor juist meer onkruid.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met één opmerking twee mensen beledigen. Sterke post
[..]
Ja, ok.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles is meteen dood dan, wel geleidelijk
Ach, die kant gaan we toch al op met zn allenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet alles is meteen dood dan, wel geleidelijk
Wel jammer van mijn werkplek.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ama lijkt er niet mee te zitten.
Doe ik wel, gewoon een stok van een bezem met een spijker er aan vast, haalt alles weg en bezigheidstherapie voor mij.quote:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, die kant gaan we toch al op met zn allen
Ik geef mezelf nog zo'n 50 jaar. Uiterlijk 60, maar da's wel écht uiterlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, die kant gaan we toch al op met zn allen
Krijg je zo'n vrouwenzitkont.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik wel, gewoon een stok van een bezem met een spijker er aan vast, haalt alles weg en bezigheidstherapie voor mij.
Dit was ik gisteren.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik wel, gewoon een stok van een bezem met een spijker er aan vast, haalt alles weg en bezigheidstherapie voor mij.
Dat is nog best lang.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geef mezelf nog zo'n 50 jaar. Uiterlijk 60, maar da's wel écht uiterlijk.
60 hoeft voor mij niet. 50 is meer dan genoegquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geef mezelf nog zo'n 50 jaar. Uiterlijk 60, maar da's wel écht uiterlijk.
Als je onkruid staat te verwijderen?quote:
Dat lijkt me wel een hel om te verwijderenquote:Op donderdag 22 juli 2021 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit was ik gisteren.
Ik moet zeggen, m'n woekerende aardbeien helpen wel tegen woekerend onkruid. I ain't mad.
Alleen die kloteklinkertjes blijft zeuren.
Ik verwacht het ook niet perse aan te tikken hoor, maar er zaten een paar serieus oude taarten in de familie, dus eh.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
60 hoeft voor mij niet. 50 is meer dan genoeg
Ja je moet bukken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je onkruid staat te verwijderen?
Dan maak je je kont toch juist strak ? Maar het is een lange stok he.. dus gewoon: graaf graaf graaf en dan uiteindelijk hoef je alleen alles bij elkaar te vegen.quote:
Leuk is anders, maar als ik het niet te lang laat gaan, valt het op zich wel te doen. Zo enorm is m'n tuin ook weer niet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een hel om te verwijderen
Nee, dat wil je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |