SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat, voor een liedje wat ik zelf kan aanzetten?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef Karzai het volgende:
Ik zou hier een meeting voor onderbreken
vaak denken mensen dat die mogelijkheid er niet is om een dag vrij te nemen, of hebben het gevoel alsof het niet kan. Als je een chirurg bent en je hebt een operatie op de planning staan dan is het vast lastig. Maar in andere gevallen zou een dag zo ongeveer altijd mogelijk moeten zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, in praktijk zijn er vaak wel mogelijkheden, maar ik kan me voorstellen dat je als bedrijf (helemaal de wat grotere, bureaucratie-heavy jongens) een minimale bezetting van poppetjes wil hanteren juist zodat het werk door kan gaan mocht iemand ziek zijn of naar iets als een begrafenis moeten.
Ja, zie de eerste zin uit die post.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
vaak denken mensen dat die mogelijkheid er niet is om een dag vrij te nemen, of hebben het gevoel alsof het niet kan. Als je een chirurg bent en je hebt een operatie op de planning staan dan is het vast lastig. Maar in andere gevallen zou een dag zo ongeveer altijd mogelijk moeten zijn.
Vriendelijk typje ben je wel he?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:57 schreef theSlowRush het volgende:
zeker als je toch de halve dag op een forum kunt posten dan zal het vast wel meevallen.
Ik ben geen chirurg maar kan echt geen vrij nemen als mijn vaste collega al vrij is.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:56 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
vaak denken mensen dat die mogelijkheid er niet is om een dag vrij te nemen, of hebben het gevoel alsof het niet kan. Als je een chirurg bent en je hebt een operatie op de planning staan dan is het vast lastig. Maar in andere gevallen zou een dag zo ongeveer altijd mogelijk moeten zijn.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik was vergeten dat ik vandaag vrij wilde nemen.
Die kinderen redden zichzelf wel een dagjequote:Op donderdag 22 juli 2021 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben geen chirurg maar kan echt geen vrij nemen als mijn vaste collega al vrij is.
Ja precies.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die kinderen redden zichzelf wel een dagje
En wat klachten aan mijn broek.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:08 schreef Karzai het volgende:
Ga jij lekker naar het strand, heb je aan het eind van de dag een mooie asbak en een tekening
en kinderen met volle broekenquote:
Gewoon verstoppen achter de asbakken.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon verstoppen achter de asbakken.
Viel me ook al op jaquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriendelijk typje ben je wel he?
Ik denk niet dat ze opeens niet meer zindelijk zijn hoor, eerder dat ze bijvoorbeeld het pand in de fik steken ofzo.quote:
ik weet niet hoe oud de groep is waar je op staatquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze opeens niet meer zindelijk zijn hoor, eerder dat ze bijvoorbeeld het pand in de fik steken ofzo.
Elkaar de hersens inslaan met eerdergenoemde asbakken?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze opeens niet meer zindelijk zijn hoor, eerder dat ze bijvoorbeeld het pand in de fik steken ofzo.
Oudste BSO groep.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik weet niet hoe oud de groep is waar je op staat
Stiekem is het gewoon de baas van iemand die een van haar werknemers in de gaten aan het houden isquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yeps.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Elkaar de hersens inslaan met eerdergenoemde asbakken?
Die zijn wel zindelijk ja. Mag je hopen tenminste.quote:
Haagse kinderen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Straks krijgen we allemaal een mail met een uitdraai van onze posts.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon de baas van iemand die een van haar werknemers in de gaten aan het houden is
quote:
Niet de mijne, die is niet zo goed in Nederlands.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon de baas van iemand die een van haar werknemers in de gaten aan het houden is
Oh, dat zou wel gegronde redenen zijn voor een ontslag op staande voet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks krijgen we allemaal een mail met een uitdraai van onze posts.
Met mat.quote:
Dus heel de coupe dacht dat je Kerowna had.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
K heb een chocolade broodje gekocht. Hele metro onder de chocola en k. En verstikte mij in een kruimel
voortaan een slabbetje mee dan maarquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
K heb een chocolade broodje gekocht. Hele metro onder de chocola en k. En verstikte mij in een kruimel
de een kan er wat beter mee omgaan dan de anderquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
Karma omdat je die wappie op hebt zitten geilen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:15 schreef bitterbal het volgende:
Prima instellingquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:16 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
de een kan er wat beter mee omgaan dan de ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |