Welke positie speelt hij eigenlijk?quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:57 schreef Kerftminister het volgende:
Ik durf wel te stellen dat Milambo vandaag gaat debuteren en de jongste Feyenoord-speler ooit wordt.
Marciano is onze nieuwe tweede doelman uit Israël. Keepte prima in de voorbereiding, moet ik zeggen. Vent zit in de 30 of eind 20er ofzo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
Wel een erg jeugdige bank of ligt dat aan mij? (Marciano en Jansen ken ik niet)
Ik wens Feyenoord in ieder geval veel succes, dat zal ze goed doen.![]()
Marciano is de nieuwe tweede keeper, Jansen is de 3e keeper. Maar ja, op Diemers en die 2e keeper na is het vrij jong allemaal.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
Wel een erg jeugdige bank of ligt dat aan mij? (Marciano en Jansen ken ik niet)
Ik wens Feyenoord in ieder geval veel succes, dat zal ze goed doen.![]()
Ah natuurlijk, dat is die keeper.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Marciano is onze nieuwe tweede doelman uit Israël. Keepte prima in de voorbereiding, moet ik zeggen. Vent zit in de 30 of eind 20er ofzo.
Volgens mij op 10 officieel, maar hij heeft in de voorbereiding ook wel als buitenspeler gespeeld.quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Welke positie speelt hij eigenlijk?
de jongste tot nu toe heeft wel een aardige carrièrequote:Op donderdag 22 juli 2021 19:57 schreef Kerftminister het volgende:
Ik durf wel te stellen dat Milambo vandaag gaat debuteren en de jongste Feyenoord-speler ooit wordt.
Zou wel lekker zijn want zo breed zitten we niet in de vleugelspelers.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de jongste tot nu toe heeft wel een aardige carrière
milambo, goede naam ook
Klopt. Maar dat betekent niet dat hij daar niet zo nu en dan van waarde zou kunnen zijn.quote:
Als 10 heeft hij met Til, Kokcu en Antonucci en die Portugees veel meer concurrenten. Enquote:Op donderdag 22 juli 2021 20:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat betekent niet dat hij daar niet zo nu en dan van waarde zou kunnen zijn.
Ik denk dat Til en Kökcü vooraan in de pikorde staan. Wel ingevallen of in veredelde tweede elftallen potjes gespeeld, maar niet een hele pot over de gehele linie überhaupt dacht ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:25 schreef aTypisch het volgende:
heeft die antonucci al wat laten zien trouwens?
zou wel lekker zijn als hij of burger op het middenveld wat kan laten zien dit jaar
Bannis kan er geen klote van.quote:Op donderdag 22 juli 2021 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Bannis tot nu toe alles fout gedaan.
Kloptquote:Op donderdag 22 juli 2021 21:19 schreef Kerftminister het volgende:
Bannis tot nu toe alles fout gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |