SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmm oke.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook minder dan de vorige keer. Ik kon er vannacht gewoon op slapen
Ik zag net een oude vent in zijn blootje dus valt wel mee denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
maar waait het te hard?
https://www.strandweer.nu/livestreams/hoek-van-holland
die mis ik nog welquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
En gelukkig ben ik linkshandig en gepirkt in mijn rechterarm
nou die was zijn schermpje aan het vasttimmerenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag net een oude vent in zijn blootje dus valt wel mee denk ik.
Daarom kijk ik 's morgens niet meer in de spiegel in de badkamer.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag net een oude vent in zijn blootje dus valt wel mee denk ik.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En met mijn oog ging het ook weer prima
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een complotgekkie gematcht
Niet alle complotten zijn slechts theorie
09:17En een hogere vorm van bewustzijn is wellicht vereist om het grote plaatje te kunnen zien. En je eigen verantwoordelijkheid daar in.
Dacht nog even dat hij misschien sarcastisch is maar denk het toch niet
Ja tegen brandende zon.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die was zijn schermpje aan het vasttimmeren
Ik ben open mindedquote:
Jeetje, als hij nu al begint te toetsenbord warrioren kun je beter gelijk stoppenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben open minded
09:23Jij wat minder begrijp ik
09:23Je hebt je conclusie al getrokken?
dat zal het zijn
Dat is op zich geen verkeerd toetjequote:Op donderdag 22 juli 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil dus zaterdag naar het strand.. heel de week lekker weer en zaterdag regen met als toetje: onweer.
Zeg dat je een reptilian bent.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben open minded
09:23Jij wat minder begrijp ik
09:23Je hebt je conclusie al getrokken?
dat zal het zijn
Zijn wel vaak muffe betwetertjes ja.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die alwetende toon van die wappies is best irritant.![]()
Ik ga er spontaan van blaten
Maar vandaag wordt het 25 graden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wachtwat.
Ik ben op de fiets met m'n zomerjurkje, zonder vestje.
"Hoi ik ben een bitterbal, wil jij mijn mayonaise zijn?"quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of zeg dat je jezelf identificeert als snack en kijk hoe openminded hij dan is.
Dit klinkt wel heel enthousiast zegquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
misschien toch maar er heen straks en bij 1 van die tenten dan iets matigs eten
De laatste helft van zijn zin is feitelijk wel correctquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
enige wat ik vroeg was of hij serieus was en toch niet liever die theorie van die vgels geloofde en dat de batterijtejs op waren![]()
Jij denkt dat het inleveren van je vrijheid en grondrechten voor je volksgezondheid is? Je vrijheid terugkopen in ruil voor het laten inspuiten met een middel dat nog tot 2024 in de experimentele fase zit?
Knap boesterigquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
maar waait het te hard?
https://www.strandweer.nu/livestreams/hoek-van-holland
Abort mission, abort mission!quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, als hij nu al begint te toetsenbord warrioren kun je beter gelijk stoppen
Oke. * maakt notitie*quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap boesterigVoor een weerzeikerd als jij waait het zeker te hard. VEEL te hard
Als hij een beetje prima piemel heeft zit je ook zo in het konijnengat, zo gaat datquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
En vervolgens die vrijheden niet terugkrijgen... Dan mensen die er niet aan meedoen de schuld geven?
09:28Voor een virus waarvoor een gezond mens geen vaccinatie voor nodig heeft
Geef nummer. Jouw oordeel vaar ik blind opquote:
Ja, maar liever als ik onder een dekentje zit, niet in een strandtent met een cocktail in de handquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is op zich geen verkeerd toetje
* insert run for the hills.gifquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Abort mission, abort mission!
Boesterigquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap boesterigVoor een weerzeikerd als jij waait het zeker te hard. VEEL te hard
Daarom weten wappies ook zoveel mogelijk mensen te besmetten, omdat ze zo af en toe wat feitelijkheden ertussen gooien zodat mensen gaan twijfelenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste helft van zijn zin is feitelijk wel correct
Misschien weten zij ook wel alles over springstaarten... ?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn wel vaak muffe betwetertjes ja.
De heuvels met ogen?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* insert run for the hills.gif
Wel rode panda's toch. Of is dat racisme?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef TaMieke het volgende:
IK had er gisteren 1 in mn insta dm die vroeg of ik openstond voor iets leuks.
Ik zei dat panda's leuk waren en dat ik heel blij zou zijn als ie er 1 voor me zou gaan regelen![]()
Ik vond mezelf heel grappig![]()
Een van mijn nieuwe lievelingswoordjes.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien weten zij ook wel alles over springstaarten... ?
Goed zoquote:
Eerder BNWquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even in COR meelezen. Daar gaat hij zo los in 3,2,1.
Jezus dat zijn toch geen goede binnenkomers.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
openminded. Gewoon een cliche complotgekkie die het zelfde wauwelt als de rest en dan zeggen dat ik een hogere bewustzijn zou moeten hebben omdat te kunnen zien
Wat voor een tintje en haren had hij?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
openminded. Gewoon een cliche complotgekkie die het zelfde wauwelt als de rest en dan zeggen dat ik een hogere bewustzijn zou moeten hebben omdat te kunnen zien
Gewoon kaasquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor een tintje en haren had hij?
Hoezo zou jij een hoger bewustzijn moeten hebben terwijl je al niet van deze wereld bentquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo zou jij een hoger bewustzijn moeten hebben terwijl je al niet van deze wereld bent
Het woord wel, maar de diertjes zijn niet echt mijn nieuwe favoriete diertjes.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn nieuwe lievelingswoordjes.
Kaas met van die rare toevoegingen als ik het zo hoorquote:
Van die vegan kaas.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kaas met van die rare toevoegingen als ik het zo hoor
Dat is zo'n Haags gebruind ingezakt type zag ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
die man is nog steeds bezigmet zijn scherm
Maakt kotsgeluiden.quote:
Spring(s)taartquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woord wel, maar de diertjes zijn niet echt mijn nieuwe favoriete diertjes.
quote:Daar is volgens het officiële Chinese persbureau Xinhua sinds maandag meer dan 600 millimeter regen gevallen. In Xinxiang zou het zelfs gaan om 812 millimeter.
Volgens Xinhua zijn dat recordhoeveelheden. Ter vergelijking: in Limburg viel vorige week in twee dagen op sommige plaatsen 150 millimeter.
heb je dus ook buiten den haagquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zo'n Haags gebruind ingezakt type zag ik.
Drumroll, pleaseeeequote:
Geitenwollensokkenkaasquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich als een vieze blauwe schimmelkaas
Dat er nog mensen in China leven..quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
In China moeten ze natuurlijk weer overdrijven
[..]
Zijn die mensen nog uit die metrotunnel gehaaldquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerder wegdrijven met dat soort hoeveelhedenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wil een zwart/wittequote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel rode panda's toch. Of is dat racisme?
ja wel echt eng.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die mensen nog uit die metrotunnel gehaald
Al verzuipen er 9 miljoen Chinezen dan krijgt moeder Aarde nog geen jeukplekje.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je had naar z'n sterrenbeeld, maanbeeld en ascendent moeten vragenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Bij tags stond er natuurlijk ook spiritueel
komt mij ook mijn strot uit. Tegenwoordig zijn ze allemaal spiritueel
nee ben niet openminded genoeg voor dat ;Pquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
je had naar z'n sterrenbeeld, maanbeeld en ascendent moeten vragen
Lekker aurafoto's uitwisselen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Wat die het liefste van de BBQ heeft is een relevantere vraag hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al verzuipen er 9 miljoen Chinezen dan krijgt moeder Aarde nog geen jeukplekje.
dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben niet openminded genoeg voor dat ;P
Vies woord is dat, is gewoon een ander woord voor "ik zit niet goed in elkaar"quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Dat is niet spiritueel genoegquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat die het liefste van de BBQ heeft is een relevantere vraag hoor
Waarschijnlijk is het een nieuwetijdskind.Wij begrijpen dat allemaal niet, die hoogwaardige inzichten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Selderij,quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat die het liefste van de BBQ heeft is een relevantere vraag hoor
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een nieuwetijdskind.Wij begrijpen dat allemaal niet, die hoogwaardige inzichten.
Nee maar wel nuttigerquote:
*block*quote:
Dat is correct en tevens juist!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BBQ - Spiritus - Spiritueel.
Qualifies
Sojablokjes vermomd als satéquote:
ik keur het goedquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BBQ - Spiritus - Spiritueel.
Qualifies
"Amerika heeft zelf die torens laten instorten want ze heppen een hekel aan moslims"quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Van de corona-complottheorieën gaan we over op de klimaat- complottheorieën.
Cloud seeding.. want de overheid laat expres Limburg vollopen, zodat ze de grond daar kunnen onteigenen en zo begint het...
Hoeveel medicatie moeten mensen slikken voordat ze dit soort dingen bedenken en voor waarheid aanzien?
Het voedingscentrum approves this message.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sojablokjes vermomd als saté
Je moet wel toegeven dat 9/11 een beetje stinktquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Amerika heeft zelf die torens laten instorten want ze heppen een hekel aan moslims"
Mijn smaakpapillen nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het voedingscentrum approves this message.
We moeten bitterbal wat liefde toewuivenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Je trekt wel alleen maar rare kwasten aan Bal, misschien staat er iets niet goed in je profiel of zo
Dat je heel blij een stukje saté in je mond stopt en net als je wil gaan kauwen begint dat blokje keihard te lachen "hahahaha ik ben een schimmel hoor got ya"quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sojablokjes vermomd als saté
Wat ruikt er verkeerd aan dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je moet wel toegeven dat 9/11 een beetje stinktMaar goed, daar kunnen wij gewone stervelingen niets mee.
er staat in mijn bio geen complotgekkies.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Je trekt wel alleen maar rare kwasten aan Bal, misschien staat er iets niet goed in je profiel of zo
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je heel blij een stukje saté in je mond stopt en net als je wil gaan kauwen begint dat blokje keihard te lachen "hahahaha ik ben een schimmel hoor got ya"
Ok koffie.
Hoe kreeg je die match dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er staat in mijn bio geen complotgekkies.
Ze hopen dat je openminded genoeg bent.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Daarmee trek je ze natuurlijk wel aan omdat ze je willen bekeren en dan opnemen als trofee in hun sekte.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Beetje fishyquote:
Ja ben ik nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hopen dat je openminded genoeg bent.
Dat spreekt complotgekkies niet aan. Want die vinden zichzelf geen complotgekkies. Die vinden zichzelf "woke".quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als ik een complotgekkie was dan zou ik denken, ja dat kun je nu wel zeggen jij schaap maar wedden dat ik je kan overtuigen en dat ik binnen drie dagen op je poes lig te spartelen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze moeten nog wel even leren wie er over de staken en de trofeeën gaatquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarmee trek je ze natuurlijk wel aan omdat ze je willen bekeren en dan opnemen als trofee in hun sekte.
nou ja hij begon ermee dat hij het complot wel doorzag en dat we tegenpolen waren. Dacht misschien is die sarcastisch ofzo maar nee :pquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat spreekt complotgekkies niet aan. Want die vinden zichzelf geen complotgekkies. Die vinden zichzelf "woke".
Jij denkt dat sowieso welquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een complotgekkie was dan zou ik denken, ja dat kun je nu wel zeggen jij schaap maar wedden dat ik je kan overtuigen en dat ik binnen drie dagen op je poes lig te spartelen.
Beetje hongaren opduiken zeker. Mevrouwtje serieusquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:48 schreef kwiwi het volgende:
Jezus bal, is het niet eens tijd voor een fatsoenlijke betaalde datingsite?
Neequote:Op donderdag 22 juli 2021 09:48 schreef kwiwi het volgende:
VETJE KROKETJE!!!quote:
Nou ik heb via betaalde datingssites zo door de jaren heen wel wat normalere mannen gevonden dan er op tinder lijken te zitten jaquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje hongaren opduiken zeker. Mevrouwtje serieus
Heb je je koffie al?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik een complotgekkie was dan zou ik denken, ja dat kun je nu wel zeggen jij schaap maar wedden dat ik je kan overtuigen en dat ik binnen drie dagen op je poes lig te spartelen.
Krijg je van die figuren die niet willen betalen voor een telefoonabonnement en denken bij jou gratis 5G te kunnen krijgenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:49 schreef bitterbal het volgende:
moet misschien ook in mijn bio zetten dat ik gevaccineerd ben, schrikt ze misschien af
bitterbal straalt een en al joie de vivre uit, misschien moet ze ons laten selecteren.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:48 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je van die figuren die niet willen betalen voor een telefoonabonnement en denken bij jou gratis 5G te kunnen krijgen
Ik denk nog steeds dat ze op FOK! moet kijken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb via betaalde datingssites zo door de jaren heen wel wat normalere mannen gevonden dan er op tinder lijken te zitten ja
Zo zo, jij hebt hem ook niet versleten met windeieren leggen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik heb via betaalde datingssites zo door de jaren heen wel wat normalere mannen gevonden dan er op tinder lijken te zitten ja
GRMBL staat zo klaar voor haarquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat ze op FOK! moet kijken.
Ja, die zitten daar soms ook wel. Niet te lang.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:50 schreef kwiwi het volgende:
Een dating subforum zou wel leuk zijn hier, vooral voor de toeschouwersquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt prima.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
dating.fok.nl is toch in een ver verleden een ding geweest?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een dating subforum zou wel leuk zijn hier, vooral voor de toeschouwers
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja Facebook zit er vol mee.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Ach man, alsof jullie niet dagelijks complotgekkies tegen komen. Het zijne r gewoon teveel
Amaramadingdongquote:
Welneeeeeeequote:
Watquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
dating.fok.nl is toch in een ver verleden een ding geweest?
Niet echt.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Ach man, alsof jullie niet dagelijks complotgekkies tegen komen. Het zijne r gewoon teveel
Soort uithuwelijking, ok we gaan op zoekquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
bitterbal straalt een en al joie de vivre uit, misschien moet ze ons laten selecteren.
Mooi je bent gemist?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:52 schreef Ama het volgende:
Of werken gesproken. Deze meid is weer op/aan het werk.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort uithuwelijking, ok we gaan op zoek![]()
Ik heb er al eentje, mooie jongen is dat.
Meer op internet eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
Ook beetje een stabiel leven?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort uithuwelijking, ok we gaan op zoek![]()
Bij 18 graden heb ik ook gewoon blote benen en geen jas aan hoor, tenzij veel wind.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar vandaag wordt het 25 graden.
Das niet hetzelfde als dat het maar 18 graden wordt.
En vond het vanmorgen wel al warm toen ik de auto uit kwam.
Wacht wat?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:53 schreef UitStraling het volgende:
Dat is nog steeds een ding inderdaad. Hoewel sommige mensen er wel weg mee komen, want die hebben een creatievere functie dus dan past het beter.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, tenzij ik naar een klant moet die ik nog niet zo lang ken, dan is het plakplaatje bedekken.
Jazekers, op het saaie af zelfs, uitermate zeker en stabiel type die van de regelmaat is en geen gekke dingen doet, lief ook.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook beetje een stabiel leven?
Dit was mijn dinsdag, maar ik heb er geen hekel aan.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je heel blij een stukje saté in je mond stopt en net als je wil gaan kauwen begint dat blokje keihard te lachen "hahahaha ik ben een schimmel hoor got ya"
Ok koffie.
Als het een vrouw was, was het perfect geweest voor Budaquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, op het saaie af zelfs, uitermate zeker en stabiel type die van de regelmaat is en geen gekke dingen doet, lief ook.
Kappers, autodieven, grafische sector en voetballers.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een ding inderdaad. Hoewel sommige mensen er wel weg mee komen, want die hebben een creatievere functie dus dan past het beter.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als het een vrouw was, was het perfect geweest voor Buda
Gelukkig ben ik vormgever dus kom ik er wel mee wegquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is nog steeds een ding inderdaad. Hoewel sommige mensen er wel weg mee komen, want die hebben een creatievere functie dus dan past het beter.
Koffiegodinnetje heeft ook een grote op haar rugquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje hongaren opduiken zeker. Mevrouwtje serieus
Wanneer heb je haar rug gezien danquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koffiegodinnetje heeft ook een grote op haar rug
Ik kom niemand tegen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:51 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal voor bitterbal ook.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jazekers, op het saaie af zelfs, uitermate zeker en stabiel type die van de regelmaat is en geen gekke dingen doet, lief ook.
In de hoek waar ik zit, is het over het algemeen niet zo'n punt. Over het algemeen heb ik alleen met de technische diensten te maken, die zitten toch ook vooral onder de smurrie of komen op z'n minst uit zo'n functie vandaan.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonder was ze net wat eerder CEO van Douwe Egberts geweest.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Perfect gebouwd, prima gebit, stabiel inkomen, dikke haren, lenig en sportief, drinkt geen alcohol, rookt niet, geen instabiel karakter.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lijkt me ideaal voor bitterbal ook.
je hebt ze alleen nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik vormgever dus kom ik er wel mee weg
waar zit het addertje dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Perfect gebouwd, prima gebit, stabiel inkomen, dikke haren, lenig en sportief, drinkt geen alcohol, rookt niet, geen instabiel karakter.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
net nog. Ze heeft weinig aan vandaag
Bij mijn vorige werkgever werd een collega van de backoffice even fijntjes medegedeeld dat ze haar tatoeages moest bedekken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Al ken ik ook consultants die onder de plakplaatjes zitten en ze niet verbergen, dus het gaat de goeie kant op.
Kan binnen een weekje geregeld zijn toch die plakplaatjes?quote:
nee die heeft die neitquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
of je hebt ze alleen nog niet gezien
quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan binnen een weekje geregeld zijn toch die plakplaatjes?
Schaaltje bitterballen op de rug, flamingo op de kuit, andere kuit een rode panda, onder de navel een palingbeestje en dik op de arm "I fucking love cars and Egyptians"
Had ik wel gedaan als ik LTVDK was.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan binnen een weekje geregeld zijn toch die plakplaatjes?
Schaaltje bitterballen op de rug, flamingo op de kuit, andere kuit een rode panda, onder de navel een palingbeestje en dik op de arm "I fucking love cars and Egyptians"
ga tukken op het balkonquote:
was op strand. verzamel nu energie om te gaan douchen maar zit er niet inquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heb je gisteren weer moeten werken of had je een stranddag?
Opgehoopte melanine door het stranddagje, daarom bouwen negers ook maar hutjes in plaats van wolkenkrabbers.quote:
Gewoon op de grond gaan zitten in de douche; moet je niet op het doucheputje gaan zitten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was op strand. verzamel nu energie om te gaan douchen maar zit er niet in
Ja maar als ik ze had was het geen issue geweestquote:
Dat soort werkgevers.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever werd een collega van de backoffice even fijntjes medegedeeld dat ze haar tatoeages moest bedekken.
HOEZO, dat mens ziet echt geen klantZit dagenlang opgesloten in een kamertje.
Het is maar goed dat diegene niet weet dat zij een tatoeage in haar nek heeft
Waarom ga je niet dan?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
heb het idee dat ik een perfecte stranddag mis
ik zie bewolking hierquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Hier is het echt heerlijkquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:13 schreef bitterbal het volgende:
Dus... jij gaat douchen voor je in het zand gaat zitten?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik verzamel nu energie om te gaan douchem :p
Ze moet wel helemaal fris en fruitig over de boulevard flaneren.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus... jij gaat douchen voor je in het zand gaat zitten?
anders trekt ze ongedierte aan op dat strandquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Omschrijf cruciale plekken eens?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Washandje over cruciale plekken en lessgooooo.
Precies dat.quote:
Gezicht, oksels, vagijn. Wellicht voeten, als je toch bezig bent.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omschrijf cruciale plekken eens?
quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezicht, oksels, vagijn. Wellicht voeten, als je toch bezig bent.
Dat zelfs ijskoud water nog heet aanvoeltquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En dan bij terugkomst lekker uitgebreid douchen.
boek je een dagje naar een spaquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou zo graag een avondje in een thermaalbad willen hangen.
Stap het vliegtuig in dan. Collega van mij gaat dit weekend ook die kant op.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die baden hier vind ik niks aan
oh. dan maar op vakantiequote:Op donderdag 22 juli 2021 10:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die baden hier vind ik niks aan
Ik heb pas in september vrij. En ik kan nu ook geen vakantie opnemen omdat vrijwel alle collega's op vakantie gaanquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stap het vliegtuig in dan. Collega van mij gaat dit weekend ook die kant op.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
nou ongedoucht kan ik niet de straat opquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoor je zo'n Jaws-muziekje terwijl je die flamingo steeds dichterbij ziet komen.
Denk dat als je boe zegt tegen die haai dat ze heel snel weg zwemtquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoor je zo'n Jaws-muziekje terwijl je die flamingo steeds dichterbij ziet komen.
Doe mij maar broodje bal.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:32 schreef Karzai het volgende:
Ik zie dat 3r vandaag patat en broodjes gehaktbal zijn in de kantine
met mayoquote:
Klinkt bij mij altijd als een bad voor het laatste wat je doet in je leven.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat is ook erg lekker ja.quote:
Zitten wel veel oudjes in.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klinkt bij mij altijd als een bad voor het laatste wat je doet in je leven.
Je kunt maandag toch gewoon weer terug zijn? Wizzair vliegt vast wel voor 16,99.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb pas in september vrij. En ik kan nu ook geen vakantie opnemen omdat vrijwel alle collega's op vakantie gaan
even het laatste beetje leven eruit kokenquote:
Voor 2 dagen vind ik het teveel gedoe.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt maandag toch gewoon weer terug zijn? Wizzair vliegt vast wel voor 16,99.
Dat laatste is altijd goed. 🤤quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Half twaalf aanwezig zijn de baas trakteert
Kun je wel dobberen in een thermaalbad.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor 2 dagen vind ik het teveel gedoe.
Ja, maar dat vind ik teveel gedoequote:Op donderdag 22 juli 2021 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je wel dobberen in een thermaalbad.
Die geneeskrachtige mineralen moeten ergens vandaan komenquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je lekker aan het relaxen zie je kunstgebitten, stomazakjes en lijken langsdrijven
Mmm lekker, lijkensap, dat is meer iets voor CL en Ama.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die geneeskrachtige mineralen moeten ergens vandaan komen
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die geneeskrachtige mineralen moeten ergens vandaan komen
Om te steriliseren?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Water is trouwens ook licht radioactief
voor een lang weekend kan toch wel? Wat is dat nu voor extra gedoequote:Op donderdag 22 juli 2021 10:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat vind ik teveel gedoe
Gaat ie dan groeien?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Als een glowstick rond lopenquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan je daar ook in badderen?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een van de mooiste kleuren blauw die ik gezien heb, van het water in het koelbad van de reactor.
Heeeyyy daar ben je weer, je werd gemistquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:43 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
voor een lang weekend kan toch wel? Wat is dat nu voor extra gedoe
We mochten niet te dichtbij komen, maar ik geloof dat het risico wel meevalt.quote:
door wie?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyy daar ben je weer, je werd gemist
Ik kan geen lang weekend, hooguit zaterdag en zondag.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:43 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Maar een lang weekend is natuurlijk weer een dag of twee vrij nemen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:43 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
De Andamaanse Zee vind ik ook zo'n mooie kleur hebben op sommige plekken.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel een van de mooiste kleuren blauw die ik gezien heb, van het water in het koelbad van de reactor.
Oeh, de plaatjes zijn mooi inderdaad!quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Andamaanse Zee vind ik ook zo'n mooie kleur hebben op sommige plekken.
je kunt altijd een dag vrij nemen, weinig mensen die zo onmisbaar zijnquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar een lang weekend is natuurlijk weer een dag of twee vrij nemen.
Dat smaragdgroene af en toe.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, de plaatjes zijn mooi inderdaad!
Naja, als ze in problemen komen met bezetting door vakanties van anderen, dan kan vrij gewoon geweigerd worden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:46 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
je kunt altijd een dag vrij nemen, weinig mensen die zo onmisbaar zijn
dat is vaak voor 1-2 weken vakantie. Wat als je naar een begrafenis toe moet, gaan ze dat dan weigeren?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, als ze in problemen komen met bezetting door vakanties van anderen, dan kan vrij gewoon geweigerd worden.
Niet vergelijkbaar.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:48 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
dat is vaak voor 1-2 weken vakantie. Wat als je naar een begrafenis toe moet, gaan ze dat dan weigeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |