SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hmm oke.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook minder dan de vorige keer. Ik kon er vannacht gewoon op slapen
Ik zag net een oude vent in zijn blootje dus valt wel mee denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
maar waait het te hard?
https://www.strandweer.nu/livestreams/hoek-van-holland
die mis ik nog welquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
En gelukkig ben ik linkshandig en gepirkt in mijn rechterarm
nou die was zijn schermpje aan het vasttimmerenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag net een oude vent in zijn blootje dus valt wel mee denk ik.
Daarom kijk ik 's morgens niet meer in de spiegel in de badkamer.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zag net een oude vent in zijn blootje dus valt wel mee denk ik.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En met mijn oog ging het ook weer prima
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:19 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een complotgekkie gematcht
Niet alle complotten zijn slechts theorie
09:17En een hogere vorm van bewustzijn is wellicht vereist om het grote plaatje te kunnen zien. En je eigen verantwoordelijkheid daar in.
Dacht nog even dat hij misschien sarcastisch is maar denk het toch niet
Ja tegen brandende zon.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou die was zijn schermpje aan het vasttimmeren
Ik ben open mindedquote:
Jeetje, als hij nu al begint te toetsenbord warrioren kun je beter gelijk stoppenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben open minded
09:23Jij wat minder begrijp ik
09:23Je hebt je conclusie al getrokken?
dat zal het zijn
Dat is op zich geen verkeerd toetjequote:Op donderdag 22 juli 2021 09:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil dus zaterdag naar het strand.. heel de week lekker weer en zaterdag regen met als toetje: onweer.
Zeg dat je een reptilian bent.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben open minded
09:23Jij wat minder begrijp ik
09:23Je hebt je conclusie al getrokken?
dat zal het zijn
Zijn wel vaak muffe betwetertjes ja.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Die alwetende toon van die wappies is best irritant.![]()
Ik ga er spontaan van blaten
Maar vandaag wordt het 25 graden.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wachtwat.
Ik ben op de fiets met m'n zomerjurkje, zonder vestje.
"Hoi ik ben een bitterbal, wil jij mijn mayonaise zijn?"quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of zeg dat je jezelf identificeert als snack en kijk hoe openminded hij dan is.
Dit klinkt wel heel enthousiast zegquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:26 schreef bitterbal het volgende:
misschien toch maar er heen straks en bij 1 van die tenten dan iets matigs eten
De laatste helft van zijn zin is feitelijk wel correctquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:27 schreef bitterbal het volgende:
enige wat ik vroeg was of hij serieus was en toch niet liever die theorie van die vgels geloofde en dat de batterijtejs op waren![]()
Jij denkt dat het inleveren van je vrijheid en grondrechten voor je volksgezondheid is? Je vrijheid terugkopen in ruil voor het laten inspuiten met een middel dat nog tot 2024 in de experimentele fase zit?
Knap boesterigquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
maar waait het te hard?
https://www.strandweer.nu/livestreams/hoek-van-holland
Abort mission, abort mission!quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, als hij nu al begint te toetsenbord warrioren kun je beter gelijk stoppen
Oke. * maakt notitie*quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap boesterigVoor een weerzeikerd als jij waait het zeker te hard. VEEL te hard
Als hij een beetje prima piemel heeft zit je ook zo in het konijnengat, zo gaat datquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:28 schreef bitterbal het volgende:
En vervolgens die vrijheden niet terugkrijgen... Dan mensen die er niet aan meedoen de schuld geven?
09:28Voor een virus waarvoor een gezond mens geen vaccinatie voor nodig heeft
Geef nummer. Jouw oordeel vaar ik blind opquote:
Ja, maar liever als ik onder een dekentje zit, niet in een strandtent met een cocktail in de handquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is op zich geen verkeerd toetje
* insert run for the hills.gifquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Abort mission, abort mission!
Boesterigquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Knap boesterigVoor een weerzeikerd als jij waait het zeker te hard. VEEL te hard
Daarom weten wappies ook zoveel mogelijk mensen te besmetten, omdat ze zo af en toe wat feitelijkheden ertussen gooien zodat mensen gaan twijfelenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De laatste helft van zijn zin is feitelijk wel correct
Misschien weten zij ook wel alles over springstaarten... ?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn wel vaak muffe betwetertjes ja.
De heuvels met ogen?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* insert run for the hills.gif
Wel rode panda's toch. Of is dat racisme?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:29 schreef TaMieke het volgende:
IK had er gisteren 1 in mn insta dm die vroeg of ik openstond voor iets leuks.
Ik zei dat panda's leuk waren en dat ik heel blij zou zijn als ie er 1 voor me zou gaan regelen![]()
Ik vond mezelf heel grappig![]()
Een van mijn nieuwe lievelingswoordjes.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien weten zij ook wel alles over springstaarten... ?
Goed zoquote:
Eerder BNWquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even in COR meelezen. Daar gaat hij zo los in 3,2,1.
Jezus dat zijn toch geen goede binnenkomers.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
openminded. Gewoon een cliche complotgekkie die het zelfde wauwelt als de rest en dan zeggen dat ik een hogere bewustzijn zou moeten hebben omdat te kunnen zien
Wat voor een tintje en haren had hij?quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
openminded. Gewoon een cliche complotgekkie die het zelfde wauwelt als de rest en dan zeggen dat ik een hogere bewustzijn zou moeten hebben omdat te kunnen zien
Gewoon kaasquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat voor een tintje en haren had hij?
Hoezo zou jij een hoger bewustzijn moeten hebben terwijl je al niet van deze wereld bentquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo zou jij een hoger bewustzijn moeten hebben terwijl je al niet van deze wereld bent
Het woord wel, maar de diertjes zijn niet echt mijn nieuwe favoriete diertjes.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van mijn nieuwe lievelingswoordjes.
Kaas met van die rare toevoegingen als ik het zo hoorquote:
Van die vegan kaas.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kaas met van die rare toevoegingen als ik het zo hoor
Dat is zo'n Haags gebruind ingezakt type zag ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:34 schreef bitterbal het volgende:
die man is nog steeds bezigmet zijn scherm
Maakt kotsgeluiden.quote:
Spring(s)taartquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het woord wel, maar de diertjes zijn niet echt mijn nieuwe favoriete diertjes.
quote:Daar is volgens het officiële Chinese persbureau Xinhua sinds maandag meer dan 600 millimeter regen gevallen. In Xinxiang zou het zelfs gaan om 812 millimeter.
Volgens Xinhua zijn dat recordhoeveelheden. Ter vergelijking: in Limburg viel vorige week in twee dagen op sommige plaatsen 150 millimeter.
heb je dus ook buiten den haagquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is zo'n Haags gebruind ingezakt type zag ik.
Drumroll, pleaseeeequote:
Geitenwollensokkenkaasquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij gedroeg zich als een vieze blauwe schimmelkaas
Dat er nog mensen in China leven..quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
In China moeten ze natuurlijk weer overdrijven
[..]
Zijn die mensen nog uit die metrotunnel gehaaldquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerder wegdrijven met dat soort hoeveelhedenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik wil een zwart/wittequote:Op donderdag 22 juli 2021 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel rode panda's toch. Of is dat racisme?
ja wel echt eng.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn die mensen nog uit die metrotunnel gehaald
Al verzuipen er 9 miljoen Chinezen dan krijgt moeder Aarde nog geen jeukplekje.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
je had naar z'n sterrenbeeld, maanbeeld en ascendent moeten vragenquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Bij tags stond er natuurlijk ook spiritueel
komt mij ook mijn strot uit. Tegenwoordig zijn ze allemaal spiritueel
nee ben niet openminded genoeg voor dat ;Pquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
je had naar z'n sterrenbeeld, maanbeeld en ascendent moeten vragen
Lekker aurafoto's uitwisselen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Wat die het liefste van de BBQ heeft is een relevantere vraag hoorquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al verzuipen er 9 miljoen Chinezen dan krijgt moeder Aarde nog geen jeukplekje.
dat blijkt maar weerquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ben niet openminded genoeg voor dat ;P
Vies woord is dat, is gewoon een ander woord voor "ik zit niet goed in elkaar"quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef bitterbal het volgende:
Dat is niet spiritueel genoegquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat die het liefste van de BBQ heeft is een relevantere vraag hoor
Waarschijnlijk is het een nieuwetijdskind.Wij begrijpen dat allemaal niet, die hoogwaardige inzichten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Selderij,quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat die het liefste van de BBQ heeft is een relevantere vraag hoor
Dat zal het zijnquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het een nieuwetijdskind.Wij begrijpen dat allemaal niet, die hoogwaardige inzichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |