Wat snap jij niet aan een forum? Ben je de baas hier ofzo?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan nee? Dram niet zo door.
Wat snap jij niet aan een forum? Een gate start je niet, een gate ontstaat. Een topic kun je gewoon openen en dan maar zien wat er van komt, in plaats daarvan ga je hier een officieel projectplan voor een gate indienen en vind je het raar dat men denkt ":? nah lama".quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan een forum? Ben je de baas hier ofzo?
Nee, maar de Mods zijn een beetje baas en die zeggen dat er al een topic bestaat. En daarmee zou de kous af moeten zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan een forum? Ben je de baas hier ofzo?
Dan zorgen jullie er toch voor dat het gaat lopen daar?quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En toch loopt dat topic voor geen meter.
SHO in F1 of F1 in SHO.
Afgelopen jaar was er niet veel nieuws. Vermoedelijk mede door corona. Ze moesten in hun bubbel blijven In dat topic posten we niet iedere insta-post van de vriendinnen. Het is shownieuws! Regelmatig speur ik de insta's af en daily mail opzoek naar F1 show nieuws. Er is ook niet veel nieuws.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En toch loopt dat topic voor geen meter.
SHO in F1 of F1 in SHO.
Ik denk dat Ootjekatootje een topic bedoelde i.p.v. gate. Dat kan een keer gebeuren dat je het verkeerd neerzet.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:39 schreef Cynix ® het volgende:
Drie nadelen: 1) Dubbelop, want er is al een topic, 2) er is helemaal geen 'gate', en 3) de kans op een zure anti-iedereen-behalve-Verstappen-reeks is 99%.
Niet echt een goed idee dus.
En dan nog is SHO daar geen juiste plek voor om bovengenoemde redenen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 09:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik denk dat Ootjekatootje een topic bedoelde i.p.v. gate. Dat kan een keer gebeuren dat je het verkeerd neerzet.
Daar heb ik het helemaal niet over! Ik zeg alleen dat ze een foutje heeft gemaakt maar waar zo over wordt gevallen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan nog is SHO daar geen juiste plek voor om bovengenoemde redenen.
Voel je eens niet zo aangevallenquote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Daar heb ik het helemaal niet over! Ik zeg alleen dat ze een foutje heeft gemaakt maar waar zo over wordt gevallen.
Ik maak een correctie op wat ik helemaal niet bedoelquote:
Er zou helemaal geen discussie moeten zijn in dezequote:Op vrijdag 23 juli 2021 10:13 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik maak een correctie op wat ik helemaal niet bedoel. Dan ben ik de discussie voor .
Ik ook. Balen zegquote:Op zondag 25 juli 2021 15:26 schreef roos94 het volgende:
Kom er nu pas achter dat hazes topique gesloten is. Jammer
quote:Op maandag 26 juli 2021 00:53 schreef mootie het volgende:
En ik weiger te accepteren dat het postgedrag pestgedrag in de Hazesgate normaal is.
Ja, zo kun je er naar kijken. Maar dat kan ook op een andere manier: Er leek een soort eensgezinde kliek die negatief was over letterlijk álles, ook als daar helemaal geen aanleiding toe was. Nou mag dat op zich, maar als iemand dan per ongeluk géén hekel aan de Hazes-familie had, of nog gekker: een keer iets positiefs zei, werd dat feitelijk gewoonweg niet geaccepteerd. Ik ga geen voorbeelden zoeken, maar de hele sfeer was vijandig tegen de wat genuanceerdere of mildere users.quote:Op maandag 26 juli 2021 00:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Yup, bepaalde users hadden er problemen mee, dus nu is SHO dood.
En iedereen lukt mee, lachen joh gekke Ootje. Maar sommige users en mods vinden het niet lachen dus het moet weg. F1 dynastie hup weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |