Hahahaha epic fail <3quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:24 schreef vencodark het volgende:
Ik heb zojuist iemand per ongeluk ongekookte eieren bij zijn broodje verkocht!![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:24 schreef vencodark het volgende:
Ik heb zojuist iemand per ongeluk ongekookte eieren bij zijn broodje verkocht!![]()
Heeft diegene ze 'getikt'?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:24 schreef vencodark het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vakantie... nog precies 1 week werken tot het zover is.![]()
De kinderen verheugen zich enorm op ons avontuur naar Italië. Ik hoop zo voor ze dat het door mag gaan.
[..]
Heeft diegene ze 'getikt'?
Nee, open zetten nadat hij geleegd is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:48 schreef exode het volgende:
Container open vol restafval zodat de vogels de maden opeten? Dan wordt het teringbende neem ik aan.
Ik heb ze allemaal geelimineerd iig.
Maar inderdaad liever 1000 maden dan 1 baudet
Ik had gelezen dat klimop giftig is maar dat hielp niet. Hopelijk was het eenmalig.
Ik heb vanaf vrijdag 4 weken vakantie. Al stromen wel de schademeldingen inzake Limburg binnen. We gaan zien of mijn ingerichte proces gaat werken of dat ik toch aan het werk moet de komende weken.
Wat zijn jullie plannen voor Italië? Kinderen zijn er nog niet eerder geweest?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vakantie... nog precies 1 week werken tot het zover is.![]()
De kinderen verheugen zich enorm op ons avontuur naar Italië. Ik hoop zo voor ze dat het door mag gaan.
[..]
Heeft diegene ze 'getikt'?
Haha nee natuurlijk niet, maar de tip kwam op mij over dat ik de container open moest zetten, meteen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, open zetten nadat hij geleegd is.
Je hebt hem toch ook niet vol restafval schoongemaakt?
Geen commentaarquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:46 schreef exode het volgende:
We hadden gisteren ook weer een egel in het gangetje (brandgang @:Amaranta), hij kwam vrij dichtbij. Onze kat werd er enorm onrustig van, steeds benaderen en weer wegrennen. En die egel liep onverstoorbaar door.
Fijne bijkomstigheid, hier ook niet meer!quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:43 schreef Declan-Harp het volgende:
Geen vlees/viseters hier, dus geen maden
Wel héél véél fruitvliegjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |