Hahahaha epic fail <3quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:24 schreef vencodark het volgende:
Ik heb zojuist iemand per ongeluk ongekookte eieren bij zijn broodje verkocht!![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:24 schreef vencodark het volgende:
Ik heb zojuist iemand per ongeluk ongekookte eieren bij zijn broodje verkocht!![]()
Heeft diegene ze 'getikt'?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:24 schreef vencodark het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vakantie... nog precies 1 week werken tot het zover is.![]()
De kinderen verheugen zich enorm op ons avontuur naar Italië. Ik hoop zo voor ze dat het door mag gaan.
[..]
Heeft diegene ze 'getikt'?
Nee, open zetten nadat hij geleegd is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:48 schreef exode het volgende:
Container open vol restafval zodat de vogels de maden opeten? Dan wordt het teringbende neem ik aan.
Ik heb ze allemaal geelimineerd iig.
Maar inderdaad liever 1000 maden dan 1 baudet
Ik had gelezen dat klimop giftig is maar dat hielp niet. Hopelijk was het eenmalig.
Ik heb vanaf vrijdag 4 weken vakantie. Al stromen wel de schademeldingen inzake Limburg binnen. We gaan zien of mijn ingerichte proces gaat werken of dat ik toch aan het werk moet de komende weken.
Wat zijn jullie plannen voor Italië? Kinderen zijn er nog niet eerder geweest?quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Vakantie... nog precies 1 week werken tot het zover is.![]()
De kinderen verheugen zich enorm op ons avontuur naar Italië. Ik hoop zo voor ze dat het door mag gaan.
[..]
Heeft diegene ze 'getikt'?
Haha nee natuurlijk niet, maar de tip kwam op mij over dat ik de container open moest zetten, meteen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, open zetten nadat hij geleegd is.
Je hebt hem toch ook niet vol restafval schoongemaakt?
Geen commentaarquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:46 schreef exode het volgende:
We hadden gisteren ook weer een egel in het gangetje (brandgang @:Amaranta), hij kwam vrij dichtbij. Onze kat werd er enorm onrustig van, steeds benaderen en weer wegrennen. En die egel liep onverstoorbaar door.
Fijne bijkomstigheid, hier ook niet meer!quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:43 schreef Declan-Harp het volgende:
Geen vlees/viseters hier, dus geen maden
Wel héél véél fruitvliegjes
Ik zwaai nu een paar keer per dag met de stofzuiger door de keukenquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Fijne bijkomstigheid, hier ook niet meer!
Maar inderdaad die fruitvliegjes....
Hahahaha dit soort verhalen maken mijn dag echt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ik had ze verkocht en ging daarna naar het toilet. Kom ik terug, sprak die kerel mij aan. Of ik soms een geintje met hem had uitgehaald.![]()
Euh, nee, ik weet van niks.![]()
Heel zijn dienblad onder.![]()
Gelukkig is het een saai en vervelend persoon.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 22:24 schreef vencodark het volgende:
Dat voelt best vreemd hè, is echt zo’n mijlpaal!quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:46 schreef mefke79 het volgende:
Wij zijn net voor het laatst met twee jongens naar school gelopen. Na de vakantie gaat jongste alleen. Raar idee hoor. Gisteren afscheidsfilm met rode loper, fotomoment in de Pathé. Ook lieve woorden van de mentor met enorme complimenten. Bijna zit het er echt op, bijna vakantie
GGD gaat de jaarbeurs en andere mega locaties dan ook sluiten binnenkort las ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:05 schreef exode het volgende:
Prik 2 zit erin bij mijn schatje. Heel bizar, ze zei dat in de Moderna rij helemaal niemand stond en in de Pfizer rij een paar mensen. Gewoon in de Jaarbeurs, enorme priklocatie.
Niemand heeft naar haar negatieve test gevraagd overigens.
Hopen dat de bijwerkingen mee gaan vallen voor haar. Morgen ben ik al vrij dus ik kan de kinderen entertainen.
Ik heb er 2, they don't carequote:Op donderdag 22 juli 2021 11:57 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een fruitvliegjes vanger gekocht bij de Hema.
In de Brabanthallen was de medewerker die de paspoorten controleert gewoon aan het hoesten, heel tofquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:05 schreef exode het volgende:
Prik 2 zit erin bij mijn schatje. Heel bizar, ze zei dat in de Moderna rij helemaal niemand stond en in de Pfizer rij een paar mensen. Gewoon in de Jaarbeurs, enorme priklocatie.
Niemand heeft naar haar negatieve test gevraagd overigens.
Hopen dat de bijwerkingen mee gaan vallen voor haar. Morgen ben ik al vrij dus ik kan de kinderen entertainen.
Beter laat dan nietquote:Op donderdag 22 juli 2021 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Je kan ook gewoon de app laten zien op je telefoon. Jullie gaan laat zeg! de kids van mn zusje zijn alledrie al een x geprikt.
Ik heb geen app. Misschien toch eens naar kijken .quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Je kan ook gewoon de app laten zien op je telefoon. Jullie gaan laat zeg! de kids van mn zusje zijn alledrie al een x geprikt.
Ik heb helemaal geen bewijs laten zien, alleen de negatieve test genoemd. Was geen probleem.quote:Op donderdag 22 juli 2021 12:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Morgen kunnen wij onze 1e vaccinatie halen. Wel zijn we vreselijk aan het hoesten. Voor de zekerheid laten testen en geen corona wat we al dachten.
Hopelijk levert dat geen gezeur op. Met een printscreen van de uitslag zou dat wel goed moeten komen toch?
De kip is voor vanavond he. Heerlijk van het spit, onze kinderen vinden die echt heeeerlijk. Eten ze ook een keer goed 's avonds.quote:Op donderdag 22 juli 2021 13:26 schreef laziness het volgende:
Een hele kip, haring en kibbeling?De kip gaat al niet eens helemaal op hier.
Azijn, afwasmiddel en wat water zijn ze zo wegquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:57 schreef amaranta het volgende:
Ik heb een fruitvliegjes vanger gekocht bij de Hema.
Hier trappen ze daar niet inquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:08 schreef F_r het volgende:
[..]
Azijn, afwasmiddel en wat water zijn ze zo weg
Heb je een fruitschaal of lege drankflessen?quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:12 schreef exode het volgende:
Ik ga me nu zorgen maken dat wij echt nooit fruitvliegjes hebben. Vast opgegeten door de maden.
Mijn moeder deed altijd iets met citroen volgens mij, kan dat ook? Citroen en kruidnagel als ik het goed heb.
Jup, en die zitten dus in de bowl die ik bij de Hema kocht.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:08 schreef F_r het volgende:
[..]
Azijn, afwasmiddel en wat water zijn ze zo weg
Wij hebben wel een fruitschaal maar zit niet zoveel in, we bewaren bijna al ons fruit in de kelder. Ik vul de schaal alleen voor de dag zelf over het algemeen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:21 schreef SQ het volgende:
[..]
Heb je een fruitschaal of lege drankflessen?
Indien nee, zal de hoeveelheid vliegjes ook wel meevallen.
Er stond vanavond kip, haring en kibbelingquote:Op donderdag 22 juli 2021 14:07 schreef exode het volgende:
[..]
De kip is voor vanavond he. Heerlijk van het spit, onze kinderen vinden die echt heeeerlijk. Eten ze ook een keer goed 's avonds.
En de haring was heerlijk. Ik ben de enige in huis die dat lust. Mijn schatje zat aan de kibbeling.
Haha, nee dat zou wat veel zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:44 schreef laziness het volgende:
[..]
Er stond vanavond kip, haring en kibbeling![]()
Maar verdeelt over de dag klinkt beter idd
Bananenschil werkt ook. En mango.. tropisch, overrijp fruit lijkt het recept te zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:10 schreef SQ het volgende:
[..]
Hier trappen ze daar niet in![]()
Wat wél als een malle werkt is een halve perzik in een glas, laagje azijn er bij, en dan huishoudfolie er overheen met een paar kleine gaatjes er in.
Hoe weten ze eigenlijk of het RS is, testen ze dat dan? Ik las inderdaad dat je verloofde flink ziek was, had gemist dat dit RS was. En Juul dus ook? Hoe gaat het nu met ze?quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:10 schreef exode het volgende:
Wat balen Majo! Enorm balen zelfs. Ja het RS virus heerst behoorlijk. Juul heeft het dus ook gehad. Ze was vooral enorm verkouden en een paar dagen koorts.
Was ook de boosdoener voor mijn verloofde, dus let op jezelf he!
Mijn man moet en zal dit weekend op bezoek gaan bij een vriend in Duitsland. Ik ben echt vet geïrriteerd nu. Maar dat kan hem blijkbaar niks schelen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:36 schreef exode het volgende:
Onze overbuurjongens zijn nu flink ziek, beide RS virus. Zijn 4 en 6 jaar dus niet van het KDV.
Zij zouden eigenlijk komend weekend op vakantie gaan, dus die gaan wijzigen/annuleren.
En ik hoor geruchten dat Duitsland ook de doorreisregels gaat verscherpen. Kan het alleen nergens vinden.
Gevonden, we worden van het weekend een hoog risico gebied ipv risico gebied. Aangezien wij alleen door Duitsland heenrijden, hebben we nog steeds geen issue.
Sjaak werd getest toen hij nog niet op de IC lag, maar op de kraamafdeling, omdat ze het vermoeden hadden van RS.quote:Op donderdag 22 juli 2021 17:57 schreef Malteser het volgende:
@:MaJo: Ben geen Exode maar Twix werd destijds inderdaad getest op RS. Die lag overigens kantje boord op de IC toen dus geen idee of ze standaard testen of alleen als het enigszins escaleert.
Thnx voor het aanbod. Heb even een vriendin opgetrommeld om er twee te halen bij de jumbo. Gelukkig voor zowel man als mij negatief (klachten van man waren daarna ook weer minder maar gaat morgen alsnog testen just to be sure).quote:Op donderdag 22 juli 2021 19:34 schreef SQ het volgende:
Hillie woont volgens mij vlak bij mij? Want anders kan ik er wel even 2 komen droppen hoor. Mits baby gaat slapen wel.
Je snapt het, dank voor je begripquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:19 schreef vencodark het volgende:
@:Whiskers2009
Hij is niet zomaar een huisdier. Een huisdier is je maatje, gezelschap, praatpaal, kroelbeest, huisgenoot, liefde etc etc.
Hopelijk krabbelt hij nog op en als dat niet gebeurt, hoop ik dat hij niet veel (meer) hoeft te leiden.
Ik ben opgegroeid met katten.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je snapt het, dank voor je begrip
Thanksquote:
Het is echt heel fijn, dank je wel!quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid met katten.![]()
Toen ik 14 was stierf onze 18 jarige kat. Daar heb ik ook zo’n verdriet om gehad.
Begrijpelijk. Dieren gaan in je hart.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je snapt het, dank voor je begrip
Had ik echt ff nodig![]()
Dit is echt een ongekend nare week. Je bent zo machteloos. Maar dat is vast herkenbaar.
Thanks, I'll need it.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dieren gaan in je hart.
Sterkte.
Dank je!quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Whiskers ik herken het helemaal hoor, heel veel sterkte.
Hillie, waarom testen jullie allemaal als alleen de kids in quarantaine moeten? Jullie hoeven dan toch eigenlijk niks? Of is dat veranderd? Of lees ik het verkeerd?
Dank je voor het delen van je verhaalquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eerste hond thuis werd 17, zo een hond hoort bij zoveel uit je leven, alles was met Robby.... Een van mijn eigen honden is bijna 17 geworden, die had ik pas vanaf zijn vierde, maar dat was de tofste hond ever, ik was al vanaf dat ie 12 was of zo bang voor dat ie een x dood zou gaan, en verdrietig ook bij vlagen, dat ie er ooit niet meer zou zijn. Maar toen ie ging was het echt prima, heel gek, het was gewoon zijn tijd, Hoop dat jij er tzt ook zo over kan denken.
Ja zo is het. Nadat onze poes van 17,5 jaar overleed in januari, zou ik (en de kinderen) heel graag weer een kitten willen, zodat de kater van 9 niet meer alleen is. Maar vriend twijfelt, omdat hij het zo intens naar vindt als er iets mis is. Ze kunnen niks zeggen en hij maakt zich altijd heel veel zorgen als ze ziek zijn. Aan de ene kant natuurlijk onwijs lief en ook realistisch, maar ik zou het zo tof vinden om echt samen als gezin een kitten op te voedenquote:Op donderdag 22 juli 2021 22:19 schreef vencodark het volgende:
@:Whiskers2009
Hij is niet zomaar een huisdier. Een huisdier is je maatje, gezelschap, praatpaal, kroelbeest, huisgenoot, liefde etc etc.
Hopelijk krabbelt hij nog op en als dat niet gebeurt, hoop ik dat hij niet veel (meer) hoeft te leiden.
Kids zijn beide positief getest, de oudste dinsdag en de jongste woensdag. Ze zitten beiden in isolatie nu. En wij mogen zondag testen (jongste had na de uitslag van de oudste een positieve zelftest dus hebben het zekere voor het onzekere genomen en dinsdagavond het laatste contact gehad.quote:Op donderdag 22 juli 2021 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Whiskers ik herken het helemaal hoor, heel veel sterkte.
Hillie, waarom testen jullie allemaal als alleen de kids in quarantaine moeten? Jullie hoeven dan toch eigenlijk niks? Of is dat veranderd? Of lees ik het verkeerd?
Dank jequote:Op donderdag 22 juli 2021 22:51 schreef Phaidra het volgende:Dank je
![]()
[..]
Ja zo is het. Nadat onze poes van 17,5 jaar overleed in januari, zou ik (en de kinderen) heel graag weer een kitten willen, zodat de kater van 9 niet meer alleen is. Maar vriend twijfelt, omdat hij het zo intens naar vindt als er iets mis is. Ze kunnen niks zeggen en hij maakt zich altijd heel veel zorgen als ze ziek zijn. Aan de ene kant natuurlijk onwijs lief en ook realistisch, maar ik zou het zo tof vinden om echt samen als gezin een kitten op te voeden.
Whiskers, veel sterkte. Ik duim voor een goede uitslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |