SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gordijntjes?quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Een seconde in het hoofd van balletje;
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Typje is natuurlijk een verwijzing naar het typen, maar dit kon beterquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De pennegoden lieten je eenmalig in de steek
Je moet zo nu en dan ook wel even laten merken dat je ook maar gewoon een mens bent , anders is je perfectie te intimiderendquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Typje is natuurlijk een verwijzing naar het typen, maar dit kon beter
Helemaal als er alcohol bij komt kijkenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd kapot van zo’n dag.
Hele dag lonken naar mocros met tatoesquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je workouts gedaan in je kleine strakke zwarte bikini?
Wat klink je toch als een vies oud mannetje zoquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat klink je toch als een vies oud mannetje zo![]()
is toch raarquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd kapot van zo’n dag.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huu alcoholquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Helemaal als er alcohol bij komt kijken
Hangt daar ook een webcam?quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
morgen ga ik denk ik naar hoek van holland
Komt door melanine-aanmaakquote:
Jeeeej alcoholquote:
En jij zonder zonnebril natuurlijkquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier op het zwembad loopt een griet (tussen 18 en 24) met een cup dubbel G of iets in die orde.
Die ging meedoen met de animatie, met van die dansjes met hupjes en sprongetjes. Er stond letterlijk een heel peleton Fransen met zonnebril gefocust te kijken in het water
Een heel peloton Fransen + Lospedroquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier op het zwembad loopt een griet (tussen 18 en 24) met een cup dubbel G of iets in die orde.
Die ging meedoen met de animatie, met van die dansjes met hupjes en sprongetjes. Er stond letterlijk een heel peleton Fransen met zonnebril gefocust te kijken in het water
Zes keer gelezen deze postquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Worthless without picsquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Dood?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:00 schreef LTVDK het volgende:
Liep net over een bruggetje heen, kwam er een schattige kitten op me af lopen, dus ik bukken om dat beest te gaan aaien springt die van de brug af
Moet ik dan mijn ogen sluitenquote:
Nee was gewoon een laag bruggetje over een slootje en hij sprong op de kant, maar tochquote:
Natuurlijk heeft ze dat wel door gekquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet ik dan mijn ogen sluiten![]()
Maar snap wel dat zo’n meisje gewoon leuk wil meedoen en dat ze dan niet doorheeft dat het hele mannelijke volk hypnotiserend naar haar dansende tieten kijkt.
Yepquote:
Chelukig buheersd ze de Neejdurlanse taal uidsteejkuntquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:02 schreef bitterbal het volgende:
De sterke UV-straling van de zon zorgt voor vrij veel chemische reacties in ons lichaam, zoals:
zonnebrand/ verbranden;
veranderingen in je pigment;
rimpels.
Hoe meer tijd je in de zon door brengt, hoe meer tijd je lichaam nodig heeft om de schade die is aangericht aan te pakken. Dit zorgt vooral voor die zonnemoeheid waar vrij veel mensen last van hebben na dat dagje strand.
Dit is vooral zo in het geval dat je verbrand bent door de zon. Je lichaam stuurt dan namelijk zoveel mogelijk vloeistoffen naar je uit als eerst reactie. Mocht je dan toevallig ook nog een beetje uitgedroogd zijn, kan dit grote gevolgen hebben. Uitdroging en de welbekende zonnesteek zijn hier voorbeelden van.
Wanneer je een tijdje niet hebt gedronken, en veel in de zon bent geweest ( kan al naar paar uurtjes) zoek dan zo snel mogelijk schaduw op en drink water. Mocht je duizelig worden die gepaard gaat met hoofdpijn en misselijkheid: direct medische hulp zoeken.
https://www.hoebeterslapen.nl/moe-van-warmte-zon/
Ja dat zal ze wel zien. Maar dat lijkt me als jonge meid ook niet altijd leuk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze dat wel door gek
Je word er ook geil van.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yepen melanine heeft weer te maken met melatonine, maakt iig slaperig
Tieten laten verkleinen dan maarquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dat zal ze wel zien. Maar dat lijkt me als jonge meid ook niet altijd leuk.
Lijkt me wel, anders sta je niet in bikini voor campingvolk te huppelen in plaats van in een doktersjas in een steriele operatiekamer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja van zoveel dingenquote:
Misschien doet ze dat normaal wel en is ze nu met vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2021 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me wel, anders sta je niet in bikini voor campingvolk te huppelen in plaats van in een doktersjas in een steriele operatiekamer.
Springen en stuiteren met uiers van 20 kilo lijkt me ook geen lol aan trouwens.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |