SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gordijntjes?quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:39 schreef UitStraling het volgende:
Een seconde in het hoofd van balletje;
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Typje is natuurlijk een verwijzing naar het typen, maar dit kon beterquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De pennegoden lieten je eenmalig in de steek
Je moet zo nu en dan ook wel even laten merken dat je ook maar gewoon een mens bent , anders is je perfectie te intimiderendquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Typje is natuurlijk een verwijzing naar het typen, maar dit kon beter
Helemaal als er alcohol bij komt kijkenquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd kapot van zo’n dag.
Hele dag lonken naar mocros met tatoesquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je workouts gedaan in je kleine strakke zwarte bikini?
Wat klink je toch als een vies oud mannetje zoquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat klink je toch als een vies oud mannetje zo![]()
is toch raarquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben altijd kapot van zo’n dag.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huu alcoholquote:Op woensdag 21 juli 2021 18:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Helemaal als er alcohol bij komt kijken
Hangt daar ook een webcam?quote:Op woensdag 21 juli 2021 18:55 schreef bitterbal het volgende:
morgen ga ik denk ik naar hoek van holland
Komt door melanine-aanmaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |