Gelukkig, goed om te horen.quote:Op vrijdag 23 juli 2021 17:52 schreef ootjekatootje het volgende:
De zwellingen nemen af, hij doet af en toe zijn ogen open en hij reageert op prikkels.
Goed nieuws voor de dusty fans.
Dusty is sowieso een sukkeltjequote:Op zondag 25 juli 2021 02:20 schreef SOG het volgende:
Tegen een betonnen paaltje gereden en gevallen... mag er al een darwin award uitgedeeld worden?
Al die dames viel wel mee alleen Imke en Lesly die zelf ook fantastisch waren.quote:Op zondag 25 juli 2021 21:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
ik snap niet dat in die villa al die dames voor hem vielen, dat vadsige lichaam met die smerige tepels...blegh.
Is overigens ook een anti-vaxxer,
Als je niet met reacties die niet in jouw straatje passen overweg kan, dan had je dit topic überhaupt niet moeten openen...quote:
Wie ben jij nou weer dan, me juf ofzo?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Als je niet met reacties die niet in jouw straatje passen overweg kan, dan had je dit topic überhaupt niet moeten openen...
Mijn juf, niet me juf.quote:Op vrijdag 30 juli 2021 18:15 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer dan, me juf ofzo?
quote:Op zondag 25 juli 2021 21:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
ik snap niet dat in die villa al die dames voor hem vielen, dat vadsige lichaam met die smerige tepels...blegh.
Is overigens ook een anti-vaxxer,
Mij boeit het meer of het zo'n enge complot wappie is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:35 schreef fathank het volgende:
Dit boeit echt niemand
Iedere dag belanden er Tokkies met scooters in coma
quote:Op zondag 1 augustus 2021 17:48 schreef Marsenal het volgende:
Ik zag een krantekop dat Dusty overleden, maar gelukkig bleek dat er één van ZZ Top te zijn en niet de Dusty van dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |