Niet gezien. Schakel net pas in. Weer naar ziekenhuis geweest. Misschien operatie.quote:
Sterkte maat, hopelijk is dat niet nodig.quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niet gezien. Schakel net pas in. Weer naar ziekenhuis geweest. Misschien operatie.
Goddomme wat een assist!quote:Op donderdag 22 juli 2021 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterkte maat, hopelijk is dat niet nodig.
Ik heb hem even in het Antony-topic geplaatst! VBL / Het Antony topic! #1: Duurste Ajax-aankoop ooit!
Net gezien. Een lekkere assist.quote:
Oh sorry ik dacht dat je cynisch wasquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee serieus, gewoon een lekkere bal.
Ben jij meer van de mayo of mosterd bij je bal?quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee serieus, gewoon een lekkere bal.
Ja.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij meer van de mayo of mosterd bij je bal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja.Beetje mosterd na de maaltijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga ik vanavond eten :S graag tips
quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja.Kan ik mee leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Pindasaus. En anders mayo.quote:Op donderdag 22 juli 2021 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ben jij meer van de mayo of mosterd bij je bal?
'toevallig' al 2 dagen achter elkaar om 24:00 een balletje met pinda meegenomen uit de kroeg om thuis te verorberen. Genot.quote:
Twee friet, drie frikandellen en vier mexicano met satésausquote:Op donderdag 22 juli 2021 15:38 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beetje mosterd na de maaltijd
Wat ga ik vanavond eten :S graag tips
Lekker maat, niets mis mee.quote:Op donderdag 22 juli 2021 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'toevallig' al 2 dagen achter elkaar om 24:00 een balletje met pinda meegenomen uit de kroeg om thuis te verorberen. Genot.
Ik heet geen Braddie, Frassquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Twee friet, drie frikandellen en vier mexicano met satésaus
Dik varkenquote:Op donderdag 22 juli 2021 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
'toevallig' al 2 dagen achter elkaar om 24:00 een balletje met pinda meegenomen uit de kroeg om thuis te verorberen. Genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |