quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:58 schreef Paxie het volgende:
noem de bas spelers die metallica rijk was / is (dus inclusief de huidige)
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 17:08 schreef Berkery het volgende:
Cliff Burton
Jason Newsted
Bob Rock
Robert Trujillo
quote:
quote:
Ik vond het al héél knap dat d'n Berk er 4 wist te noemenquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:12 schreef pipster het volgende:
Opgezocht, de beste man heeft een jaartje met Metallica opgetreden en wat demo's ingespeeld. Lijkt mij reden genoeg om hem niet te kennen dus.
Voor mij is de bassist van Metallica zoiets als de drummer van Coldplay. Of de gitarist van Keanequote:Op woensdag 21 juli 2021 16:16 schreef pipster het volgende:
Nou inderdaad, bij mij was drie het maximaal haalbare. Die Bob Rock, die ken ik ook niet.
Of de zanger van Vangelis…quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor mij is de bassist van Metallica zoiets als de drummer van Coldplay. Of de gitarist van Keane
he das een xl Bee Gee Wannabe lol.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:25 schreef cafca het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was best een goede zanger!
Kijk, dat niveau lukt nog wel: Barbarella…quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:56 schreef Paxie het volgende:
[..]
Nieuwe vraag luid
We cheer you up was de grootste hit van deze meiden trio
Die heeft een album de baspartijen ingespeeld omdat Metallica zonder bassist zat. Hij deed dat erbij, is bekender als producer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:16 schreef pipster het volgende:
Nou inderdaad, bij mij was drie het maximaal haalbare. Die Bob Rock, die ken ik ook niet.
Stand topic 1432:quote:
Nee, per topic is er een aparte stand, er wordt niet doorgeteld o.b.v. de stand van het vorige topic…quote:
ok sorry rookie mistakequote:Op woensdag 21 juli 2021 17:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, per topic is er een aparte stand, er wordt niet doorgeteld o.b.v. de stand van het vorige topic…
Dat was Garbagequote:Op woensdag 21 juli 2021 20:16 schreef bartrid het volgende:
Wie deed dan de theme song voor The World Is Not Enough?
quote:Oh darling why d'you talk so fast
Another evening just flew past tonight
And now the daybreak's coming in
And I can't win and it ain't right
There's a Guy Works Down the Chip Shop Swears he's Elvis, van Kirsty MacCollquote:Op donderdag 22 juli 2021 09:01 schreef Berkery het volgende:
Onder het mom van 'Wat luister je nu?':
Welk nummer?
[..]
Stand topic 1432:quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:32 schreef cafca het volgende:
There's a Guy Works Down the Chip Shop Swears he's Elvis, van Kirsty MacColl
quote:Eej!
Doe vur mijn es een brooike smerruh!
Meej aai en meej juin, da heb ik gerruh.
Naait vur mijn een saté in 't vet,
een gehaktstaaf en een goulashkroket.
Vijf gulden friet in een grote buil,
Ik stop het gelijk in munne muil.
Gif mijn een paor knaken vur 't fruitmasjien,
ik heb nie klender als een briefke van tien.
Is dat Ferry van der Zande? Doe Me Nenne Mexicano o.i.d.?quote:
Juist! (Volgens mij origineel uitgebracht als Berry van den Bebber, maar da's dezelfde)quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:46 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is dat Ferry van der Zande? Doe Me Nenne Mexicano o.i.d.?
Het rijtje was Artic Monkeys, Metallica, Muse, Nirvana en Radiohead. Dusquote:
quote:Son, I'm 30
I only went with your mother 'cause she's dirty
And I don't have a decent bone in me
What you get is just what you see yeah
Zekerquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2021 13:27 schreef Paxie het volgende:
Manic Monday - The Bangles
Ruby Tuesday - The Rolling Stones
Waiting For Wednesday - Lisa Loeb
Thursday - Pet Shop Boys
Friday On My Mind - The Easybeats