SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik ben echter dan echtquote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn voornemen is om altijd attent te blijven
Net wat je als verliefdheid ziet denk ik. Dat onzekere gekloot wat er bij hoort, hoeft van mij niet zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoort er altijd een soort van verliefdheid te blijven eigenlijk
Bij mij is mijn modschap natuurlijk al erg lang geleden, veel van hier zaten toen nog niet op FOK!quote:
over een tijdje moeten we ons allemaal identificeren voordat we ergens mogen posten, alles voor de veiligheid.quote:
Dit gaat er wel aankomen ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
over een tijdje moeten we ons allemaal identificeren voordat we ergens mogen posten, alles voor de veiligheid.
je moet digitaal schoon en politiek correct zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
over een tijdje moeten we ons allemaal identificeren voordat we ergens mogen posten, alles voor de veiligheid.
He who trades freedom for security, deserves neither.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Volgens mij doekt Danny de boel dan wel op. Zitten die servers weer vol met identiteitsbewijzen en de bijbehorende encryptie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Oh god ja! Fuck die onzekerheid van het begin idd, gewoon gekmakend somsquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je als verliefdheid ziet denk ik. Dat onzekere gekloot wat er bij hoort, hoeft van mij niet zo.
Dit en soms hoeven we het ook gewoon niet met elkaar eens te zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het maakt een hoop dingen wel makkelijker, als je wat meer op één lijn zit.
Al vind ik afnemen van verliefdheid/geiligheid niet helemaal de juiste omschrijving. Het verandert, dat absoluut, maar niet perse negatief.
Dan verdwijn je dus van internet?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij doekt Danny de boel dan wel op. Zitten die servers weer vol met identiteitsbewijzen en de bijbehorende encryptie.
Nog los van de kuddes (waaronder ik) die no way hun persoonsgegevens op zo'n manier afgeven.
jaikweetdatikeenaboheb
Wel in m'n huidige "hoedanigheid".quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan verdwijn je dus van internet?
Was jij niet degene die vanmiddag zei dat anti-vaxxers afgeschoten moeten worden?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He who trades freedom for security, deserves neither.
Exact dat ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit en soms hoeven we het ook gewoon niet met elkaar eens te zijn
Ook in een langere relatie zoek ik naar verdieping en verbreding. Zou ik een partner hebben die het allemaal wel best vind en groei als mens niet boeit zou ik daar wel moeite mee hebben.
Oh en verliefdheid wordt uiteindelijk iets anders en dat is prima. Maar als ik niet meer een dikke smile krijg als ik mijn man zie..... nee niet ok dan....
Hoiiiii Vuurkoetje.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel in m'n huidige "hoedanigheid".
Dat gaat echt om zoveel redenen nooit waterdicht zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij doekt Danny de boel dan wel op. Zitten die servers weer vol met identiteitsbewijzen en de bijbehorende encryptie.
Nog los van de kuddes (waaronder ik) die no way hun persoonsgegevens op zo'n manier afgeven.
jaikweetdatikeenaboheb
ja, al reflecteerde ik daarbij alleen maar wat Lospedo zei. Hoezo?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was jij niet degene die vanmiddag zei dat anti-vaxxers afgeschoten moeten worden?
Hihiquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
btw net knakworsten lopen etenMét broodje unoxsaus
quote:
Vond dat nogal in tegenspraak met wat je hier zegtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, al reflecteerde ik daarbij alleen maar wat Lospedo zei. Hoezo?
Hou op schei uit, ik wil niks meer snacken vanavondquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
Same.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Nee, ik ben prima te herleiden als je hard genoeg zoekt, maar dat is mi nog steeds een heel ander verhaal dan mezelf op voorhand compleet bekend maken (zelfs achter de schermen). Als dat een eis wordt, dan kap ik er serieus mee.
Dat speelt ook een flinke rol ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Dat gaat echt om zoveel redenen nooit waterdicht zijn
Ben het wel helemaal eens dat je verdieping en verbreding moet zoeken. Alles best vinden is echt iets onaantrekkelijks en altijd maar hetzelfde blijven gaat ook vervelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit en soms hoeven we het ook gewoon niet met elkaar eens te zijn
Ook in een langere relatie zoek ik naar verdieping en verbreding. Zou ik een partner hebben die het allemaal wel best vind en groei als mens niet boeit zou ik daar wel moeite mee hebben.
Oh en verliefdheid wordt uiteindelijk iets anders en dat is prima. Maar als ik niet meer een dikke smile krijg als ik mijn man zie..... nee niet ok dan....
Ik moest even denken aan de user Vuurbrood die ooit hier posttequote:
Het was wel lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik wil niks meer snacken vanavond
Als Danny FOK! opheft gaan we daar verder. Hebben we daar ook jouw smilies?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Flory het volgende:
Icq bestaat nog steeds, laatst nog ingelogd op de app
Niet dat iemand het verder nog gebruikt ofzo
Heb wel dat leuke geluidje als sms tone.
Was dat niet gewoon MCH?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan de user Vuurbrood die ooit hier postte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was een van de momenten waarop ik heel blij was met m'n block-optie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die hebben we in de plee gegooid en doorgetrokken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plausibel.quote:
In mijn vakgebied is veiligheid en betrouwbaarheid zo ongeveer het allerbelangrijkste, dat gaat niet hand in hand met dit soort ideeen waarmee je persoonsgegevens zomaar bij anderen kunnen komen te liggen.quote:
Flikker wel ff een rennie in mijn mik voor ik ga liggenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaja zal wel![]()
Hoop dat je felle zuurbranden krijgt
Die trekken ze na een paar weken overal wel door de plee heen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.
Al zie ik daar ook al tijden geen posts meer van.
Dan kom je in de juiste topics.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.
omnomnomquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
Oh, ik "zie" af en toe wat in LIF, maar die zit onder m'n block-knop.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kom je in de juiste topics.
Hij post nog wel en nog steeds met die foute Duitse Rapper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foute Duitse rapper?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kom je in de juiste topics.
Hij post nog wel en nog steeds met die foute Duitse Rapper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saus is los te koop.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
omnomnom
die zijn serieus lekker.
gewoon pakket met alles gekocht of kan je die saus los kopen?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaja zal wel![]()
Hoop dat je felle zuurbranden krijgt
Hoi ik was van 2e pfizer 1 dag goed van de leg.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega vertelde dat haar man twee dagen goed ziek is geweest van devtweede Moderna-pirk.
Dus morgen lig ik er zo bij [ afbeelding ]
Ik verheug me op vrijdag.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega vertelde dat haar man twee dagen goed ziek is geweest van devtweede Moderna-pirk.
Saus kun je los kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
omnomnom
die zijn serieus lekker.
gewoon pakket met alles gekocht of kan je die saus los kopen?
Of misschien ga je er wel dood aan, of heb je juist helemaal nergens last van, you just don't knowquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Welnee joh, valt vast mee het is echt bij iedereen andersquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi ik was van 2e pfizer 1 dag goed van de leg.
Succes morgen
collega is van de eerste een dag of 5 ziek geweestquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of misschien ga je er wel dood aan, of heb je juist helemaal nergens last van, you just don't know
En bij de eerste pirk?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ging maar een klein beetje dood![]()
Eigenlijk heel erg, maar dat zeg ik natuurlijk niet
Nacho cheesequote:
Alleen max 2 dagen zere arm.quote:
Nee hoop ik ook niet, maar ieder lichaam is uniek, dus waar de 1 twee dagen ziek is , is de ander een week beroerd en heeft weer een ander nergens last vanquote:
Had/heb je die (nog) van de eerste?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik maar wel een matchende rooie vlek op m'n andere arm krijg.
Mogen we nog blij zijn dat het geen kontspuiten zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik maar wel een matchende rooie vlek op m'n andere arm krijg.
Mja, Moderna geeft relatief meer bijwerkingen dan Pfizer, de tweede prik geeft relatief meer klachten dan de eerste bij M/P (AZ juist weer andersom) en vrouwen hebben meer kans op klachten. Bij de eerste pirk was ik de dag daarna al gevloerd, dus ik heb er niet heel veel zin in.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen max 2 dagen zere arm.
2e keer de 2e dag compleet vertieft door spierpijn, hoofdpijn, koud en doodmoe. Dag later was het weg. Wel al 3 dagen beetje vage hoofdpijn, kan overigens ook totaal ongerelateerd zijn.
Heb ook familie/vrienden die bij de 2e ook echt helemaal nergens last van hebben overigens.
in 40+ en DTS nog welquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.
Whehe vrees van niet, ik heb ze ooit wel voor msn gemaaktquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Danny FOK! opheft gaan we daar verder. Hebben we daar ook jouw smilies?
Ja, hij wordt wel minder hoor, maar da's blijkbaar een redelijk zeldzame, maar typische Moderna-bijwerking.quote:
bij de 1e was ik 3 dagen serieus moe , bij de 2e was het maar 1 dag moequote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen max 2 dagen zere arm.
2e keer de 2e dag compleet vertieft door spierpijn, hoofdpijn, koud en doodmoe. Dag later was het weg. Wel al 3 dagen beetje vage hoofdpijn, kan overigens ook totaal ongerelateerd zijn.
Heb ook familie/vrienden die bij de 2e ook echt helemaal nergens last van hebben overigens.
Ik hoop voor je dat het meevalt danquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, Moderna geeft relatief meer bijwerkingen dan Pfizer, de tweede prik geeft relatief meer klachten dan de eerste bij M/P (AZ juist weer andersom) en vrouwen hebben meer kans op klachten. Bij de eerste pirk was ik de dag daarna al gevloerd, dus ik heb er niet heel veel zin in.
Ik heb in ieder geval stennis geschopt dat ik niet in m'n upje ga draaien vrijdag, verder gaan we het zien.quote:
'Doe nu maar de andere arm svp'quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hij wordt wel minder hoor, maar da's blijkbaar een redelijk zeldzame, maar typische Moderna-bijwerking.
Dan moeten we daar nog iets op verzinnenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Whehe vrees van niet, ik heb ze ooit wel voor msn gemaakt
Allemaal in de WhatsApp-groep. Kan best naast de groeps-app van de buurt. Komt er dan nog Foqueville bij.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moeten we daar nog iets op verzinnen
Als 'ie op een ander moment was komen opzetten, had ik een mug als schuldige aangewezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Doe nu maar de andere arm svp'![]()
Lekker dan!
Ik ook niet echt. En ik had een beetje gehoopt dat het mijn ticket naar meer vrijheid zou zijn, maar dat valt ook nog te bezienquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, Moderna geeft relatief meer bijwerkingen dan Pfizer, de tweede prik geeft relatief meer klachten dan de eerste bij M/P (AZ juist weer andersom) en vrouwen hebben meer kans op klachten. Bij de eerste pirk was ik de dag daarna al gevloerd, dus ik heb er niet heel veel zin in.
@Danny zorgt maar dat we hier kunnen blijven, zou het echt gaan missenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moeten we daar nog iets op verzinnen
NOS had in ieder geval redelijk positief bericht:quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet echt. En ik had een beetje gehoopt dat het mijn ticket naar meer vrijheid zou zijn, maar dat valt ook nog te bezien
Discord is ook een handig alternatiefquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal in de WhatsApp-groep. Kan best naast de groeps-app van de buurt. Komt er dan nog Foqueville bij.
Telegram is beter danquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Allemaal in de WhatsApp-groep. Kan best naast de groeps-app van de buurt. Komt er dan nog Foqueville bij.
Maar die smileys daar vind ik echt vreselijk 😅quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Werkt best chill ja.quote:
Krijgen we constant vieze plaatjes van bal, Fles en IJs.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doe telegram dan, daar heb ik nog wel een met een of ander vaag peruaans niet te herleiden nummerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oooohquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang mensen hun broek aanhouden wel ja.
Mag ik je nummer niet dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe telegram dan, daar heb ik nog wel een met een of ander vaag peruaans niet te herleiden nummer
Hoezo nou weer van mij?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen we constant vieze plaatjes van bal, Fles en IJs.
In 75% van de gevallen geen drama.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen we constant vieze plaatjes van bal, Fles en IJs.
We kunnen zeggen dat donderdagavond zonder broek is, de rest met broek.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang mensen hun broek aanhouden wel ja.
Ik hep ditquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En op Discord kunnen channelspecifieke smileys.
verschillende Fok servers intussen, al zijn de echt goed lopende tijden voorbijquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gebruikt, maar zie het op Reddit ook wel vaker voorbij komen.
Ik heb het recentelijk opgepakt, een kennisje is gaan streamen op Twitch en daar hang ik ook wel eens rond. Samen spelletjes spelen enzo.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gebruikt, maar zie het op Reddit ook wel vaker voorbij komen.
Vind ik ook, wil natuurlijk wel wat te lezen hebbenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In 75% van de gevallen geen drama.
Moeten we toch nog mods.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb daar dingen voorbij zien komen waarvoor ik nog in therapie ben.
Wie wel dan, namen willen wequote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hoort niet bij mijn lijst met uitsluitpersonen
Een soort sauna-concept?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We kunnen zeggen dat donderdagavond zonder broek is, de rest met broek.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:14 schreef Ama het volgende:
Volgens mij heeft maar één iemand in deze sc mijn telefoonnummer.
Ik ben trouwens ook slecht in rekenen zegquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In 75% van de gevallen geen drama.
Ik had je oude adres.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:14 schreef Ama het volgende:
Van mij ook maar eentjequote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:14 schreef Ama het volgende:
Wel de belangrijkstequote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
eigenlijk niemand van de huidige KSC-ers die mijn telefoonnummer heeft
ja die heb ik geloof ik ook nog wel dankzij de 2018 meetquote:
TaMieke is de hub.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja die heb ik geloof ik ook nog wel dankzij de 2018 meet
Tuurlijk wel, dat zijn de zgn "broek aan" dagenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:18 schreef Ama het volgende:
Flash heeft wel mijn huidige adres. Etto ook.
Die wilde ik net noemen ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:20 schreef CherryLips het volgende:
BB weten we allemaal wel te vinden denk ik.
Kaartjes?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit iets naar je gestuurd maar heb het adres niet meer.
Ja dat Star Wars mutsjequote:
Ach heb gordijnen toch vaak dicht in de woonkamer.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je even in de bosjes kijken.
alleen een keer vanuit Discord met een Secret santa meegedaan, was 2019 geloof ikquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik had eens een secret Santa georganiseerd in de R&P SC en toen hebben een aantal deelnemers me hun adres gestuurd ipv hun e-mailadres. Mooie tijden.
En het buurmeisje maar de schuld geven van de verdwenen slippers.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je even in de bosjes kijken.
Lijkt me beter.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach heb gordijnen toch vaak dicht in de woonkamer.
Die heeft wel mooie blaadjesquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, en m'n Orbi maakt eindelijk weer een nieuw blaadje.
Allemaal souvenirs voor die stalkers natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En het buurmeisje maar de schuld geven van de verdwenen slippers.
Naast de park.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:24 schreef Flory het volgende:
Heb alleen Frantic wel eens gezien, inmiddels is hij verhuisd en ik woon over de grens.
Van de rest van jullie kan ik nog steeds niet onthouden wie waar woont
bij de brugquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:24 schreef Flory het volgende:
Heb alleen Frantic wel eens gezien, inmiddels is hij verhuisd en ik woon over de grens.
Ik heb een mini-Orbi, ding heeft heel lang één blaadje gehad.quote:
Moet je even wat blokjes kaas in de bosjes gooien.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Straks ligt @:EttovanBelgie daar ineens in de bosjes.
In de zeequote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:24 schreef Flory het volgende:
Ik heb het nooit verteld dus dat scheeltquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:24 schreef Flory het volgende:
Ruikt het naar wierrook?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar ik heb dat zelf ook regelmatig aan dus zegt weinig haha.quote:
Zou nooit meer naar buiten gaan in vervolg.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben vandaag op straat 2 FOK!kers tegen gekomen terwijl ik terugliep van de winkel
Doe maar niet mentionenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben vandaag op straat 2 FOK!kers tegen gekomen terwijl ik terugliep van de winkel
Daar zou ik dus erg nerveus van wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
serieusquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
De ene is hier niet welkom ondanks dat die blauw is en de ander is niet meer blauw maar ook nog maar zelden op FOK!quote:
oh die Timmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene is hier niet welkom ondanks dat die blauw is en de ander is niet meer blauw maar ook nog maar zelden op FOK!
Vage omschrijvingen pff.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De ene is hier niet welkom ondanks dat die blauw is en de ander is niet meer blauw maar ook nog maar zelden op FOK!
In het echt is dat best een aardige knul hoorquote:
Doe je dan op straat wel even de secret FOK!-groet?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik heb geen issues met hem maar anderen hier overduidelijk welquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In het echt is dat best een aardige knul hoor
Je had op een gegeven ogenblik toch ook zo'n kaart waar je je locatie op kon laten zettenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, ik heb er ook een paar in de buurt die wat ...apart... zijn,
Van de week riep ik hem en toen stond die eerst wat schaapachtig te kijkenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je dan op straat wel even de secret FOK!-groet? [ afbeelding ]
Sssstquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je had op een gegeven ogenblik toch ook zo'n kaart waar je je locatie op kon laten zetten
Hou je die m dan ook vijf minuten aan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de week riep ik hem en toen stond die eerst wat schaapachtig te kijken
Nee dan gaan ze vragen waar mijn begeleider isquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hou je die m dan ook vijf minuten aan?
Hoe herken je die?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:26 schreef LTVDK het volgende:
De schuwe, introverte blik.quote:
wiequote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ben vandaag ook nog 2 oud-FOK!kers tegengekomen.
Je moet ook wel naar buiten gaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben gewoon helemaal niemand tegengekomen
Nou de ene ben ik wel eens mee naar een crewmeet geweest en de andere heeft hier een boom uit de grond gehaaldquote:
Jammer dat de boom het niet overleefd heeft.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou de ene ben ik wel eens mee naar een crewmeet geweest en de andere heeft hier een boom uit de grond gehaald
Ja dan herken je ze wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou de ene ben ik wel eens mee naar een crewmeet geweest en de andere heeft hier een boom uit de grond gehaald
Nee zonde welquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer dat de boom het niet overleefd heeft.
Eentje kwam voorbij rolschaatsen en had ik al een hele tijd niet meer gezien. Een ander kwam hond brengen vanmorgen.quote:
Daar wil ik niet over nadenkenquote:
Waar heeft de hond last van eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eentje kwam voorbij rolschaatsen en had ik al een hele tijd niet meer gezien. Een ander kwam hond brengen vanmorgen.
Zo maar even eruit en hopen dat hij het de hele nacht vol gaat houden en ik geen nachtdienst ga krijgen.
Fijn is dat hčquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben gewoon helemaal niemand tegengekomen
Ach als je het niet weet, maakt het verder niet uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar wil ik niet over nadenken![]()
Die kans was in Zeeuws-Vlaanderen al erg klein, maar hier gelukkig nog kleiner
ik had ooit een Fokster als tijdelijke collega, en iemand die ik van Fok ken en ik ook op Facebook heb bleek een andere ex collega te kennenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Daar wil ik niet over nadenken![]()
Die kans was in Zeeuws-Vlaanderen al erg klein, maar hier gelukkig nog kleiner
Denk dat hij wat water gedronken heeft in een meertje waar water al een tijdje stil stond. Iedere 2-3 uur eruit moeten is niet optimaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar heeft de hond last van eigenlijk?
Vervelend, maar gelukkig weer de betere kant op.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk dat hij wat water gedronken heeft in een meertje waar water al een tijdje stil stond. Iedere 2-3 uur eruit moeten is niet optimaal.
Nu is 'ie alweer een stuk fitter gelukkig. Ga er vanuit dat we vannacht er niet uit moeten.
Inderdaad, ik verwonder me soms wel dat sommige users nogal wat details vertellen hier.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had ooit een Fokster als tijdelijke collega, en iemand die ik van Fok ken en ik ook op Facebook heb bleek een andere ex collega te kennen
De wereld is klein
Ja verbaast me soms ook. Maar toch is er bij geen een tot nu toe een lampje gaan branden dat ik die in het echte leven zou moeten kennen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verwonder me soms wel dat sommige users nogal wat details vertellen hier.
Je weet nooit of er iemand in de buurt woont of werkt die niks vertelt en je al die tijd tegenkomt
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Inderdaad, ik verwonder me soms wel dat sommige users nogal wat details vertellen hier.
Je weet nooit of er iemand in de buurt woont of werkt die niks vertelt en je al die tijd tegenkomt
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat sommige users veel details vertellen en dat het misschien makkelijk te herleiden is naar woonplaats en/of werk.quote:
HELMOND SPORT KAMPIOENUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat sommige users veel details vertellen en dat het misschien makkelijk te herleiden is naar woonplaats en/of werk.
Nee nog niet, ik ga zo ook maarquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:46 schreef Flory het volgende:
Ballie nog steeds niet thuis?
Wil zo gaan liggen met luisterboek
Mja ik wel, maar dat was puur toeval denk ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:45 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ja verbaast me soms ook. Maar toch is er bij geen een tot nu toe een lampje gaan branden dat ik die in het echte leven zou moeten kennen.
Zou het hier dan barstten van de psycho-killers?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat sommige users veel details vertellen en dat het misschien makkelijk te herleiden is naar woonplaats en/of werk.
Op welke manier zou dat erg moeten zijn dan ? 🤔quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:43 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou het hier dan barstten van de psycho-killers?
Ja en dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet![]()
Het kan natuurlijk wel zomaar een buurman/vrouw of collega zijn die lekker meeleest
is dat erg?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet![]()
Het kan natuurlijk wel zomaar een buurman/vrouw of collega zijn die lekker meeleest
Of het erg is beslis jij zelf, als je niet herkent wil worden dan niet al teveel details posten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op welke manier zou dat erg moeten zijn dan ? 🤔
Preciesquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Of het erg is beslis jij zelf, als je niet herkent wil worden dan niet al teveel details posten.
ik zou in een deuk liggen als ik hier iemand werkelijk zou kennen (ok, ik ken er een aantal van meets)quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Of het erg is beslis jij zelf, als je niet herkent wil worden dan niet al teveel details posten.
En waarom niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat zou ik niet fijn vinden
Niet iedereen zit daarmee kennelijk.
het zou juist een grappige band smeden als blijkt dat je naast een irl leven ook een online leven deeltquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat zou ik niet fijn vinden
Niet iedereen zit daarmee kennelijk.
Precies, al post ik zelf soms ook al teveel, toch probeer ik voorzichtig te zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:56 schreef shiitake het volgende:
Ik snap wel wat Flory bedoelt. Je wil toch redelijk anoniem blijven anders kun je net zo goed je naam en woonplaats hier posten, maar dat doe je ook niet.
Je komt al langer hier volgens mij. Dan gaan ze ineens vervelend op de man spelen en foto's van je kinderen erbij halen. Of je baas mailen als ze een keer op hun pik getrapt zijn.quote:
goede buren in het echte leven en elkaar online niet uit kunnen staan.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou juist een grappige band smeden als blijkt dat je naast een irl leven ook een online leven deelt
De uitlaatklep online was wat het irl goedhield.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
goede buren in het echte leven en elkaar online niet uit kunnen staan.
Nou het ligt eraan wie het ontdektquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het zou juist een grappige band smeden als blijkt dat je naast een irl leven ook een online leven deelt
Je oma die het bloed onder je nagels vandaan haaltquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ow god! Het idee!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik deel genoeg dingen over mezelf hier, van redelijk triviale dingen tot het wat persoonlijkere, schaam me nergens voor uiteindelijk en sta altijd 100% achter mn uitspraken, dus kan me totaal niet boeien of 1 of andere buurman of buurtgenoot hier stilletjes meeleest en weet dat zijn/haar buurvrouw Foshizzle79 is op Fok.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet![]()
Dat lijkt me reden tot liquidatiequote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je komt al langer hier volgens mij. Dan gaan ze ineens vervelend op de man spelen en foto's van je kinderen erbij halen. Of je baas mailen als ze een keer op hun pik getrapt zijn.
Mijn zorgvuldig opgebouwde alter-ego hier ineens afgebroken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 00:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je oma die het bloed onder je nagels vandaan haalt![]()
Of achter je piel aan zit te vangen
Wow heel goed, zou willen dat ik zo kon denken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik deel genoeg dingen over mezelf hier, van redelijk triviale dingen tot het wat persoonlijkere, schaam me nergens voor uiteindelijk en sta altijd 100% achter mn uitspraken, dus kan me totaal niet boeien of 1 of andere buurman of buurtgenoot hier stilletjes meeleest en weet dat zijn/haar buurvrouw Foshizzle79 is op Fok.
Ik vond het best tegenvallenquote:Op woensdag 21 juli 2021 00:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.hetnoordbraba(...)ali-en-niets-anders/
Ik heb toch nog lekker wat vrij in oktober en november. Hier ga ik wel heen![]()
![]()
Cali die even komt vertellen dat je piel naar wintercamembert ruikt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 00:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn zorgvuldig opgebouwde alter-ego hier ineens afgebroken.
duuuuuuuuuuuudequote:Op woensdag 21 juli 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cali die even komt vertellen dat je piel naar wintercamembert ruikt.
Ik verwacht er ook niet heel van hoor. Maar lijkt me wel mooi en ach ik kan gratis in het museum met mijn Bankgiroloterij VIPkaart. Dus dan is alleen de treinreis weggegooid geld en misschien vind ik de rest van het museum ook wel mooi...quote:
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 21 juli 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cali die even komt vertellen dat je piel naar wintercamembert ruikt.
Logisch toch? Iemand die niet herkend wil worden en anoniem wil blijven, maar wel details post hier op Fok is dan toch gewoon te dom voor woorden 🤔 Zou ze eerder uitlachen als ze herkend worden, eigen schuld lijkt me.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:55 schreef Flory het volgende:
[..]
Kan ook een combinatie van allerlei dingen zijn. Moet maar net een idioot zijn die dat graag allemaal bij gaat houden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Logisch toch? Iemand die niet herkend wil worden en anoniem wil blijven, maar wel details post hier op Fok is dan toch gewoon te dom voor woorden 🤔 Zou ze eerder uitlachen als ze herkend worden, eigen schuld lijkt me.
Er zitten wel wat psychopaten en stalkers hier.quote:Op woensdag 21 juli 2021 00:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Logisch toch? Iemand die niet herkend wil worden en anoniem wil blijven, maar wel details post hier op Fok is dan toch gewoon te dom voor woorden 🤔 Zou ze eerder uitlachen als ze herkend worden, eigen schuld lijkt me.
Zijn van harte welkom op kanaleneiland hoor, zorg wel voor een leuk welkomstcomitéquote:Op woensdag 21 juli 2021 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er zitten wel wat psychopaten en stalkers hier.
quote:
Toch uitgestorven hierquote:Op woensdag 21 juli 2021 00:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog even rondje met de hond en dan is het wel mooi geweest.
Welkom, o grote Haribwoquote:Op woensdag 21 juli 2021 05:34 schreef kwiwi het volgende:
ViesdikSC, hier hoor ik thuis na een diner van haribo beertjes gisteren
Nog steeds je oog?quote:Op woensdag 21 juli 2021 05:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ging weer niet lekker vannacht [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |