SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Ik ben echter dan echtquote:
Goed bezig!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn voornemen is om altijd attent te blijven
Net wat je als verliefdheid ziet denk ik. Dat onzekere gekloot wat er bij hoort, hoeft van mij niet zo.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoort er altijd een soort van verliefdheid te blijven eigenlijk
Bij mij is mijn modschap natuurlijk al erg lang geleden, veel van hier zaten toen nog niet op FOK!quote:
over een tijdje moeten we ons allemaal identificeren voordat we ergens mogen posten, alles voor de veiligheid.quote:
Dit gaat er wel aankomen ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
over een tijdje moeten we ons allemaal identificeren voordat we ergens mogen posten, alles voor de veiligheid.
je moet digitaal schoon en politiek correct zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
over een tijdje moeten we ons allemaal identificeren voordat we ergens mogen posten, alles voor de veiligheid.
He who trades freedom for security, deserves neither.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Volgens mij doekt Danny de boel dan wel op. Zitten die servers weer vol met identiteitsbewijzen en de bijbehorende encryptie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Oh god ja! Fuck die onzekerheid van het begin idd, gewoon gekmakend somsquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net wat je als verliefdheid ziet denk ik. Dat onzekere gekloot wat er bij hoort, hoeft van mij niet zo.
Dit en soms hoeven we het ook gewoon niet met elkaar eens te zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het maakt een hoop dingen wel makkelijker, als je wat meer op één lijn zit.
Al vind ik afnemen van verliefdheid/geiligheid niet helemaal de juiste omschrijving. Het verandert, dat absoluut, maar niet perse negatief.
Dan verdwijn je dus van internet?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij doekt Danny de boel dan wel op. Zitten die servers weer vol met identiteitsbewijzen en de bijbehorende encryptie.
Nog los van de kuddes (waaronder ik) die no way hun persoonsgegevens op zo'n manier afgeven.
jaikweetdatikeenaboheb
Wel in m'n huidige "hoedanigheid".quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan verdwijn je dus van internet?
Was jij niet degene die vanmiddag zei dat anti-vaxxers afgeschoten moeten worden?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
He who trades freedom for security, deserves neither.
Exact dat ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit en soms hoeven we het ook gewoon niet met elkaar eens te zijn
Ook in een langere relatie zoek ik naar verdieping en verbreding. Zou ik een partner hebben die het allemaal wel best vind en groei als mens niet boeit zou ik daar wel moeite mee hebben.
Oh en verliefdheid wordt uiteindelijk iets anders en dat is prima. Maar als ik niet meer een dikke smile krijg als ik mijn man zie..... nee niet ok dan....
Hoiiiii Vuurkoetje.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel in m'n huidige "hoedanigheid".
Dat gaat echt om zoveel redenen nooit waterdicht zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij doekt Danny de boel dan wel op. Zitten die servers weer vol met identiteitsbewijzen en de bijbehorende encryptie.
Nog los van de kuddes (waaronder ik) die no way hun persoonsgegevens op zo'n manier afgeven.
jaikweetdatikeenaboheb
ja, al reflecteerde ik daarbij alleen maar wat Lospedo zei. Hoezo?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was jij niet degene die vanmiddag zei dat anti-vaxxers afgeschoten moeten worden?
Hihiquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
btw net knakworsten lopen etenMét broodje unoxsaus
quote:
Vond dat nogal in tegenspraak met wat je hier zegtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, al reflecteerde ik daarbij alleen maar wat Lospedo zei. Hoezo?
Hou op schei uit, ik wil niks meer snacken vanavondquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
Same.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Nee, ik ben prima te herleiden als je hard genoeg zoekt, maar dat is mi nog steeds een heel ander verhaal dan mezelf op voorhand compleet bekend maken (zelfs achter de schermen). Als dat een eis wordt, dan kap ik er serieus mee.
Dat speelt ook een flinke rol ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Dat gaat echt om zoveel redenen nooit waterdicht zijn
Ben het wel helemaal eens dat je verdieping en verbreding moet zoeken. Alles best vinden is echt iets onaantrekkelijks en altijd maar hetzelfde blijven gaat ook vervelen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit en soms hoeven we het ook gewoon niet met elkaar eens te zijn
Ook in een langere relatie zoek ik naar verdieping en verbreding. Zou ik een partner hebben die het allemaal wel best vind en groei als mens niet boeit zou ik daar wel moeite mee hebben.
Oh en verliefdheid wordt uiteindelijk iets anders en dat is prima. Maar als ik niet meer een dikke smile krijg als ik mijn man zie..... nee niet ok dan....
Ik moest even denken aan de user Vuurbrood die ooit hier posttequote:
Het was wel lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:50 schreef Flory het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik wil niks meer snacken vanavond
Als Danny FOK! opheft gaan we daar verder. Hebben we daar ook jouw smilies?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Flory het volgende:
Icq bestaat nog steeds, laatst nog ingelogd op de app
Niet dat iemand het verder nog gebruikt ofzo
Heb wel dat leuke geluidje als sms tone.
Was dat niet gewoon MCH?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moest even denken aan de user Vuurbrood die ooit hier postte![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was een van de momenten waarop ik heel blij was met m'n block-optie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die hebben we in de plee gegooid en doorgetrokken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plausibel.quote:
In mijn vakgebied is veiligheid en betrouwbaarheid zo ongeveer het allerbelangrijkste, dat gaat niet hand in hand met dit soort ideeen waarmee je persoonsgegevens zomaar bij anderen kunnen komen te liggen.quote:
Flikker wel ff een rennie in mijn mik voor ik ga liggenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaja zal wel![]()
Hoop dat je felle zuurbranden krijgt
Die trekken ze na een paar weken overal wel door de plee heen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.
Al zie ik daar ook al tijden geen posts meer van.
Dan kom je in de juiste topics.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.
omnomnomquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
Oh, ik "zie" af en toe wat in LIF, maar die zit onder m'n block-knop.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kom je in de juiste topics.
Hij post nog wel en nog steeds met die foute Duitse Rapper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Foute Duitse rapper?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan kom je in de juiste topics.
Hij post nog wel en nog steeds met die foute Duitse Rapper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saus is los te koop.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
omnomnom
die zijn serieus lekker.
gewoon pakket met alles gekocht of kan je die saus los kopen?
Nou nou nouquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaja zal wel![]()
Hoop dat je felle zuurbranden krijgt
Hoi ik was van 2e pfizer 1 dag goed van de leg.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega vertelde dat haar man twee dagen goed ziek is geweest van devtweede Moderna-pirk.
Dus morgen lig ik er zo bij [ afbeelding ]
Ik verheug me op vrijdag.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Collega vertelde dat haar man twee dagen goed ziek is geweest van devtweede Moderna-pirk.
Saus kun je los kopenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
omnomnom
die zijn serieus lekker.
gewoon pakket met alles gekocht of kan je die saus los kopen?
Of misschien ga je er wel dood aan, of heb je juist helemaal nergens last van, you just don't knowquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Welnee joh, valt vast mee het is echt bij iedereen andersquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi ik was van 2e pfizer 1 dag goed van de leg.
Succes morgen
collega is van de eerste een dag of 5 ziek geweestquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:55 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Of misschien ga je er wel dood aan, of heb je juist helemaal nergens last van, you just don't know
En bij de eerste pirk?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ging maar een klein beetje dood![]()
Eigenlijk heel erg, maar dat zeg ik natuurlijk niet
Nacho cheesequote:
Alleen max 2 dagen zere arm.quote:
Nee hoop ik ook niet, maar ieder lichaam is uniek, dus waar de 1 twee dagen ziek is , is de ander een week beroerd en heeft weer een ander nergens last vanquote:
Had/heb je die (nog) van de eerste?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik maar wel een matchende rooie vlek op m'n andere arm krijg.
Mogen we nog blij zijn dat het geen kontspuiten zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Als ik maar wel een matchende rooie vlek op m'n andere arm krijg.
Mja, Moderna geeft relatief meer bijwerkingen dan Pfizer, de tweede prik geeft relatief meer klachten dan de eerste bij M/P (AZ juist weer andersom) en vrouwen hebben meer kans op klachten. Bij de eerste pirk was ik de dag daarna al gevloerd, dus ik heb er niet heel veel zin in.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen max 2 dagen zere arm.
2e keer de 2e dag compleet vertieft door spierpijn, hoofdpijn, koud en doodmoe. Dag later was het weg. Wel al 3 dagen beetje vage hoofdpijn, kan overigens ook totaal ongerelateerd zijn.
Heb ook familie/vrienden die bij de 2e ook echt helemaal nergens last van hebben overigens.
in 40+ en DTS nog welquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.
Whehe vrees van niet, ik heb ze ooit wel voor msn gemaaktquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Danny FOK! opheft gaan we daar verder. Hebben we daar ook jouw smilies?
Ja, hij wordt wel minder hoor, maar da's blijkbaar een redelijk zeldzame, maar typische Moderna-bijwerking.quote:
bij de 1e was ik 3 dagen serieus moe , bij de 2e was het maar 1 dag moequote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen max 2 dagen zere arm.
2e keer de 2e dag compleet vertieft door spierpijn, hoofdpijn, koud en doodmoe. Dag later was het weg. Wel al 3 dagen beetje vage hoofdpijn, kan overigens ook totaal ongerelateerd zijn.
Heb ook familie/vrienden die bij de 2e ook echt helemaal nergens last van hebben overigens.
Ik hoop voor je dat het meevalt danquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, Moderna geeft relatief meer bijwerkingen dan Pfizer, de tweede prik geeft relatief meer klachten dan de eerste bij M/P (AZ juist weer andersom) en vrouwen hebben meer kans op klachten. Bij de eerste pirk was ik de dag daarna al gevloerd, dus ik heb er niet heel veel zin in.
Ik heb in ieder geval stennis geschopt dat ik niet in m'n upje ga draaien vrijdag, verder gaan we het zien.quote:
'Doe nu maar de andere arm svp'quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, hij wordt wel minder hoor, maar da's blijkbaar een redelijk zeldzame, maar typische Moderna-bijwerking.
Dan moeten we daar nog iets op verzinnenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:05 schreef Flory het volgende:
[..]
Whehe vrees van niet, ik heb ze ooit wel voor msn gemaakt
Allemaal in de WhatsApp-groep. Kan best naast de groeps-app van de buurt. Komt er dan nog Foqueville bij.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moeten we daar nog iets op verzinnen
Als 'ie op een ander moment was komen opzetten, had ik een mug als schuldige aangewezen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Doe nu maar de andere arm svp'![]()
Lekker dan!
Ik ook niet echt. En ik had een beetje gehoopt dat het mijn ticket naar meer vrijheid zou zijn, maar dat valt ook nog te bezienquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, Moderna geeft relatief meer bijwerkingen dan Pfizer, de tweede prik geeft relatief meer klachten dan de eerste bij M/P (AZ juist weer andersom) en vrouwen hebben meer kans op klachten. Bij de eerste pirk was ik de dag daarna al gevloerd, dus ik heb er niet heel veel zin in.
@Danny zorgt maar dat we hier kunnen blijven, zou het echt gaan missenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moeten we daar nog iets op verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |