Dan hooguit op het tweede schermquote:
Je kan zeggen dat dit voor alle darters geldt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:08 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dit is wat je krijgt met Ian White. 3 pijltjes naar het bord gooien, ze ophalen en weer klaar gaan staan.
Ik ga wat anders doen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
En dan mogen we nog een potje
Het is feest vanavond
Extreem diep in de nachtquote:Op woensdag 21 juli 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is feest vanavond
Het gaat wel als een nachtkaars uit.quote:Op woensdag 21 juli 2021 23:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is feest vanavond
Ze lieten een oud filmpje zien waar Sjak uitlegt hoe een dartpijl wordt gemaakt. Dat was nog voordat er een oven in de studio stond denk ik.quote:
deze act mag ook wel een keertje afgelopen wezen.quote:
Wel goed nieuws voor de Premjur liek.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gisteren ook bij voetbal op RTL7, genieten hoor….
Lijkt me niet want de Premier League is op donderdag en CL op dinsdag/woensdag. Daarnaast gaat Humberto het volgens mij op RTL7 presenteren uiteindelijk.quote:Op donderdag 22 juli 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel goed nieuws voor de Premjur liek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |