SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er claimen meer plaatsen de titel Parel van Brabant, Heeze en Breda o.a.quote:
Mijn vader wilde ook altijd perse een mailadres van z’n provider. Heeft dus achtereenvolgens mailadressen gehad van Compuserve, Kabelfoon, XS4All en nu weer Ziggo. Gedoequote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:50 schreef mschol het volgende: [..] mja.. hotmail vind ik gewoon beetje meh, voor toen: mailadres van de zaak of provider mail. anno 2021: eigen domeinnnaam, minstens
Ik heb in Tilburg gestudeerd. Dat is niet de Parel van Brabant.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er claimen meer plaatsen de titel Parel van Brabant, Heeze en Breda o.a.
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ik heb in Tilburg gestudeerd. Dat is niet de Parel van Brabant.
ja, das helemaal gedoe dan jaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader wilde ook altijd perse een mailadres van z’n provider. Heeft dus achtereenvolgens mailadressen gehad van Compuserve, Kabelfoon, XS4All en nu weer Ziggo. Gedoe
'Hullie' hebben ook binnenstad met half mislukte grachtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doe, ik geef wel een keer wat tips weg, is niet voor niets de mooiste en beste plek ter wereld om te wonen, we-reld-wijd
zeker 2 cijfers ervoor gezet?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden nog een tel nummer van 4 cijfers.
Nog steeds eigenlijk, de snackbar is bv 3000.
Krijgt hij dan ook zo'n foto van je waar je bukt in een kantooroutfitje en snaaks omkijkt terwijl je lange rode haren los op de grond hangen?quote:
Dure chique winkels genoeg hier om al je gaten te vullenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Hullie' hebben ook binnenstad met half mislukte grachtDat vind ik sowieso wel nice. Indien citytripje kom ik wel vragen om plekken om te vreten en mijn gat in mijn hand te onderhouden
![]()
ben er niet zovaak als sommige anderen hier.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:58 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:theslowrush zich eigenlijk al voorgesteld? Ik heb dat gemist geloof ik
Bah wat een onsmakelijke gedachte, zeker de vleugels om de slip gevouwen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook zo'n foto van je waar je bukt in een kantooroutfitje en snaaks omkijkt terwijl je lange rode haren los op de grond hangen?
Als ik de gemeente Eindhoven moet hebben bel ik 14 040quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden nog een tel nummer van 4 cijfers.
Nog steeds eigenlijk, de snackbar is bv 3000.
Met wat vaste nummers ervoor uiteraard.
Ik dacht dat we dat niet in het openbaar zouden bespreken!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook zo'n foto van je waar je bukt in een kantooroutfitje en snaaks omkijkt terwijl je lange rode haren los op de grond hangen?
dat is de eis ook niet voor een voorstelrondjequote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:00 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ben er niet zovaak als sommige anderen hier.
*checkt emailquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat niet in het openbaar zouden bespreken!
Die heb ik weleens gebeld want was het alarmnummer vergeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik de gemeente Eindhoven moet hebben bel ik 14 040
Vroeger had je ook 06-11 Maar dat wilde je liever niet bellen...![]()
Geen Zadig... huilennnnnnnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dure chique winkels genoeg hier om al je gaten te vullen
wat was 06-11 ook alweerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gebeld want was het alarmnummer vergeten.
Ooohja sorry, jij roodharige vampquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat niet in het openbaar zouden bespreken!
wat wil je zo al wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is de eis ook niet voor een voorstelrondje
Het eerste mobiele telefoon nummerquote:
Hier ook op de lavendelquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Er ligt een hommel op m'n braam te chillen.
Ik heb nooit het alarmnummer hoeven bellen gelukkig.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het eerste mobiele telefoon nummer![]()
Je gaat mij niet vertellen dat je dit vroeger nooooooit gebeld hebt
ik weet het nu weer maar heb het serieus nooit hoeven bellenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pas maar op, niet aan je rockchick kleine meid met smaak laten zien, die wordt gek en papa maar lappenquote:
Voor het mobiele netwerk zijn intrede deed, diende 06 nummers heel ergens anders voorquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
die heb ik nog op zolder in de kast staanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar ik ken 06-11 dan nog wel. Voornamelijk dankzij de sticker die m'n grootouders op de telefoon hadden.
En ja, dat was er een met draaischijf.
Die ken ik vooral van 0906 eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor het mobiele netwerk zijn intrede deed, diende 06 nummers heel ergens anders voor![]()
![]()
![]()
Oh het was een dure winkelquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Pas maar op, niet aan je rockchick kleine meid met smaak laten zien, die wordt gek en papa maar lappen
Bij m'n ouders staat er vast ook nog wel een ergens.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die heb ik nog op zolder in de kast staan
Ook niet stiekem geprobeerd en dan weer ophangen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het nu weer maar heb het serieus nooit hoeven bellen
mobiele nummers begonnen eerst allemaal met 06-5*, ze dachten kennelijk dat dat niet zo hard zou gaan dus begonnen de andere reeksen voor andere zaken te gebruikenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Voor het mobiele netwerk zijn intrede deed, diende 06 nummers heel ergens anders voor![]()
![]()
![]()
0906 sexsexsexxxxquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ken ik vooral van 0906 eigenlijk.
Koen was een te braaf Koentjequote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook niet stiekem geprobeerd en dan weer ophangen?
Autotelefoon 06-53quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mobiele nummers begonnen eerst allemaal met 06-5*, ze dachten kennelijk dat dat niet zo hard zou gaan dus begonnen de andere reeksen voor andere zaken te gebruiken
Dan heb ik wel een heel oud nummer Mijn mobiele nummer begint met 06-5quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mobiele nummers begonnen eerst allemaal met 06-5*, ze dachten kennelijk dat dat niet zo hard zou gaan dus begonnen de andere reeksen voor andere zaken te gebruiken
Dat deden wij meer met sekslijnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook niet stiekem geprobeerd en dan weer ophangen?
als je je nummer opzegt wordt het echt wel hergebruikt, er is immers schaarstequote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dan heb ik wel een heel oud nummer Mijn mobiele nummer begint met 06-5![]()
Mijn pa ook, 06-511 zelfsquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mijn nr is ook al uit de 90's, begint met 06-51
Ik heb dit nummer sinds 2008, dus zal vast wel eens van iemand anders zijn geweest...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je je nummer opzegt wordt het echt wel hergebruikt, er is immers schaarste
In slaap vallen op de bank met ranzige meiden van Holland en dan door je vrouwtje wakker gemaakt wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Altijd op TV na het stappen, hijflferige Kim Holland Types.
Hij communiceerde dat ook vaak als 0651-XXXXXX in de hoop dat mensen zouden denken dat het een vaste lijn (goedkoper) wasquote:
Deden wij ookquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat deden wij meer met sekslijnen.
Tot er een keer een ouder goed pissig werd om de telefoonrekening.
Daar had Frank Boeijen in de jaren 80 toch al voor gezorgd??quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Linda was ineens een kut naam... toch klote als je toen Linda heette
tegenwoordig zijn vaste lijnen duurderquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij communiceerde dat ook vaak als 0651-XXXXXX in de hoop dat mensen zouden denken dat het een vaste lijn (goedkoper) was
je verwacht het niet hequote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deden wij ookDuurde ook niet lang voordat dat 'verboden' werd
er was hier iemand met een hele vragenlijst voor newbies, weet alleen niet meer wie eigenlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:10 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik ben weer nieuw terug sinds heel lang geleden, maar nooit veel gepost vroeger
Die is zelfs van voor mijn eerste postperiode hier.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er was hier iemand met een hele vragenlijst voor newbies, weet alleen niet meer wie eigenlijk
Ballie of Uitstraling dacht ikquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er was hier iemand met een hele vragenlijst voor newbies, weet alleen niet meer wie eigenlijk
maar had je al HIER gepost als in KSC?
nee dat nooitquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen, dan heeft niemand het in de gatenquote:
Dat moet dan de alternatieve zijn want volgens mij is 'die andere' al veeeeeel ouderquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ballie of Uitstraling dacht ik
vroeger was het @MPG toch? Al heb ik het @djfrantic ook wel eens zien doen herinner ik mequote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eeeuhm heb wel eens zo'n vragenlijst gemaakt maar dat is wel erg lang geleden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:12 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat was 069 zesss zesss zesssquote:
Die oude was wat braver en normaler ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat moet dan de alternatieve zijn want volgens mij is 'die andere' al veeeeeel ouder
Hoi kleine geile Betty hier en wat leuk dat je mij belt!quote:
Het is inderdaad ook ff geleden. Misschien dat iemand zich geroepen voelt weer 1tje te maken...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeuhm heb wel eens zo'n vragenlijst gemaakt maar dat is wel erg lang geleden.
Menno Buch is er "groot" mee gewordenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt sekslijnen begonnen ooit ook met 06
Beetje ve hev vays to make you talk?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Beetje ve hev vays to make you talk?
Maar goed is heb sowieso schurft aan vragenlijsten en ik heb ook geen idee of ik die ooit voor mijn neus heb gekregen/ dan wel beantwoord hebquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die oude was wat braver en normaler ja.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar goed is heb sowieso schurft aan vragenlijsten en ik heb ook geen idee of ik heb ooit voor mijn neus gekregen/ dan wel beantwoord heb
je cu2 lijstje niet in de buurt?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar goed is heb sowieso schurft aan vragenlijsten en ik heb ook geen idee of ik heb ooit voor mijn neus gekregen/ dan wel beantwoord heb
Boks, ik heb er vast wel eens een gezien, maar ik vul ze nooit (serieus) in.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. Ik meld mij ook niet af en aan overigensquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:17 schreef Koen66 het volgende:
jij hangt hier toch ook al verdomde lang rond @:ygritte ook al ben je ook regelmatig een forse tijd pleite
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Klopt. Ik meld mij ook niet af en aan overigens![]()
Laatste keer pleitos heb ik zelfs een topic dichtgegooid kwam ik laatst achter
Hier dan tutjequote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar goed is heb sowieso schurft aan vragenlijsten en ik heb ook geen idee of ik die ooit voor mijn neus heb gekregen/ dan wel beantwoord heb
vogels en slakken vinden de aardbeien hier te lekkerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik moet morgen écht in de tuin aan de gang. M'n aardbeien kruipen de tuin door.
Ja en ondertussen is het dikke zwetende Bertha terwijl ze aardappels aan het schillen isquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi kleine geile Betty hier en wat leuk dat je mij belt!
als dat naar binnen schiet als je hem net uit je broek hebt gehaald is het einde oefening I guessquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en ondertussen is het dikke zwetende Bertha terwijl ze aardappels aan het schillen is
1. Clinton, Kennedy of Trump?quote:
Ja vast. Maar dat maakt dus niet uitquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja en ondertussen is het dikke zwetende Bertha terwijl ze aardappels aan het schillen is
Oh, ik doe ook geen moeite om ze plukken. De plantjes zijn wel prima verder.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vogels en slakken vinden de aardbeien hier te lekker
Volgens mij doet die ook wel eens tijdjes afwezig.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:20 schreef Koen66 het volgende:
jij kwam destijds ongeveer tegelijk binnenvallen met @:voxs, maar die is echt helemaal verschwunden
kloptquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij doet die ook wel eens tijdjes afwezig.
Wanneer mensen behoefte hebben komen ze wel koekeloeren en zo niet, niet lijkt me.
Er moet en zal gerukt wórdenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vast. Maar dat maakt dus niet uit
ik was vrij laat met social media achtige dingen. En heb er nu nog steeds niet zoveel mee. Beetje rondstruinen op Instagram vind ik wel leuk af en toe, maar ga niet mijn hele leven erop zettenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]Vraag mij af of ik dat ooit wel gedaan heb
Moet ditquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier dan tutje![]()
1. Clinton, Kennedy of Trump?
2. Pizza of hutspot?
3. Welke haarkleur heb je en welke zou je het liefst willen hebben?
4. Hou je van T-Rexen?
5. Wat wilde je worden als kind?
6. Stel je mag een ding veranderen aan jezelf, wat verander je?
7. Hoe heet je allerkutste collega?
8. Strand of op avontuur in een oud kasteel terwijl de wind sprookjes fluistert in je oren?
9. Waar kijk je het eerste naar bij een aantrekkelijke man/vrouw?
10. Wat is je lievelingsfilm, je lievelingseten en welke kleur onderbroek heb je nu aan?
1. Clinton, Kennedy of Trump?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:24 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ik was vrij laat met social media achtige dingen. En heb er nu nog steeds niet zoveel mee. Beetje rondstruinen op Instagram vind ik wel leuk af en toe, maar ga niet mijn hele leven erop zetten
Vragenlijstjesquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2. Pizza of hutspot?
4. Hou je van T-Rexen?
8. Strand of op avontuur in een oud kasteel terwijl de wind sprookjes fluistert in je oren?
10. Wat is je lievelingsfilm, je lievelingseten en welke kleur onderbroek heb je nu aan?
Net een soort inburgeringscursus voor allochtonen dusquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee jij niet, jij bent er al heeeeeeel lang
vieze voyeurquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al heb ik het @:djfrantic ook wel eens zien doen herinner ik me
Speciaal voor jou danquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2. Pizza of hutspot?
4. Hou je van T-Rexen?
Ik heb mijn mening over Tilburg die ik hier niet zal uitenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ik heb in Tilburg gestudeerd. Dat is niet de Parel van Brabant.
we zijn het er toch over eens dat het niet de parel van Brabant is toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn mening over Tilburg die ik hier niet zal uiten
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:32 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan
1. Kennedy
2. Hutspot
3. Donkerblond, Rood
4. Nee
5. Architect
6. Ik zou mijn hoofd wel eens uit willen zetten
7. Brian
8. Strand
9. Ogen
10. Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Italiaans, Rood
ok ok!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee jij niet, jij bent er al heeeeeeel lang
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ok ok!
Ik kniel voor niemand. Free Folk!
2. Pizza of hutspot?
Kraaien
rood - rood
4. Hou je van T-Rexen?
wat zijn dat![]()
Warrior
niks
Thormund. Hij stinkt.
Doe maar iets met kasteel.. geen idee wat strand is
His member![]()
whut? Kraaien en geen.
Eerder de wegkwijnende oester waar de parel uit is gehaaldquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:33 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
we zijn het er toch over eens dat het niet de parel van Brabant is toch?
Dat gore kutdorp waar de mayonaisemannetjes wonen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:36 schreef LTVDK het volgende:
Of nog eerder het slijk waar de oester uitgevist is
thuisbezorgd.nl?quote:
Ik kon er mijn master halenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb geen enkele ambitie om iets in Tilburg te doen.
Kun je er eigenlijk ook iets doen?
013quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb geen enkele ambitie om iets in Tilburg te doen.
Kun je er eigenlijk ook iets doen?
Ik kom er eigenlijk ook alleen maar om naar het ziekenhuis te gaan, ja mijn werk ging er naartoe verhuizen en nadat dat bekend was ben ik maar gelijk tegen een boom gereden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Het is dat mijn broer er woont, anders zou ik ook liever niet naar Tilburg gaan. Tenzij er iets leuks speelt in 013
Er weer weggaanquote:
Dat zijn geen halve maatregelenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk ook alleen maar om naar het ziekenhuis te gaan, ja mijn werk ging er naartoe verhuizen en nadat dat bekend was ben ik maar gelijk tegen een boom gereden.
Hier heeft het grillhouse/pizzeria een eigen site gemaakt omdat ze gezeik hadden met thuisbezorgd, dus zo kun je een thuisbezorgdverbod omzeilenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb een verbod.Al een maand niks besteld
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kom er eigenlijk ook alleen maar om naar het ziekenhuis te gaan, ja mijn werk ging er naartoe verhuizen en nadat dat bekend was ben ik maar gelijk tegen een boom gereden.
Vond je dan nou ook niet gewoon een beeeeetje extreemquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dat hebben heel veel hierquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier heeft het grillhouse/pizzeria een eigen site gemaakt omdat ze gezeik hadden met thuisbezorgd, dus zo kun je een thuisbezorgdverbod omzeilen
best een leuke stad, je moet alleen niet in het centrum zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ach ja ik woon in Eindhoven, dat is nou ook weer niet de meest bruisende en mooiste stad van Nederland/Brabant.
Ja enige jammere was wel dat ik toen met spoed naar Tilburg werd gebracht ipv pas na de zomer, als ik met de helikopter mee moest was ik naar Rotterdam gebrachtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zijn geen halve maatregelen
Ja je doet het goed of hje doet het niet hequote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vond je dan nou ook niet gewoon een beeeeetje extreem
US met de broek op de knieën.quote:
Huehuequote:
Meteen geen trek meer, klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik begrijp dat dit de crux van het dieet is
eiwit is belangrijk tochquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zit er in de dekprop van US zoveel dan?quote:
Denk dat je het daar wel een maandje op kunt redden, af en toe een naar boertje tussendoor maar toch.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik wil er ook bijhorenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
2. Pizza of hutspot?
4. Hou je van T-Rexen?
Die schijnt losse flarden te schieten, maar daar weet ik verder niks vanafquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit er in de dekprop van US zoveel dan?
De berige cavia's van Gerriequote:
Perfectquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:52 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik wil er ook bijhoren![]()
1. Trump voor het vermaak, en FDR om zn ideeën
2. Pizza
3. Zwart, en vraag me weleens af of donker/nachtblauw of diep rood/paarsig mij zou staan
4. Ja
5. Automonteur
6. Vind mezelf wel prima
7. Sandra, wat een kutwijf was dat zeg
8. Oud kasteel, liefst tijdens een gure storm en volle maan
9. Of ik 'm seksueel aantrekkelijk vind
10. Heb er zoveel, maar de laatste waar ik lyrisch over was is Joker, tom kha kai, zwart
Het ging over de hitsige, lesbische cavia's van CL en toen kwam US met een dekpropverhaal op de proppen zetten.quote:
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2021 10:40 schreef UitStraling het volgende:
Klaarkomen van de beer.
De beer komt normaalgesproken klaar als hij een zeugje dekt en zijn sperma wordt dan gedeponeerd in de vagina van het zeugje, maar een beer kan ook klaarkomen door zelfstimulatie. Je vindt dan een plakkerig plekje op zijn buik en/of rondom zijn geslachtsdelen. Het is overigens onbekend of beertjes dit bewust of instinctief doen.
Het komt overigens ook vaak voor dat een beer een zeugje probeert te dekken op de kop of op de flank of op een ander plekje. Dit kan te maken hebben met onervarenheid van de beer, maar ook met de onwil van het zeugje om zich te laten dekken waarop ze zich dan wegdraait. Je kan dan een nat plekje op de vacht van de zeug vinden. Soms is deze plek keihard: dat houdt dan in dat de beer ook een dekprop gedeponeerd heeft.
Op de proppen huehuequote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het ging over de hitsige, lesbische cavia's van CL en toen kwam US met een dekpropverhaal op de proppen zetten.
Nee ik wist dat het in dat topic stond over cavia's dat ik had aangemaaktquote:
Daarvoor moet je bij US zijn, dus het antwoord zal wel ja zijnquote:
Dat is niet de volksmond maar dat is botjestaal.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:56 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
dit heet in de volksmond ook een dekprop.. en wordt gebruikt om spuigaten af te dichten..
Voor elke gek een plek blijkbaarquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dekprop | Het énige échte Caviaforum https://www.caviaforum.nl › Forum › Tags
Zal bitterbal ook vast van gaan stuiteren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is niet de volksmond maar dat is botjestaal.
Noem je Gerrie nu een gekquote:
Fokberen aangebodenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dekprop | Het énige échte Caviaforum https://www.caviaforum.nl › Forum › Tags
Kom dat wel een keer verifiërenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tom Kha Kai kan ik wel lekker maken
Zullen we ons aanmelden?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fokberen aangeboden
Fokberen gevraagd
Wie is Gerrie nou weer?quote:
quote:
De laatste poster bij aanbod is "Choco tan US Teddy" dus dacht dat je al een account had.quote:
https://www.caviaforum.nl(...)m-b-t-fokken.250327/quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fokberen aangeboden
Fokberen gevraagd
Furriesquote:
GerrieBipsquote:
"Altijd berig en we hebben prima dekproppen"quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hallo wij zijn US en CE en zijn 2 fokberen, beschikbaar op afroep.
Binnen 3 weken, liever eerder, het geslacht bepalen. De beertjes moeten op tijd van de moeder en zusjes gescheiden worden om de kans op een ongewenste zwangerschap te voorkomen. De richtlijn is met een leeftijd van 4 weken of een gewicht van 300 gram en minimaal 3 weken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.caviaforum.nl(...)m-b-t-fokken.250327/
Bedenk eerst wat je doel is om te gaan fokken.
Je had toch geen levende zwemmers?quote:
Ik nie begrijp niequote:
Klopt ook wel. Ik kom door mijn werk als postbezorger in best wel wat wijken.Zitten wel wat stukken tussen die best mooi zijn..quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:43 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
best een leuke stad, je moet alleen niet in het centrum zijn
@CherryLipsquote:
Dat weten die Caviawijven toch nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je had toch geen levende zwemmers?
Zeg dat dan gelijkquote:
is dat een ding?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Xena the slipless warroir prinsessen.
Koop de fokdieren bij een goede en ervaren fokker! Op dit forum zitten veel van deze fokkers. N.a.v. jouw keuze met betrekking tot ras en kleur kunnen deze fokkers jou ook eventueel doorverwijzen naar een andere goede fokker.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Binnen 3 weken, liever eerder, het geslacht bepalen. De beertjes moeten op tijd van de moeder en zusjes gescheiden worden om de kans op een ongewenste zwangerschap te voorkomen. De richtlijn is met een leeftijd van 4 weken of een gewicht van 300 gram en minimaal 3 weken.
Binnen 3 weken op je moeder en/of zusjes kruipen
zou bij mij ook geen klik zijn vermoed ik. Leuke meid wel.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.vice.com/nl/a(...)ij-progressief-links
Zou mij niet lukken
Vaag ja, hij ziet er ook wel als een simpele uit.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou mij niet lukken
geen idee eigenlijk of ik er omheen zou kunnen kijken als ik mega verliefd wasquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou mij niet lukken
Ondanks dat ik vrij centrum ben zou ik denk ik niet klikken met iemand die zo extreem een politieke hoek opzoektquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zou mij niet lukken
Dan moet ze wel echt heel erg mooi zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk of ik er omheen zou kunnen kijken als ik mega verliefd was
Tietenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk of ik er omheen zou kunnen kijken als ik mega verliefd was
Ik heb weinig mensen extremisten die per se gelijk willen krijgen. Zie je hier ook wel eens in "discussies". Dat is gewoon je punt blijven herhalen totdat je de laatste bent die het doet en dan heb je gewonnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ondanks dat ik vrij centrum ben zou ik denk ik niet klikken met iemand die zo extreem een politieke hoek opzoekt
Als ik nu de Instagram-stories van mijn vorige date zou zien dan zouden de tieten het ook niet goed maken denk ik.quote:
dan nog zou ik me gaan ergeren aan zo'n type die geheel Nederland wil cancellenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet ze wel echt heel erg mooi zijn.
Ik ken eigenlijk alleen Guusje Nederhorst (quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
De naam Guusje hebben en progressief links zijn...Goh, who would have thought.
Vermoed dat je op meerdere vlakken dan niet zou matchen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan nog zou ik me gaan ergeren aan zo'n type die geheel Nederland wil cancellen
Ja vermoeiend zulk soort mensen, steek ik ook het liefst zo min mogelijk energie inquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb weinig mensen extremisten die per se gelijk willen krijgen. Zie je hier ook wel eens in "discussies". Dat is gewoon je punt blijven herhalen totdat je de laatste bent die het doet en dan heb je gewonnen.
Aaaawwwwquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
1. Clinton, Kennedy of Trump? Kennedy
2. Pizza of hutspot? Pizza
3. Welke haarkleur heb je en welke zou je het liefst willen hebben? Donkerblond. Lichtblond.
4. Hou je van T-Rexen? Wat?
5. Wat wilde je worden als kind? Astronaut natuurlijk hehe wie niet
6. Stel je mag een ding veranderen aan jezelf, wat verander je? Mijn EQ omhoog.
7. Hoe heet je allerkutste collega? Sander
8. Strand of op avontuur in een oud kasteel terwijl de wind sprookjes fluistert in je oren? Kasteel
9. Waar kijk je het eerste naar bij een aantrekkelijke man/vrouw? Tieten! Nee of ze mooie ogen heeft
10. Wat is je lievelingsfilm, je lievelingseten en welke kleur onderbroek heb je nu aan? Minority Report, Poffertjes met boter en suiker, wit
*noteert.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
We hier rolt natuurlijk uit dat ik een onstopbare massamoordende psychopaat ben
Juist omdat het zo "gewoontjes" is bedoel je?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
We hier rolt natuurlijk uit dat ik een onstopbare massamoordende psychopaat ben
Weet ik veel. Het zijn geen erg spannende vragen ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Juist omdat het zo "gewoontjes" is bedoel je?
Volgens mij sijpelt 'extreme' links/rechts ideeën wel redelijk door je hele 'zijn' door.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vermoed dat je op meerdere vlakken dan niet zou matchen.
daar heeft US ook vast een lijstje voor. Dit is de goden verzoeken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het zijn geen erg spannende vragen ook.
Sowieso beetje vreemde vragenquote:
Vroegah hadden we Dr_Nick mt zijn snuffel databasequote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
US heeft dit nodig voor zijn profiel schetsen. Hij komt er anders niet helemaal uit
Is er al een verschijningsdatum bekend, of zitten we dan al bij de corona Ypsilon-variant?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
US heeft dit nodig voor zijn profiel schetsen. Hij komt er anders niet helemaal uit
Klopt, dus hoezo zou iemand er iets psychopathisch in zienquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het zijn geen erg spannende vragen ook.
Never trust normal peoplequote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Juist omdat het zo "gewoontjes" is bedoel je?
Jij snapt 'mquote:
als het echte verliefd/geile gevoel over is dat komen de ergernisjes geheidquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij sijpelt 'extreme' links/rechts ideeën wel redelijk door je hele 'zijn' door.
Leuk dat als je verlieft bent je het nog leuk vind om het constant niet met elkaar eens te zijn, Daar denk je na een tijd wel anders over.
Jij bent nieuw hier he?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Klopt, dus hoezo zou iemand er iets psychopathisch in zien
Kraaien.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
jaaaaa... hellooooo everybodyquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vroegah hadden we Dr_Nick mt zijn snuffel database
Vermoed dat we dan bij de zeta zijn belandquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is er al een verschijningsdatum bekend, of zitten we dan al bij de corona Ypsilon-variant?
Scherpquote:
Is dat bij jullie al?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het echte verliefd/geile gevoel over is dat komen de ergernisjes geheid
Zoveel factoren die daarbij spelen inderdaadquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij sijpelt 'extreme' links/rechts ideeën wel redelijk door je hele 'zijn' door.
Leuk dat als je verlieft bent je het nog leuk vind om het constant niet met elkaar eens te zijn, Daar denk je na een tijd wel anders over.
als er mensen zijn die beweren dat dat gevoel er na 27 jaar nog is dan neem ik dat niet echt serieus.quote:
ook als je wel goed bij elkaar past zijn er vast wel ergernissen hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als het echte verliefd/geile gevoel over is dat komen de ergernisjes geheid
Over kwartiertje, als ik ga slapenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe laat komt bitterbal binnenvallen?
Daar zitten we toch al bijnaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vermoed dat we dan bij de zeta zijn beland
De eeuw duurt nog 79 jaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou nog weleens een keertje echt verliefd willen zijn. Deze eeuw.
Al komt daar alleen maar weer deceptie van en zo, dat dan weer wel.
Die zijn er altijd, maar ergernis omdat iemand z'n sokken laat slingeren of iemand die het fundamenteel niet met je eens is, is nogal een verschil.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:30 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ook als je wel goed bij elkaar past zijn er vast wel ergernissen hoor
Er zou maar een modje naar binnen vliegen, dan schrik je je helemaal de teringquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:29 schreef CherryLips het volgende:
Er is een motje naar binnen gevlogen en ik schrok me lam.
Ineens een Ama tegen de tv.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er zou maar een modje naar binnen vliegen, dan schrik je je helemaal de tering
Ineens Ama bij je binnen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen maar witte sokken in huis willenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn er altijd, maar ergernis omdat iemand z'n sokken laat slingeren of iemand die het fundamenteel niet met je eens is, is nogal een verschil.
Ergens na middernacht waarschijnlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoe laat komt bitterbal binnenvallen?
Dat zou wel een mismatch zijn ja. Witte sokken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:32 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Alleen maar witte sokken in huis willen
Ineens Haags op het plafond die Lunchgenot en neuken neuken neuken gaat roepen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen mod meer trage.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ineens Haags op het plafond die Lunchgenot en neuken neuken neuken gaat roepen.
Nee gewoon sluitdienst, en die duren wat langer met weer zoals nuquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
heeft ze een date er aan vast geplakt?
zijn al 8 varianten geloof ikquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zitten we toch al bijna
(zeta is de 6e letter)
En als die het wel was zou ik met een vlammenwerper gaan zwaaienquote:
27 jaar is ook wel erg lang, maar de verliefdheid/geiligheid van het begin neemt een stuk sneller af bij iemand waarmee je eigenlijk totaal niet matcht wat betreft principes/standpunten /idealen, dan bij iemand waar je dat wel mee deelt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als er mensen zijn die beweren dat dat gevoel er na 27 jaar nog is dan neem ik dat niet echt serieus.
Gevoel zat nog maar dat gevoel van het begin houdt niemand zo lang vol
Ga je haar ophalen in een strakke broek met een bos rode rozen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon sluitdienst, en die duren wat langer met weer zoals nu
quote:Corona-uitbraak bij Nike-fabriek Vietnam
Twee fabrieken in Vietnam hebben de productie van Nike sportschoenen gestaakt vanwege corona-uitbraken in de regio. In Vietnam wordt ongeveer de helft van alle schoenen van Nike gemaakt. Door de uitbraken wordt die productie nu ontregeld en kunnen er tekorten ontstaan.
Ook Adidas en Puma laten schoenen maken in het land dat gebukt gaat onder een nieuwe golf van uitbraken met het coronavirus. Er zijn nieuwe lockdownmaatregelen ingevoerd om de uitbraak tegen te gaan.
Nike zegt te zullen blijven werken met de partners in Vietnam en hen te steunen om de pandemie het hoofd te bieden. "De gezondheid en veiligheid van onze teamleden, net zoals die van onze toeleveranciers, blijft de grootste prioriteit", aldus Nike.
Natuurlijk is het na een lange tijd anders, maar er zijn ook mensen die er maar allemaal genoegen mee nemen en daar moet je het dan maar mee doen. Een goede vriendin van mij zit een dat soort relatie. Dan liever geen relatie.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
27 jaar is ook wel erg lang, maar de verliefdheid/geiligheid van het begin neemt een stuk sneller af bij iemand waarmee je eigenlijk totaal niet matcht wat betreft principes/standpunten /idealen, dan bij iemand waar je dat wel mee deelt.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook geen mod meer ,weet niet of het al is opgevallen..
Lekker dom, dacht dat alle grote spelers nu al wel kinderfabrieken verspreid over de wereld zouden hebben?quote:
Ja precies ja, no way dat ik ga settelen for lessquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:36 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Natuurlijk is het na een lange tijd anders, maar er zijn ook mensen die er maar allemaal genoegen mee nemen en daar moet je het dan maar mee doen. Een goede vriendin van mij zit een dat soort relatie. Dan liever geen relatie.
Het maakt een hoop dingen wel makkelijker, als je wat meer op één lijn zit.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
27 jaar is ook wel erg lang, maar de verliefdheid/geiligheid van het begin neemt een stuk sneller af bij iemand waarmee je eigenlijk totaal niet matcht wat betreft principes/standpunten /idealen, dan bij iemand waar je dat wel mee deelt.
Heeeeeyquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach ik slaap ook bijna overal doorheen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik had het ook niet door dat er beneden een enorme ruit is ingegooid.
Ik was ooit ook donkerblauwquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook geen mod meer ,weet niet of het al is opgevallen..
Van jou vergeet ik het nog wel eens.quote:
Boks, lekker is dat.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ach ik slaap ook bijna overal doorheen.
Wat mij betreft hoort er altijd een soort van verliefdheid te blijven eigenlijkquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het maakt een hoop dingen wel makkelijker, als je wat meer op één lijn zit.
Al vind ik afnemen van verliefdheid/geiligheid niet helemaal de juiste omschrijving. Het verandert, dat absoluut, maar niet perse negatief.
dat laatste klopt, de echte vlinders vliegen uit en daar komt een ander gevoel voor terugquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het maakt een hoop dingen wel makkelijker, als je wat meer op één lijn zit.
Al vind ik afnemen van verliefdheid/geiligheid niet helemaal de juiste omschrijving. Het verandert, dat absoluut, maar niet perse negatief.
Ondanks mijn hippe vinkjequote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van jou vergeet ik het nog wel eens.
Mijn voornemen is om altijd attent te blijvenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:39 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Wat mij betreft hoort er altijd een soort van verliefdheid te blijven eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |