SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er claimen meer plaatsen de titel Parel van Brabant, Heeze en Breda o.a.quote:
Mijn vader wilde ook altijd perse een mailadres van z’n provider. Heeft dus achtereenvolgens mailadressen gehad van Compuserve, Kabelfoon, XS4All en nu weer Ziggo. Gedoequote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:50 schreef mschol het volgende: [..] mja.. hotmail vind ik gewoon beetje meh, voor toen: mailadres van de zaak of provider mail. anno 2021: eigen domeinnnaam, minstens
Ik heb in Tilburg gestudeerd. Dat is niet de Parel van Brabant.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er claimen meer plaatsen de titel Parel van Brabant, Heeze en Breda o.a.
Niet bepaaldquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:57 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
Ik heb in Tilburg gestudeerd. Dat is niet de Parel van Brabant.
ja, das helemaal gedoe dan jaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn vader wilde ook altijd perse een mailadres van z’n provider. Heeft dus achtereenvolgens mailadressen gehad van Compuserve, Kabelfoon, XS4All en nu weer Ziggo. Gedoe
'Hullie' hebben ook binnenstad met half mislukte grachtquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja doe, ik geef wel een keer wat tips weg, is niet voor niets de mooiste en beste plek ter wereld om te wonen, we-reld-wijd
zeker 2 cijfers ervoor gezet?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden nog een tel nummer van 4 cijfers.
Nog steeds eigenlijk, de snackbar is bv 3000.
Krijgt hij dan ook zo'n foto van je waar je bukt in een kantooroutfitje en snaaks omkijkt terwijl je lange rode haren los op de grond hangen?quote:
Dure chique winkels genoeg hier om al je gaten te vullenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Hullie' hebben ook binnenstad met half mislukte grachtDat vind ik sowieso wel nice. Indien citytripje kom ik wel vragen om plekken om te vreten en mijn gat in mijn hand te onderhouden
![]()
ben er niet zovaak als sommige anderen hier.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:58 schreef Koen66 het volgende:
heeft @:theslowrush zich eigenlijk al voorgesteld? Ik heb dat gemist geloof ik
Bah wat een onsmakelijke gedachte, zeker de vleugels om de slip gevouwen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook zo'n foto van je waar je bukt in een kantooroutfitje en snaaks omkijkt terwijl je lange rode haren los op de grond hangen?
Als ik de gemeente Eindhoven moet hebben bel ik 14 040quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:58 schreef Lospedrosa het volgende:
Wij hadden nog een tel nummer van 4 cijfers.
Nog steeds eigenlijk, de snackbar is bv 3000.
Met wat vaste nummers ervoor uiteraard.
Ik dacht dat we dat niet in het openbaar zouden bespreken!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook zo'n foto van je waar je bukt in een kantooroutfitje en snaaks omkijkt terwijl je lange rode haren los op de grond hangen?
dat is de eis ook niet voor een voorstelrondjequote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:00 schreef theSlowRush het volgende:
[..]
ben er niet zovaak als sommige anderen hier.
*checkt emailquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat niet in het openbaar zouden bespreken!
Die heb ik weleens gebeld want was het alarmnummer vergeten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik de gemeente Eindhoven moet hebben bel ik 14 040
Vroeger had je ook 06-11 Maar dat wilde je liever niet bellen...![]()
Geen Zadig... huilennnnnnnquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dure chique winkels genoeg hier om al je gaten te vullen
wat was 06-11 ook alweerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die heb ik weleens gebeld want was het alarmnummer vergeten.
Ooohja sorry, jij roodharige vampquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat niet in het openbaar zouden bespreken!
wat wil je zo al wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is de eis ook niet voor een voorstelrondje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |