Levensgenot zorgt alleen maar voor meer besmettingen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Seks voor voortplanting is prima. Verder gewoon onthouden inderdaad
Nee, ik ben geen lid van het demissionaire kabinet.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Neenee, gisteravond was je er nog op tegen om overal voor te moeten testen. Niet zo zwalken, je bent toch geen lid van het demissionaire kabinet?
Moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:15 schreef Mortaxx het volgende:
Zelfs @:erno-be vindt de voorgestelde maatregelen te ver gaan. Het topic heeft nog nooit zoveel op 1 lijn gezeten
een van de weinige die het begrijptquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat moet ik ook als ik geen kinkhoest vaccinatie neem, geen voorgeschreven bloeddrukverlagende medicatie slik om me volgiet met alcohol en sigaretten
Ik ben nooit Zero-Covid-geweest, eerder op de lijn van sneller ingrijpen, maar dan ook minder heftige maatregelen van kortere duur.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:15 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je hebt je tot de zerocovidkerk bekeerd Erno, nu niet ineens terugkrabbelen als hun tien geboden je ineens toch niet zo bevallen...
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:16 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ja dat kan ook. Heb je ook geen tvt meer nodig joh.
Waarom niet? Lijkt me stukken minder problematisch dan een half of zelfs heel jaar geleden.quote:Om superverspreidingen te voorkomen, moet er ‘in ieder geval tot eind 2021’ een ban blijven op clubs en festivals. Want superverspreidingen, waarbij in één klap hele groepen mensen besmet raken, ‘mogen nu echt even niet gebeuren’.
Klopt, daarom steeg de besmettingen zo fors waar je snel maatregelen moet nemen om proberen in te dammen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ten eerste is het niet het GB maar alleen Engeland en ten tweede is er geen systeem daar, het is gewoon een chaos waarbij de burger en bedrijven het maar moeten uitzoeken en iedereen maar wat doet.
Vorige week de tweede prik gehad, kans is echt miniem dat ik mij nog laat testen inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:02 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Ik heb zondag m'n tweede Pfizer gehad, over twaalf dagen heb ik corona dus uitgespeeld. In mijn neus geen wattenstaven meer...
Maar dan is het OMT nog lang niet klaar met ons!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huh maar eind augustus is de vaccinatie campagne klaar
TvT moet je sowieso mee stoppen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:16 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ja dat kan ook. Heb je ook geen tvt meer nodig joh.
De conclusie is dus eigenlijk dat het gewoon niet kan werken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:48 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De evenementen worden niet ineens veiliger ls je iedereen test. Op de enorme grote aantallen, krijg je ook enorme grote aantallen vals positief, tenzij je PCR gaat gebruiken, dan is het minder, maar dat is helemaal niet te doen, en niet te betalen.
Dat testen is natuurlijk er ook voor om voor de buhne toch wat te kunnen openen maar de restricties der mate hoog houden dat velen het ook wel gezegend is.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:59 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ls-door-deltavariant
Nou, het kabinet gaat dat vervallen van het vaccinatiebewijs dus gewoon overnemen...
Precies. Doorgeslagen kuddepaniekvolkquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Huh maar eind augustus is de vaccinatie campagne klaar
Volgens mij had ik de tweede prik twee of drie weken geleden en ik doe ook niet meer mee hoor.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:23 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Vorige week de tweede prik gehad, kans is echt miniem dat ik mij nog laat testen inderdaad.
Die conclusie was er allang voor de start ervanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
De conclusie is dus eigenlijk dat het gewoon niet kan werken.
//--//quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:59 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ls-door-deltavariant
Nou, het kabinet gaat dat vervallen van het vaccinatiebewijs dus gewoon overnemen...
Natuurlijk is testen wel haalbaar, de vraag is eerder of het voor de bezoeker wensbaar is en dan nog; of het wat functioneel iets bijdraagt. Oganisaties gaan dus polderen en afpoeieren.quote:bron:nos ... Omdat ook gevaccineerden het virus blijken te kunnen doorgeven, denken sommige medische deskundigen dat iedereen moet worden getest voor toegang, en dus ook volledig gevaccineerden. Maar de vraag is of dat haalbaar is.
Maar voor een groot aantal mensen zal het een worst wezen of een pakje sigaretten 5 of 25 euro zal zijn want die roken toch niet en zo is het net met de corona maatregelen. Als het je niet treft dan is alles prima.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:26 schreef Spablauw214 het volgende:
Iedereen hangt nu in de gordijnen maar je weet al dat het niet wezenlijk anders is dan een pak sigaretten wat weer 2 dubbeltjes duurder wordt. Een weekje zeiken maar uiteindelijk gewoon braaf betalen.
Ook al zie je nu wel het besef indalen dat we er kennelijk ondanks vaccinaties nog niet vanaf gaan zijn. Misschien dat ze nu dan toch een grens over gaan, we zullen zien.
En jij denkt dat die ambtenaren zoiets zomaar laten vallen? En dat al die OMT-leden dat zomaar in de media roepen? Dit is gewoon weer het inmasseren wat we al zo vaak gezien hebben.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:11 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De grote festivals hebben al wekenlang overleg met VWS en deskundigen.
Dat vertelde de lowlands directeur op TV nog.
Maar ik zou als festival toch wel zeggen dat het onhaalbaar en onuitvoerbaar is om iedereen elke dag te testen, en ook zeker vragen wat ze precies willen oplossen.
Uiteraard. Je moet zoiets goed doen, of niet. Aan een halfbakken tussenoplossing heeft niemand iets.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Die conclusie was er allang voor de start ervan
De portemonnee van de vrinden van Hugo.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:28 schreef Erno-BE het volgende:
XL-testlocatie naast IJsselhallen in Zwolle
Naast de IJsselhallen in Zwolle wordt volgende maand een nieuwe XL-testlocatie in gebruik genomen voor Testen voor toegang, meldt RTV Oost. Per dag kunnen er 25.000 mensen die naar een festival of evenement willen terecht voor een coronatest.
De nieuwe testlocatie wordt gerund door het bedrijf Hestia uit Losser. Het was vorig jaar een van de eerste bedrijven die commerciële coronatesten aanboden. Ook in Amsterdam, Groningen en Alkmaar gaat Hestia nieuwe XL-testlocaties opzetten. Alle locaties worden 6 augustus in gebruik genomen. De capaciteit zal niet meteen tot het uiterste benut worden, want tot in elk geval 13 augustus worden er vanwege de coronamaatregelen geen festivals en evenementen gehouden.
Bron: NOS
6 augustus, met zoveel gevaccineerden alsnog een XL-teststraat openen. Voor welk doel dient dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |