Wat kansloos om een onomkeerbare medische behandeling te vergelijken met een gedragskeuze die is te veranderen. Verder zijn er tal van voorbeelden waar een kleine groep voor het grote goed, schade veroorzaakt en nauwelijks een strobreed in de weg wordt gelegd.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja leuk hoor maar je laat een ieder toch ook niet vrij of ze stoppen voor het zebrapad of met alcohol achter het stuur stappen
Feit is dat iedereen schade ondervindt omdat een kleine groep vaccinatie weigert
Vaccineren is inmiddels dan ook volstrekt nutteloos omdat de zerocovidsekte en testfetishisten hun mening veranderd hebben. Vaccinatie moet ineens geen ernstig ziekteverloop incl. IC-opname meer voorkomen, het moet inmiddels blijkbaar 100 procent immuniteit bewerkstelligen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Als ik 20 jaar jonger zou zijn geweest en ik nog naar festivals oid zou willen dan is dit het moment dat ik denk; pleur maar lekker op met je vaccin.
Zou dat de tactiek dan zijn? Dreigen met het spookbeeld van de testsamenleving voor iedereen om zo een tweedeling als "redelijk" compromis erdoor te krijgen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:08 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, beide uitersten word ik niet blij van. Als ik echt zou moeten kiezen - gun to my head - dan zou ik toch kiezen voor puur maatregelen voor ongevaccineerden. Dat wil je ook niet doen, maar alles is beter dan deze testmaatschappij gaan rekken, ook voor gevaccineerden. Dan ga je richting Zero Covid en dan kan je er van uit gaan dat we allemaal (ook gevaccineerden) deze winter weer allemaal thuis zitten.
moeten dan ook de gevolgen incasserenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja prima hoor. Zonde maar mensen mogen zulke keuzes maken om hun eigen redenen
De gekte van die groep begint inderdaad steeds engere vormen aan te nemen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:12 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vaccineren is inmiddels dan ook volstrekt nutteloos omdat de zerocovidsekte en testfetishisten hun mening veranderd hebben. Vaccinatie moet ineens geen ernstig ziekteverloop incl. IC-opname meer voorkomen, het moet inmiddels blijkbaar 100 procent immuniteit bewerkstelligen.
Sorry hoor, maar dat gaat te ver. De vaccinaties waren toch het eindstation? Dan moet je niet van gevaccineerden nog vragen om zich overal voor te laten testen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:09 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je kan er van op aan dat ze dat gewoon gaan rekken naar meerdere onderdelen binnen de maatschappij; inclusief reizen.
Helaas, de trein is al vertrokken naar altijd testen. Ik vrees dat het nieuwe beleid gaat worden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat gaat te ver. De vaccinaties waren toch het eindstation? Dan moet je niet van gevaccineerden nog vragen om zich overal voor te laten testen.
dan zeg het gros: fuck youquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat gaat te ver. De vaccinaties waren toch het eindstation? Dan moet je niet van gevaccineerden nog vragen om zich overal voor te laten testen.
De eindstation naar het bereikbaarhouden van de zorg. Het doel was nooit om perse 100% van de bevolking te vaccineren.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Ah kijk! Daar zul je zelf last van krijgen met je tripjes naar Duitsland, dus dat gaat te ver. Goh, verrassend.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Je hebt je tot de zerocovidkerk bekeerd Erno, nu niet ineens terugkrabbelen als hun tien geboden je ineens toch niet zo bevallen...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hoop dat dit enkel voor nachtclubs, discotheken en festivals gaat gelden en niet (internationaal) de trend wordt. Een volledige Pfizer- of Moderna-vaccinatie moet toch het ticket naar de vrijheid zijn en als volledig gevaccineerd met Pfizer of Moderna moeten testen voor bijvoorbeeld reizen naar andere EU-landen is in mijn ogen belachelijk.
pukkelpop heeft nog kaartenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Helaas, de trein is al vertrokken naar altijd testen. Ik vrees dat het nieuwe beleid gaat worden.
Grote kans dat je in België makkelijker naar pukkelpop kunt dan hier naar Mysteryland.
Want daar is het gewoon of volledig gevaccineerd, of een PCR test, normalere situatie.
Uiteraard ( het is alleen geen spookbeeld maar het nieuwe normaal ). Men wenst de aan massapsychose lijdende 95% aan te zetten tot een schuimbekkende heksenjacht op de afvalligen, om hen mee te laten doen aan de regendans.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:12 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou dat de tactiek dan zijn? Dreigen met het spookbeeld van de testsamenleving voor iedereen om zo een tweedeling als "redelijk" compromis erdoor te krijgen.
Waarom zou je je dan nog laten vaccineren?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:14 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dat is wel een opmerkelijke manier om permanent te spellen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:16 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ja dat kan ook. Heb je ook geen tvt meer nodig joh.
onzin, het vaccinatie programma loopt straks afquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:16 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Die Eric feigl-Ding was met zijn perverse fecaliënfetish wel een voorstander van wattenstaven in kinderanussen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:08 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Blijft er nog een andere opening over
Huh maar eind augustus is de vaccinatie campagne klaarquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:16 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ja dat moet ik ook als ik geen kinkhoest vaccinatie neem, geen voorgeschreven bloeddrukverlagende medicatie slik of me volstop met alcohol en sigarettenquote:
Omdat je niet nadacht. Vorig jaar zonder vaccin ging het prima.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:19 schreef KingRadler het volgende:
Een argument van mij om toch voor Vaccin te kiezen was voor meer vrijheid.
Geen testen meer.
Nu het straks toch moet, vraag ik me af waarom heb ik me laten vaccineren.
Dit is gewoon extra munities voor de Wappies.
Oh nu hangt het al weer aan het merk vaccin? De grenzen schuiven steeds verder.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:05 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Hoop dat dit enkel voor nachtclubs, discotheken en festivals gaat gelden en niet (internationaal) de trend wordt. Een volledige Pfizer- of Moderna-vaccinatie moet toch het ticket naar de vrijheid zijn en als volledig gevaccineerd met Pfizer of Moderna moeten testen voor bijvoorbeeld reizen naar andere EU-landen is in mijn ogen belachelijk.
Swindled and pimped, tricked by business.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:19 schreef KingRadler het volgende:
Een argument van mij om toch voor Vaccin te kiezen was voor meer vrijheid.
Geen testen meer.
Nu het straks toch moet, vraag ik me af waarom heb ik me laten vaccineren.
Dit is gewoon extra munitie voor de Wappies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |