quote:stelt de luchthaven, die blij zegt te zijn dat Eurlings aantreedt en zijn ervaring en kunde op het gebied van luchtvaart en bestuur meeneemt.
Je hoeft alleen maar ja te knikken bij zo'n raad.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:56 schreef Hexagon het volgende:
Ach fijn dat Camiel weer een baan heeft. Dit moet hij toch wel kunnen?
En van de secretaresses afblijvenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar ja te knikken bij zo'n raad.
Een bijstandsuitkering is ook zo weinigquote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:35 schreef Richestorags het volgende:
Dit geeft de wanhoop en de triestheid van Camiel wel aan, van KLM en IOC naar dit. Alles om nog een beetje aandacht en macht te krijgen. Alsof Christiano Ronaldo na een schandaal bij Real Madrid twee, drie jaar thuis zou zitten en vervolgens bij Go Ahead Eagles een doorstart maakt
Een verkeerstoren in de vorm van een flamingo had het geheel afgemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:58 schreef Twiitch het volgende:
Dit moet zelfs Camieltje wel in goede banen kunnen leiden.
[ afbeelding ]
Dat gaat wel lukken want hij ging pas meppen toen Tessa riep dat hij misschien meer van mannen hield dan van vrouwenquote:
Wie is er nou vrijwillig vriendjes met Camiel Eurlings, vraag ik me dan afquote:
Ze hebben elkaars netwerk nodig. Dat zag je ook bij de vastgoedfraude. Zijn altijd weer dezelfde namen. De Limbo-Maffia zat daar ook vuistdiep in.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Wie is er nou vrijwillig vriendjes met Camiel Eurlings, vraag ik me dan af
Dat dus, normaal komt z'n gast niet meer aan z'n baanquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ze hebben elkaars netwerk nodig. Dat zag je ook bij de vastgoedfraude. Zijn altijd weer dezelfde namen. De Limbo-Maffia zat daar ook vuistdiep in.
Gaat zoals gebruikelijk niet om de capaciteiten maar om de connecties.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:02 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dat dus, normaal komt z'n gast niet meer aan z'n baan
Jort Kelder als hij er van kan profiterenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:43 schreef Heph844 het volgende:
En op een of andere manier geld uit Nederland binnen harken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 19:38 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar ja te knikken bij zo'n raad.
En als de telefoon gaat met lastige vragen uit Nederland neem je gewoon niet opquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
En op een of andere manier geld uit Nederland binnen harken.
Ik denk dat deze uit de koker van Raymond Knops komt. Mede CDA-limburger plus bewindspersoon Antilliaanse zaken.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zeker. Voor zo'n man met overduidelijke capaciteiten is er altijd wel weer een lucratief baantje te vinden.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:38 schreef Hexagon het volgende:
Hij is door zijn fouten diep gevallen maar mag best een nieuwe kans. Die lui voor wie het enkel goed genoeg is als hij bij de Aldi achter de kassa gaat zitten vind ik ook nogal zielig.
Ik denk eerder dat jij er iets mee te maken hebt en nu een ander de schuld in de schoenen probeert te schuiven…quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat deze uit de koker van Raymond Knops komt. Mede CDA-limburger plus bewindspersoon Antilliaanse zaken.
Maargoed, het is ook niet zo dat Eurlings helemaal niets kan. Ik denk dat dit een perfect baantje voor hem is. Bestuurlijk maar ook weer niet al te moeilijk. En ver weg van hier.
Hij is door zijn fouten diep gevallen maar mag best een nieuwe kan. Die lui voor wie het enkel goed genoeg is als hij bij de Aldi achter de kassa gaat zitten vind ik ook nogal zielig.
Wanneer is het bij jou goed dan? Als hij naar het bijstandsloket moet en van daaruit dozen moet gaan vouwen? Bij sommigen lijkt het erop dat als iemand ontslagen wordt na fouten, deze persoon maar meteen de rest van zijn leven verdoemd moet zijn. Een echte voorbeeldfunctie daar voor heeft hij wel afgedaan, maar zo'n baantje in de luwte kan prima en hij heeft er de papieren voor.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:43 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zeker. Voor zo'n man met overduidelijke capaciteiten is er altijd wel weer een lucratief baantje te vinden.
Je bent toch niet serieus hopelijk? Ik denk van wel eigenlijk omdat je vaker een lans breekt voor de gevestigde orde. Mogelijk wil je daar zelf nog eens bij horen... Anders kan ik het niet verklaren, dat goedpraten altijd.
Het zijn natuurlijk ook geen "fouten" zoals jij beweert maar puur (Limburgs) nepotisme en een defect in het gevoel voor moraal/moreel. Pure slechtheid mogelijk. Die "fouten" worden altijd weer gemaakt en herhaald. Gewoon onversneden witte-boorden criminaliteit. Waarvan wij weten dat dat nauwelijks strafbaar is in Nederland.
Dan overschat je mijn invloed en netwerk wel bijzonder. Ik kan zelf zo'n baan niet eens krijgen, laat staan voor iemand anders.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:57 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij er iets mee te maken hebt en nu een ander de schuld in de schoenen probeert te schuiven…
In deze verklaring kan ik me wel vinden. Iedereen verdient een "tweede" kans. Wat wel zeer waarschijnlijk is dat nieuwe schandalen volgen. Daar gaan we ongetwijfeld van horen want heel slim is ie ook niet. Wordt vervolgd.quote:
Tuurlijk, als iemand zonder dat netwerk het flikt neemt geen hond hem meer aan in die functie en kan die gaan solliciteren voor kut baantjes en nemen ze hem aan als die geluk heeft en anders lekker de bijstand inquote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik denk dat deze uit de koker van Raymond Knops komt. Mede CDA-limburger plus bewindspersoon Antilliaanse zaken.
Maargoed, het is ook niet zo dat Eurlings helemaal niets kan. Ik denk dat dit een perfect baantje voor hem is. Bestuurlijk maar ook weer niet al te moeilijk. En ver weg van hier.
Hij is door zijn fouten diep gevallen maar mag best een nieuwe kan. Die lui voor wie het enkel goed genoeg is als hij bij de Aldi achter de kassa gaat zitten vind ik ook nogal zielig.
Iemand zonder netwerk wordt sowieso al geen bestuurder. En het is toch ook wel fijn als een netwerk je niet maar als een baksteen laat vallen als het even slecht is gegaan.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Tuurlijk, als iemand zonder dat netwerk het flikt neemt geen hond hem meer aan in die functie en kan die gaan solliciteren voor kut baantjes en nemen ze hem aan als die geluk heeft en anders lekker de bijstand in
Even slecht, Eurlings is nou niet echt een geval van even slecht, iedereen kan de mist in gaan dat is menselijk maar Eurlings is toch een geval apartquote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iemand zonder netwerk wordt sowieso al geen bestuurder. En het is toch ook wel fijn als een netwerk je niet maar als een baksteen laat vallen als het even slecht is gegaan.
Ik hoop voor hem dat hij een flink lesje bescheidenheid heeft gehad. Als hij het weer verprutst met hoogmoed dan zie ik het donker voor hem in.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 23:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
In deze verklaring kan ik me wel vinden. Iedereen verdient een "tweede" kans. Wat wel zeer waarschijnlijk is dat nieuwe schandalen volgen. Daar gaan we ongetwijfeld van horen want heel slim is ie ook niet. Wordt vervolgd.
Zoals je begrijpt geloof ik niet zo in het verhaal van "fouten". Ik zie het meer als opzet en een gebrekkig begrip van het mijn en dijn. Mede onder invloed van slechte vrinden uiteraard.
Die luchthaven doet me denken aan die meisjeslego van vroeger:quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:58 schreef Twiitch het volgende:
Dit moet zelfs Camieltje wel in goede banen kunnen leiden.
[ afbeelding ]
Daarvoor is ie aan boord gehaald.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 22:21 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
En op een of andere manier geld uit Nederland binnen harken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |