quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:38 schreef KennyPowers het volgende:
PS+ announcement dag ...
[ afbeelding ]
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:38 schreef KennyPowers het volgende:
PS+ announcement dag ...
[ afbeelding ]
Het was toch al uitgelekt?quote:Op woensdag 28 juli 2021 09:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook.
Dat wordt eem gouden medaille op het nummer 'F5 estafette'
Niet helemaalquote:Op woensdag 28 juli 2021 12:23 schreef Drankster het volgende:
Nou als het op de site van Sony stond dan zal het wel kloppen.
100% oneens.quote:Op dinsdag 27 juli 2021 09:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Cyberpunk kun je overslaan.
Dat is echt een tegenvaller.
De main missies zijn aardig, en zien er op de PS5 goed uit, maar de spelwereld voelt enorm leeg en saai aan en dat is iets wat je met geen 1000 patches kunt veranderen.
Het zag er op de PS4 (non-pro) ook al mooi uit, dus kan me er wel iets biij voorstellen jaquote:Op woensdag 28 juli 2021 09:46 schreef StateOfMind het volgende:
En het ziet er werkelijk fantastisch uit op de PS5 en de oled
Normaliter ga ik altijd voor de 60fps modus, maar dit keer heb ik voor de Fidelity modus gekozen
2e Playthrough (voor de platinum. Normaal speel ik geen 2e playthroughs voor trophies, maar bij MM schijnt die maar 3 uur te duren als je alleen de main quests volgt) ga ik voor de 60fps modus.
Digimon is altijd al beter geweest dan pokemon, jammer dat het hier zo geflopt was.quote:Op woensdag 28 juli 2021 15:58 schreef KennyPowers het volgende:
In a financial report from Toei Animation, it has been revealed that Digimon Survive has its release date delayed to Q3 2022.
Dat lijkt heel erg op Trine, maar dan met maar 1 hoofdpersonage.quote:
Komt volgende maand al (wilde eigenlijk onderstaande trailer posten).quote:Op woensdag 28 juli 2021 22:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat lijkt heel erg op Trine, maar dan met maar 1 hoofdpersonage.
Nu niet meerquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:05 schreef Drankster het volgende:
Augustus heeft nu Hades, Kena en Baldo.
Zucht.....quote:
Koop maar vast een ticket.quote:Op donderdag 29 juli 2021 09:05 schreef StateOfMind het volgende:
Als Elden Ring maar gewoon op 21 januari uitkomt.
Anders ga ik hoogstpersoonlijk naar Japan met een samurai zwaard om een appeltje zout met hen te schillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |