Ik ben happy zolang ik gewoon mag reizen als gevaccineerde en zolang we uit eten kunnen/bios kunnen doen zonder al te veel heisa. Naast een comic con eens per jaar vermijden we evenementen en nachtclubs ben ik nooit een fan van geweestquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:18 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dan maar niet. Vind hele drukke plekken sowieso eigenlijk nauwelijks leuk meer. De nachtclub leeftijd ben ik (helaas) inmiddels ook wel voorbij.
Nee maar serieus, als gevaccinneerde nog steeds te pas en onpas moeten testen??
They can go fuck themselves!
Zou mij niets verbazen als je de beelden zag van Deense supporters in Amsterdam.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:21 schreef Benny het volgende:
Zou het EK (mede) voor de piek kunnen hebben gezorgd?
Dat was 1 avond in kroegen..quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:21 schreef Benny het volgende:
Zou het EK (mede) voor de piek kunnen hebben gezorgd?
Ja, het hele punt is dat het nu wat lastiger is door mensen die al corona gehad hebben + vaccinaties (vooral dit).quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij zie je al sinds september vorig jaar een duidelijk teken dat de ziekenhuiscijfers ongeveer een week achter lopen op de besmettingscijfers.
Die 85% wordt al langzaam ingemasseerd, ook omdat het getal niet is te stellen door een onderbouwing.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik hoor Hugo het al zeggen, dat is niet genoeg om ons te beschermen, het moet 85% worden, ik raad iedereen aan om zich te laten vaccineren, anders moet ik het gaan verplichten, maar dat wil ik niet!
Fauci zit trouwens kuddepaard dat ik simpel verwoord als: dansen, pappen, nathouden en vooral gecontroleerd als bosbrand laten uitwoeden.quote:bron: zoek het zelf maar's op:
"We have to realize that we have to be humble and realize what we don’t know," Fauci said on CNN's State of the Union. "These are pure estimates, and the calculations that I made — 70%, 75% — it’s a range. The range is going to be somewhere between 70% and 85%."
Daling.quote:
Zin in de Japanse variant tijdens/na de olympische spelen. Virusje getraind op topsporters. Genietenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:22 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als je de beelden zag van Deense supporters in Amsterdam.
Neenee!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Onverwachte daling wel. Storing?
[..]
Ik ben happy zolang ik gewoon mag reizen als gevaccineerde en zolang we uit eten kunnen/bios kunnen doen zonder al te veel heisa. Naast een comic con eens per jaar vermijden we evenementen en nachtclubs ben ik nooit een fan van geweest![]()
Dus jezelf laten testen voor drukke horeca en evenementen raakt me ook nauwelijks, maar ik ben wel bang dat ze dat steeds verder gaan trekken in de samenleving. Maar eens hoor, na vaccinatie laat ik me verder niet meer testen hoor, ben er mooi klaar mee.
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Zin in de Japanse variant tijdens/na de olympische spelen. Virusje getraind op topsporters. Genieten
Echt nog veel 60-70 in de kliniek (erbij gekomen). Vaccinatie effect had ik wel wat groter verwacht eigenlijk.quote:
Je hebt het over honderdduizenden mensen tussen 60 en 79 die GEEN of slechts 1 vaccinatie hebben gehad.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Echt nog veel 60-70 in de kliniek (erbij gekomen). Vaccinatie effect had ik wel wat groter verwacht eigenlijk.
Iets met commercie en betrouwbaarheid.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik snap dan ook echt niet dat er nog geen snellere en gebruiksvriendelijker manier gevonden is...
Nouja, mijn opa (80+) kwam met 1 prikje ook gewoon in het ziekenhuis terecht voor een paar dagen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Echt nog veel 60-70 in de kliniek (erbij gekomen). Vaccinatie effect had ik wel wat groter verwacht eigenlijk.
De grootste groep in de kliniek betreft nu mensen onder de 40quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:25 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ja, maar 60+ is nu toch wel volledig gevaccineerd zou je denken? Als ze het zouden willen dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, mijn opa (80+) kwam met 1 prikje ook gewoon in het ziekenhuis terecht voor een paar dagen.
Ter observatie, of had hij echt zorg / zuurstof nodig?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, mijn opa (80+) kwam met 1 prikje ook gewoon in het ziekenhuis terecht voor een paar dagen.
19 juli 2096, wanneer we 75 jaar Freedom Day vierenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:25 schreef zoost het volgende:
Een Pandemie van niets! Geen 1 keer code zwart gehad. Onze kleinkinderen gaan ons zo hard uitlachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |