Al besprokenquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
Braddie is in Amersfoort deze keer@:ggmm @:zipportal @:wereldgozer @:onlogisch
toch wel jammer dat hij die kleine ondernemer waar @GGMM boven woont dan niet steunt, altijd weer dat geld brengen naar die multinationalsquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:16 schreef Caland het volgende:
Braddie is in Amersfoort deze keer@:ggmm @:zipportal @:wereldgozer @:onlogisch
quote:
Je klikt mentions van @Zipportal gewoon ongezien wegquote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:23 schreef Zipportal het volgende:
@:Caland @:GGMM @:Oriente @:Lenny_Leonard
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel jammer dat hij die kleine ondernemer waar @:GGMM boven woont dan niet steunt, altijd weer dat geld brengen naar die multinationals
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch wel jammer dat hij die kleine ondernemer waar @:GGMM boven woont dan niet steunt, altijd weer dat geld brengen naar die multinationals
Die eigenaar heeft vast een kleurtje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit is niet waarquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Je klikt mentions van @:Zipportal gewoon ongezien weg
Al besproken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:23 schreef onlogisch het volgende:
Wat een vies ranzig shirt heeft @:TheBradgeTV aan trouwens.
Heel pijnlijk hoe @GGMM Ed Baars volledig heeft laten vallen.quote:
Ik ben tegen racismequote:Op woensdag 21 juli 2021 10:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die eigenaar heeft vast een kleurtje.
De altijd racistische Braddie.
FOK is een Nederlandstalig forum.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Nog steeds een beetje disturbed door Braddies dirty talk en gekreun overigens
Oh was dat weer om Braddie te pestenquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Praat gewoon Nederlandsquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Zwakzinnige debielquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Oh gaat dat niet door?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:39 schreef Caland het volgende:
Ik had nu eigenlijk in het vliegtuig naar Kosovo kunnen zitten
Kutleven
Njah ik liet het afhangen van mijn nieuwe baan omdat ik dan ook 4 maanden geen vakantie mag nemen maar ik had niet verwacht dat ik gistermiddag pas uitsluitsel zou krijgenquote:
Zijn content mag wel gepost worden, maar geen crap van die stalkersquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mag ik niet posten van @:GGMM , die mag alleen zelf over Braddie posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |