Het is de McDonald's in Amersfoort. Je had gewoon een burgertje mee kunnen eten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk, ik heb wel eens van McDonald's gehoord
Oh wat leuk daar heb ik gewerkt!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Het is de McDonald's in Amersfoort. Je had gewoon een burgertje mee kunnen eten.
Was afzien. Vanaf nu maar weer een tandje lager @GGMMquote:Op dinsdag 20 juli 2021 20:18 schreef Zipportal het volgende:
@:neef_wuppie heeft de kampen ook weer overleefd. Erg mooi.
Nee.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zal ik jullie vertellen over wat ik meemaakte toen ik bij de McDonalds werkte
Graag.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, graag. Ik ben erg geïnteresseerd in leuke anekdotes. Leuke feitjes doen het ook altijd goed trouwens.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Van mij hoeft het nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ahaquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Je loopt niet naar binnen om even een tasje te pakken en die over je zadel te trekken?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
heb net 5 uur lang gewerkt (bij de mac) wil ik naar huis fietsen zie ik dat er meeuwenpoep op mn zadel zit dus heb ik de hele weg 5km staand naar huis gefietst
Lolzquote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Dan ga je wel kapot ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk, een KLB meme.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
Zadel eraf is genot.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 21:57 schreef Mortaxx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |