Ik volg zelf heel Braddie niet maar het valt vooral op dat zodra er een filmpje wordt gepost er users worden uitgescholden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen 'iemand volgen' en iemand stalken met gepest, verderfelijk gedrag etc, ja dan heb je gelijk.
Arrogant wijfquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep! Volgende week is het zo ver.
Ik moet nog een leuk dagje uit bedenken. Had naar dierentuin willen gaan maar ik opperde dat gister en eerste reactie was "SAAI" dus ja, dan sta je even met de mond vol tanden!
Tijd om ‘r mee te nemen naar een paar onredelijke achtbanenquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
8, lastige leeftijd vind ik wel. 2 jaar terug vond ze alles prachtig en geweldig, maar nu krijgt ze een eigen mening en we weten allemaal hoe ik op mensen reageer die het niet altijd met mij eens zijn.
Ook een optie ja, tnx.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:11 schreef Caland het volgende:
Julianatoren is wel leuk op die leeftijd, kan je ook combineren met apenheul @:scrummie
SAAIquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:11 schreef Caland het volgende:
Julianatoren is wel leuk op die leeftijd, kan je ook combineren met apenheul @:scrummie
quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:15 schreef GGMM het volgende:
@:muskusboktor57 zit ook op de leeftijd dat hij een eigen mening begint te ontwikkelen
nee nooit gedaan ook dat soort dingen, ben niet zo van het kuddegedrag, zowel positief als negatiefquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij lijkt me wel iemand die mee doet aan dat pesten.
Weet ik, was een grapje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee nooit gedaan ook dat soort dingen, ben niet zo van het kuddegedrag, zowel positief als negatief
Van harte met je nieuwe baan. Wat ga je doen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik liet het afhangen van mijn nieuwe baan omdat ik dan ook 4 maanden geen vakantie mag nemen maar ik had niet verwacht dat ik gistermiddag pas uitsluitsel zou krijgen
Dan is het te kort dag om nog alles te boeken (inclusief coronatest)
Dit is ook wel leuk, en niet saai; https://www.pbn.nl/programmas/avontuurlijkforteilandquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep! Volgende week is het zo ver.
Ik moet nog een leuk dagje uit bedenken. Had naar dierentuin willen gaan maar ik opperde dat gister en eerste reactie was "SAAI" dus ja, dan sta je even met de mond vol tanden!
Bedankt makkerquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Van harte met je nieuwe baan. Wat ga je doen?
Tnx, komt ook als optie op het lijstje.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is ook wel leuk, en niet saai; https://www.pbn.nl/programmas/avontuurlijkforteiland
Je kan haar ook meenemen naar een museum en een schuldgevoel aanpraten aangaande de slavernij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tnx, komt ook als optie op het lijstje.
quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je kan haar ook meenemen naar een museum en een schuldgevoel aanpraten aangaande de slavernij.
👍🇳🇱🚜.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:46 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk wint PSV, dat is goed voor het Nederlandse voetbal
@:el-stinho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Eet smakelijk maatquote:Op woensdag 21 juli 2021 12:27 schreef tong80 het volgende:
Volkorenbrood, gebraden kipfilet schijfjes, kaas van de schaaf. Peper en zout
En Zweden wint met 3-0 van Amerika.
Eet smakelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |