Zijn foodreviews zijn ongeëvenaard. Hoe hij simpele pizza’s omschrijft.quote:
Dit is niet leukquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Godverdomme, en ik helemaal op het vliegveld wachten met een bordje waar ‘hoi Caland van het Fok!-forum!’ op staat
Ieder mens is voor mij evenveel waard, ongeacht zijn of haar omvang.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet wat mij betreft, zo'n vetklep volgen, je moet er maar zin in hebben
Jij lijkt me wel iemand die mee doet aan dat pesten.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veel te veel mensen hier die zelf Braddie stalken maar vervolgens andere mensen gaan uitschelden omdat ze Braddie stalken.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen 'iemand volgen' en iemand stalken met gepest, verderfelijk gedrag etc, ja dan heb je gelijk.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel te veel mensen hier die zelf Braddie stalken maar vervolgens andere mensen gaan uitschelden omdat ze Braddie stalken.
Hypocriet gedoe.
Zijn er hier mensen die Braddie thuis opzoeken danquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Veel te veel mensen hier die zelf Braddie stalken maar vervolgens andere mensen gaan uitschelden omdat ze Braddie stalken.
Hypocriet gedoe.
Het is Gurneyquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen 'iemand volgen' en iemand stalken met gepest, verderfelijk gedrag etc, ja dan heb je gelijk.
Korte meetingquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als je het verschil niet ziet tussen 'iemand volgen' en iemand stalken met gepest, verderfelijk gedrag etc, ja dan heb je gelijk.
Yep! Volgende week is het zo ver.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en dan komt je nichtje logeren.
Je bent een lieve oom
quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep! Volgende week is het zo ver.
Ik moet nog een leuk dagje uit bedenken. Had naar dierentuin willen gaan maar ik opperde dat gister en eerste reactie was "SAAI" dus ja, dan sta je even met de mond vol tanden!
Ga naar een pretparkquote:Op woensdag 21 juli 2021 11:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Yep! Volgende week is het zo ver.
Ik moet nog een leuk dagje uit bedenken. Had naar dierentuin willen gaan maar ik opperde dat gister en eerste reactie was "SAAI" dus ja, dan sta je even met de mond vol tanden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |