FOK is een Nederlandstalig forum.quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Nog steeds een beetje disturbed door Braddies dirty talk en gekreun overigens
Oh was dat weer om Braddie te pestenquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Praat gewoon Nederlandsquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Zwakzinnige debielquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:36 schreef Oriente het volgende:
Oh gaat dat niet door?quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:39 schreef Caland het volgende:
Ik had nu eigenlijk in het vliegtuig naar Kosovo kunnen zitten
Kutleven
Njah ik liet het afhangen van mijn nieuwe baan omdat ik dan ook 4 maanden geen vakantie mag nemen maar ik had niet verwacht dat ik gistermiddag pas uitsluitsel zou krijgenquote:
Zijn content mag wel gepost worden, maar geen crap van die stalkersquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:40 schreef Oriente het volgende:
[..]
Mag ik niet posten van @:GGMM , die mag alleen zelf over Braddie posten
Ah logischquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah ik liet het afhangen van mijn nieuwe baan omdat ik dan ook 4 maanden geen vakantie mag nemen maar ik had niet verwacht dat ik gistermiddag pas uitsluitsel zou krijgen
Dan is het te kort dag om nog alles te boeken (inclusief coronatest)
Ik weet het nog niet, misschien ga ik wel in de kroeg kijken. Maar vanavond ben ik wel aanwezig!quote:
Godverdomme, en ik helemaal op het vliegveld wachten met een bordje waar ‘hoi Caland van het Fok!-forum!’ op staatquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:39 schreef Caland het volgende:
Ik had nu eigenlijk in het vliegtuig naar Kosovo kunnen zitten
Kutleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |