Maar jij mag wel de aanname doen dat mensen zich niet om de moord zelf bekommeren?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:19 schreef Kromo het volgende:
[..]
Nee, maar wat je wel gemist hebt is voldoende opvoeding om anderen te bewegen serieus op je stompzinnige insinuaties antwoorden.
Mooi ....quote:Op donderdag 22 juli 2021 06:15 schreef trein2000 het volgende:
Indrukwekkend interview met de tot nu toe geheime vriendin van De Vries in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)js-lr~v443978/?exp-b
Wat mooi, wat verdrietig en wat zwaar. Je geliefde verliezen is al zwaar, op deze manier helemaal en dan ben je de geheime 'partner' ipv XXXXX. Ik kan het niet goed onder woorden brengen merk ik. Maar in het geheim een relatie hebben (gehad) lijkt me retezwaar en dan leef je nu met politiebegeleiding als 'partner'. Heftig.quote:Op donderdag 22 juli 2021 06:15 schreef trein2000 het volgende:
Indrukwekkend interview met de tot nu toe geheime vriendin van De Vries in de Volkskrant: https://www.volkskrant.nl(...)js-lr~v443978/?exp-b
quote:
Ja ... al die briefjesquote:Op donderdag 22 juli 2021 07:21 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Wat mooi, wat verdrietig en wat zwaar. Je geliefde verliezen is al zwaar, op deze manier helemaal en dan ben je de geheime 'partner' ipv XXXXX. Ik kan het niet goed onder woorden brengen merk ik. Maar in het geheim een relatie hebben (gehad) lijkt me retezwaar en dan leef je nu met politiebegeleiding als 'partner'. Heftig.
Prachtig interview. De liefde spat er vanaf.quote:
Denk niet te vroeg. Blijkbaar heeft deze vrouw er behoefte aan even over hem te praten. Ze vertelt niets wat ze niet over 6 maanden ook zou vertellen, denk ik.quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:29 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Ja ... al die briefjes![]()
Mij valt op dat dit interview nu al gebeurt ...
Midden in die hectische tijd ...
Te vroeg?
Misschien nu ook wel gedaan omdat ze niet in de openbaarheid zijn (rouwende) vriendin mag zijn en dit voor haar een manier is om op dit moment ergens met haar verdriet heen te kunnen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:29 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Te vroeg?
Ik dat het voor haar veel waarde heeft. Wel anoniem maar toch weten mensen nu iets meer over haar. Gezien haar twijfels en verdriet over dat ze tijdens de relatie koos voor anonimiteit. Dát ze er was én dat hij haar zijn grote liefde noemde. Ze was niet zomaar een vriendin.quote:Op donderdag 22 juli 2021 07:29 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Te vroeg?
Zal je net zien.quote:Op donderdag 22 juli 2021 08:17 schreef BE het volgende:
[..]
Ik dat het voor haar veel waarde heeft. Wel anoniem maar toch weten mensen nu iets meer over haar. Gezien haar twijfels en verdriet over dat ze tijdens de relatie koos voor anonimiteit. Dát ze er was én dat hij haar zijn grote liefde noemde. Ze was niet zomaar een vriendin.
Wat ongelofelijk verdrietig ook dat je onderweg bent naar een huis waarin ze samen wilden wonen.
Neee ze wil het graag delenquote:Op donderdag 22 juli 2021 07:29 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Te vroeg?
Ja idd. Pleur op.quote:
quote:
?? Staat in de VK toch.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja idd. Pleur op.
Hoe moet het zijn dat je man op straat ligt met een kogel in zijn hoofd en je hoort het eerst via de media...
quote:
Dit staat gewoon bij het artikel in de Volkskrant. Maar de appjes stonden wat scheef en deze user heeft het gesprek even duidelijk onder elkaar gezet.quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja idd. Pleur op.
Hoe moet het zijn dat je man op straat ligt met een kogel in zijn hoofd en je hoort het eerst via de media...
quote:Op donderdag 22 juli 2021 09:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja idd. Pleur op.
quote:Ik was bijna bij dat huis toen Peters zoon Royce belde en zei dat Peter was neergeschoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |