Links is E. & rechts is Peter.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:12 schreef PS. het volgende:
Waarom staat er in dat appje om 19:12 dat hij naar huis komt, terwijl hij tot 19:25 bij boulevard zat
Zeg jij nooit 'ik kom eraan' om vervolgens nog een kwartier te plakken en te treuzelen?quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:12 schreef PS. het volgende:
Waarom staat er in dat appje om 19:12 dat hij naar huis komt, terwijl hij tot 19:25 bij boulevard zat
Hij zat toen nog midden in de uitzending, maar goed het was dus ook andersquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zeg jij nooit 'ik kom eraan' om vervolgens nog een kwartier te plakken en te treuzelen?
Zijn vriendin. Hij is gescheiden van zijn "officieuze" vrouw.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
Is die in de VK zijn buitenvrouw of zijn officieuze vrouw?
Hij is 8 jaar geleden gescheiden van zijn vrouw en had sinds 6 jaar een relatie met de mevrouw van het interview in de VK.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:48 schreef Caland het volgende:
Is die in de VK zijn buitenvrouw of zijn officieuze vrouw?
Er zit een fout in de 'vertaling' want niet Peter vindt de bezichtiging spannend maar de vriendinquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:31 schreef PS. het volgende:
[..]
Hij zat toen nog midden in de uitzending, maar goed het was dus ook anders
Inmiddels is het plaatje van het app gesprek in het artikel aangepast.quote:Op donderdag 22 juli 2021 10:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Er zit een fout in de 'vertaling' want niet Peter vindt de bezichtiging spannend maar de vriendin
'Ja toch' en 'ik vertrek nu' worden volgens mij ook door Peter gezegd. 'Ja toch' is hoe hij vaker reageerde zag ik in een screenshot van Vanessaquote:Op donderdag 22 juli 2021 10:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Inmiddels is het plaatje van het app gesprek in het artikel aangepast.
Neequote:
Nee, ik vertrek nu is van die vrouw. Zij ging alvast naar dat huis dat ze gingen bezichtigen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Ja toch' en 'ik vertrek nu' worden volgens mij ook door Peter gezegd. 'Ja toch' is hoe hij vaker reageerde zag ik in een screenshot van Vanessa
'Ja toch' en 'Ok' is door Peter gezegd, rest door de partner.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
'Ja toch' en 'ik vertrek nu' worden volgens mij ook door Peter gezegd. 'Ja toch' is hoe hij vaker reageerde zag ik in een screenshot van Vanessa
Hij zegt 'Ja toch', zij zegt 'Ik vertrek nu', hij zegt 'Ok!' en dat is het laatste wat hij gezegd heeft. Zo moeilijk is dit toch niet?quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk dat de verwarring is ontstaan doordat de VK het appgesprek verkeerd heeft weergegeven, zie plaatje in post #193quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:03 schreef Viv het volgende:
[..]
Hij zegt 'Ja toch', zij zegt 'Ik vertrek nu', hij zegt 'Ok!' en dat is het laatste wat hij gezegd heeft. Zo moeilijk is dit toch niet?
Ik ook niet. Kwam ontzettend binnen.quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:08 schreef Nia het volgende:
Ik kon mijn tranen om 11:00 uur niet meer inhouden.
Nummer 1 in de top2000 van 2021quote:Op donderdag 22 juli 2021 11:08 schreef Nia het volgende:
Ik kon mijn tranen om 11:00 uur niet meer inhouden.
Nu je het zegt, dat zou heel goed kunnen. Kan ik op oudejaarsavond weer janken. Ga dit nummer nooit meer horen zonder te janken vrees ikquote:Op donderdag 22 juli 2021 11:14 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Nummer 1 in de top2000 van 2021
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |