Misschien, maar laten we het hier ontopic houdenquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij een goede mod zou zijn
Ik heb heel graag @Scrummie als mod als dat er voor zorgt dat jij hier minder postquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:31 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij een goede mod zou zijn
als Scrummie mod wordt post ik nooit meer in VBLquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb heel graag @:scrummie als mod als dat er voor zorgt dat jij hier minder post
Ter info.
@GGMMquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als Scrummie mod wordt post ik nooit meer in VBL
Tegen Gent ja. Feit dat hij er 4 gescoord heeft en jouw vriend Bozenik 0 zal ongetwijfeld ook bijgedragen hebben.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja klopt, toen Bozenik nog op vakantie was. Elangod.
Toedelsquote:Op woensdag 21 juli 2021 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als Scrummie mod wordt post ik nooit meer in VBL
Ik weet niet wat je nu probeert, ik zeg nergens dat Bozenik een wereldspits is of dat Bannis niet beter is (of kan zijn).quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Gent ja. Feit dat hij er 4 gescoord heeft en jouw vriend Bozenik 0 zal ongetwijfeld ook bijgedragen hebben.
[ twitter ]
Bozenik kan er niks van.
Oh maar niet zozeer specifiek ten opzichte van Bozenik hij had ook een ander kunnen opstellen. Bozenik was tegen Werder wel heel matig, toen hij trouwens wel de voorkeur genoot in de basis.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu probeert, ik zeg nergens dat Bozenik een wereldspits is of dat Bannis niet beter is (of kan zijn).
Jij zegt alleen dat het wel wat zegt dat Bannis de voorkeur kreeg in de voorbereiding en ik zeg dat dat vrij logisch is omdat Bozenik nog op vakantie was. Meer niet.
Nee eens, hij laat het gewoon niet zien tot nu toe. En het is ook een bijzonder matige voetballer.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar niet zozeer specifiek ten opzichte van Bozenik hij had ook een ander kunnen opstellen. Bozenik was tegen Werder wel heel matig, toen hij trouwens wel de voorkeur genoot in de basis.
Hoop alsnog dat hij het gaat redden hoor maar vind hem alleen echt een bijzonder matige voetballer.
Het begint een lastig verhaal te worden ja, ik had eigenlijk gehoopt dat Bozenik nu een paar wedstrijden op rij basis zou spelen omdat de alternatieven nou ook niet geweldig zijn, maar als hij het spel van Slot niet lijkt te begrijpen zoals in dat podcastje gesuggereerd werd heeft zelfs dat niet zo zin.quote:Op woensdag 21 juli 2021 15:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh maar niet zozeer specifiek ten opzichte van Bozenik hij had ook een ander kunnen opstellen. Bozenik was tegen Werder wel heel matig, toen hij trouwens wel de voorkeur genoot in de basis.
Hoop alsnog dat hij het gaat redden hoor maar vind hem alleen echt een bijzonder matige voetballer.
Spits huren. Hopen dat er nog wat grut vertrekt en dan een cvm halen. Of nog een cv.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het begint een lastig verhaal te worden ja, ik had eigenlijk gehoopt dat Bozenik nu een paar wedstrijden op rij basis zou spelen omdat de alternatieven nou ook niet geweldig zijn, maar als hij het spel van Slot niet lijkt te begrijpen zoals in dat podcastje gesuggereerd werd heeft zelfs dat niet zo zin.
Het seizoen met Bannis (of met Linssen…) starten als eerste spits zou ook wel een zwaktebod zijn, dus een laatste aanvallende versterking halen is misschien toch wel het beste.
Volgens de berichten vertrekt ie transfervrij.quote:Op woensdag 21 juli 2021 16:04 schreef fetX het volgende:
Zouden we nog wat krijgen voor de Jorg? #dtv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |