Geef hem eens ongelijk. Als ik speler van Feyenoord zou zijn zou ik elk weekend dronken meisjes betasten in de stad.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb thomassen nog wel eens stom dronken meisjes zien betasten in de skihut
einde bericht
ja, kijk anders even in de post die ik quotequote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als iemand bidcoin typt?
Thomassen
hij was toen al een tijdje geen speler meerquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:07 schreef XSbig het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk. Als ik speler van Feyenoord zou zijn zou ik elk weekend dronken meisjes betasten in de stad.
Ik heb mijn full support shirt nog steeds niet binnen. WANBELEIDquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:23 schreef Erasmus het volgende:
Zojuist in de fanshop het uitshirt gescoord. Straks ermee flexen in de technotenten van Berlijn.
Zin in.
Dit keer geen naam laten drukken. @:Caland @:Gurneyisbestoke @:fetX
Lekker toch, geen supporters dus zijn tere zieltje kan ook niet gekwetst worden. Wereldstad, lekker salaris. Jorgod.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naar Kasimpasa om in het Erdogan stadion te spelen. Oké.
Wut, echt? Die kreeg ik een maand geleden binnen met bedrukking. Ik zou op zijn Karens de klantenservice bellen en de manager wensen te spreken. Geen idee of ze een lijst afwerken of het random lijken te doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn full support shirt nog steeds niet binnen. WANBELEID
Wellicht omdat ik er wel een naam op heb laten drukken
Berghuis?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb mijn full support shirt nog steeds niet binnen. WANBELEID
Wellicht omdat ik er wel een naam op heb laten drukken
Welke club uit Istanbul heeft die clubkleuren? Zegt mij niets. Qua clubs uit Istanbul kom ik sowieso niet verder dan de traditionele top 3 + Basaksehir, dat oranje clubje van Erdolf.quote:
Niet met long island vest in het stadion zitten.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wut, echt? Die kreeg ik een maand geleden binnen met bedrukking. Ik zou op zijn Karens de klantenservice bellen en de manager wensen te spreken. Geen idee of ze een lijst afwerken of het random lijken te doen.
Het is trouwens dat het uitshirt van komend/dit seizoen dusdanig hip is qua kleuren en stijl dat je hem (mits je geen tokkie/Braddie figuur hebt en enigzins een sportieve figuur hebt) prima in een technoclub kan dragen en kan combineren met jeans of shorts. Full support bewaar ik voor in het stadion.
Njah; wacht wel tot eind augustus ofzo. Heeft ook geen haast want draag die dingen niet op sporadisch een voetbaltraining na.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wut, echt? Die kreeg ik een maand geleden binnen met bedrukking. Ik zou op zijn Karens de klantenservice bellen en de manager wensen te spreken. Geen idee of ze een lijst afwerken of het random lijken te doen.
Het is trouwens dat het uitshirt van komend/dit seizoen dusdanig hip is qua kleuren en stijl dat je hem (mits je geen tokkie/Braddie figuur hebt en enigzins een sportieve figuur hebt) prima in een technoclub kan dragen en kan combineren met jeans of shorts. Full support bewaar ik voor in het stadion.
Kasimpasa.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Welke club uit Istanbul heeft die clubkleuren? Zegt mij niets. Qua clubs uit Istanbul kom ik sowieso niet verder dan de traditionele top 3 + Basaksehir, dat oranje clubje van Erdolf.
Kunnen we die niet gewoon in dat Coentjepak hijsenquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:41 schreef fetX het volgende:
Heerlijk zeg. Als we Diemers nou ook nog kunnen slijten.
En oh ja, Kelly is er ook nog
Volgens mij past ie zo’n pak nietquote:Op dinsdag 20 juli 2021 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen we die niet gewoon in dat Coentjepak hijsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |