Senesi vind ik qua spel wel een aanvoerder maar die zal wellicht ook niet lang meer blijven en geen idee hoe hij buiten het veld is eigenlijk. Toornstra is ook wel eens (reserve)aanvoerder geweest toch?quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
bij feyenoord loopt ook echt niemand nu die je aanvoerder wil maken
bijlow op termijn misschien, maar dat is ook niet echt een leider in het team geloof ik
announce veteraan met enige status
Fer komt met name vrij onstabiel over.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
Fer is wel een natuurlijke leider. Dat heeft Toornstra echt totaal niet, Senesi is ook een veel te rustige jongen. Bijlow kan je ook wel aanvoerder maken inderdaad
Voetballend zeker. Verder was hij vorig seizoen toch vaak de enige die nog een poging tot coachen deed, vrij timide groepje is het verder. Volgens mij ligt hij ook wel heel goed in de groep dus de keuze is wel te begrijpen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:27 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Fer komt met name vrij onstabiel over.
Trauner is de captain van LASK, dus dat zou op termijn kunnen.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:20 schreef aTypisch het volgende:
bij feyenoord loopt ook echt niemand nu die je aanvoerder wil maken
bijlow op termijn misschien, maar dat is ook niet echt een leider in het team geloof ik
announce veteraan met enige status
Natuurlijke leider? Vind ik echt niet. Misschien bij het uitkiezen van nieuwe chihuahuas. Toornstra ook niet hoor, maar die lijkt me eerder in de basis te blijven staan dan Fer. Die vliegt eruit zodra die Oostenrijker een week heeft meegetraind.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:25 schreef Caland het volgende:
Fer is wel een natuurlijke leider. Dat heeft Toornstra echt totaal niet, Senesi is ook een veel te rustige jongen. Bijlow kan je ook wel aanvoerder maken inderdaad
Ik kan niet ontkennen dat Fer best een natuurlijke leider is, zeker op het veld. Denk dat juist dat natuurlijke ontzettend lang verbloemd heeft dat het maar een matige voetballer is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Natuurlijke leider? Vind ik echt niet. Misschien bij het uitkiezen van nieuwe chihuahuas. Toornstra ook niet hoor, maar die lijkt me eerder in de basis te blijven staan dan Fer. Die vliegt eruit zodra die Oostenrijker een week heeft meegetraind.
Op het veld en in de groep ja. Maar dan baseer ik het meer op die trainingsbeelden die regelmatig uitkomen en wedstrijden. Toornstra coacht niet of nauwelijks, die moet je zelfs als tweede aanvoerder niet willen. Al moet je de rol van aanvoerder in het voetbal ook niet overschatten imo.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:33 schreef H.FR het volgende:
[..]
Natuurlijke leider? Vind ik echt niet. Misschien bij het uitkiezen van nieuwe chihuahuas. Toornstra ook niet hoor, maar die lijkt me eerder in de basis te blijven staan dan Fer. Die vliegt eruit zodra die Oostenrijker een week heeft meegetraind.
Die Oostenrijkers zijn vaak wel goede leiders.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het veld en in de groep ja. Maar dan baseer ik het meer op die trainingsbeelden die regelmatig uitkomen en wedstrijden. Toornstra coacht niet of nauwelijks, die moet je zelfs als tweede aanvoerder niet willen. Al moet je de rol van aanvoerder in het voetbal ook niet overschatten imo.
De vorige aanvoerder was bipolair en kreeg dat bandje puur om hem te pleasen om maar een voorbeeld te noemen.
Mwah, zo’n persoon is Botteghin niet echt.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
De vorige aanvoerder was bipolair en kreeg dat bandje puur om hem te pleasen om maar een voorbeeld te noemen.
En effectief tegen Joden.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Oostenrijkers zijn vaak wel goede leiders.
en omdat hij de beste speler isquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Op het veld en in de groep ja. Maar dan baseer ik het meer op die trainingsbeelden die regelmatig uitkomen en wedstrijden. Toornstra coacht niet of nauwelijks, die moet je zelfs als tweede aanvoerder niet willen. Al moet je de rol van aanvoerder in het voetbal ook niet overschatten imo.
glimlachjequote:Op woensdag 21 juli 2021 19:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die Oostenrijkers zijn vaak wel goede leiders.
Het is eigenlijk nooit leuk als iemand anders de grap min of meer gaat uitleggen of denkt te verbeteren.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En effectief tegen Joden.
Op het randje, dit grapje. Ik weet het. Maar dacht, hier kan het wel.
Tja, jij zult het wel weten. Aangezien je expert bent in niet leuk zijn.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is eigenlijk nooit leuk als iemand anders de grap min of meer gaat uitleggen of denkt te verbeteren.
Hij coacht inderdaad wel veel ja, dus in die zin heb je een punt. Vervolgens vergeet hij zelf wel dat hij ook nog meedoet.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
als jens niet wil/kan kom je toch bij hem uitquote:Op woensdag 21 juli 2021 19:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij coacht inderdaad wel veel ja, dus in die zin heb je een punt. Vervolgens vergeet hij zelf wel dat hij ook nog meedoet.
ja voor nu, maar mag hopen dat Fer aankomend seizoen geen basisspeler is.quote:Op woensdag 21 juli 2021 19:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
als jens niet wil/kan kom je toch bij hem uit
denk dat je die eerder moet slijten aan een erediviseclub helaasquote:Op woensdag 21 juli 2021 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Overigens wil die club van Erdogan na Jørgensen ook Fer hebben.
Kunnen we die gasten niet net zo goed Diemers mee geven nu ze toch bezig zijn?
Diemers kan dat spel van Slot ook totaal niet aan. Misschien wil Groningen hem nog hebben?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denk dat je die eerder moet slijten aan een erediviseclub helaas
Dat ze spelers goedkoop verkopen?quote:Op woensdag 21 juli 2021 20:27 schreef Scrummie het volgende:
Als Fer ook nog vertrekt (en ik zie dat wel gebeuren eigenlijk) is het wel echt een heel ander team straks, vooral qua hiërarchie. Eigenlijk is er geen linie over van vorig jaar, en dat zou best knap zijn zonder geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |