Go woke go broke.quote:Op dinsdag 2 mei 2023 10:22 schreef theguyver het volgende:
https://www.quotenet.nl/z(...)-media-group-disney/
Krijg je er van als je van goeie docu's naar complete troep gaat.
Oh en Disney heeft behoorlijk wat geld gepompt in dit bedrijf dus die kan daar straks ook naar fluiten.
quote:
Zo is het maar net.quote:Wanneer mensen dit artikel lezen, kunnen ze denken: wat een wappie-advocaat. Word je daarvoor versleten?
„Liever een wappie dan een slappie. In mijn vriendenkring zijn ondernemers, vooral in de horeca, veel geld verloren. Ze hebben hun spaargeld opgemaakt om te overleven. Komt er binnenkort door een andere pandemie een nieuwe lockdown, dan gaan er een boel bedrijven alsnog failliet. En worden kinderen opnieuw geraakt. Iedereen moet realiseren dat vrijheid niet gratis is. Wanneer je niks doet, terwijl er tekenen zijn dat de vrijheid op het spel staat, ben je een slappie.”
Staatsgeheim
„Er zijn zo’n 60.000 aangiftes tegen De Jonge ingediend, omdat de aangevers zich bedreigd hebben gevoeld. De aangiftes worden door het Openbaar Ministerie niet eens in behandeling genomen. Sms’jes van minister De Jonge zijn tot staatsgeheim verklaard. Waarom? Als er kritische vragen worden gesteld over wat er in de vaccins zit, of die kanker kunnen veroorzaken, hartinfarcten of onvruchtbaarheid, wordt als antwoord gegeven ’Je vraagt toch ook niet wat er in een frikandel zit?’ Dan wordt er neerbuigend gedaan en word je belachelijk gemaakt. Linksom of rechtsom is er na corona oversterfte. Dat komt niet zomaar uit de lucht vallen.”
Zwarte schapen
„Ongevaccineerden zijn als zwarte schapen en het uitschot van de maatschappij neergezet. De druk is opgevoerd op basis van discutabele informatie, er leek bijna te worden toegewerkt naar vaccinatieplicht. Terwijl in mijn ogen iedereen het recht, de vrijheid heeft om zelf te mogen beslissen of-ie zo’n prik haalt of niet”, legt Terhorst uit.
„Dáár gaat dit over en niet alleen daarover. Wat veel mensen niet beseffen, is dat het niet is gestopt. Er ligt een wetsvoorstel op tafel dat al is aangenomen door de Tweede Kamer en dinsdag 16 mei in de Eerste Kamer wordt behandeld. Krijgt dat groen licht, dan wordt alle coronawetgeving die eerder uit de kast is gehaald, permanent gemaakt. Dat betekent dat de minister van volksgezondheid bij iedere volgende pandemie per decreet kan regeren. En de definitie van een pandemie is afgezwakt, dus makkelijker uit te roepen.”
Klimaatlockdown
„Straks zouden we een klimaatlockdown kunnen krijgen. De minister kan dan alles doen en laten, zonder dat medewerking van de Tweede of Eerste Kamer nodig is. Daarmee wordt de macht uit handen gegeven. Als dat doorgaat, begeven we ons op een hellend vlak. Dat kan iedereen gaan raken.”
quote:69th Bilderberg Meeting to take place 18 - 21 May in Lisbon, Portugal
LISBON, 18 May 2023 – The 69th Bilderberg Meeting will take place from 18 – 21 May 2023 in Lisbon, Portugal. About 130 participants from 23 countries have confirmed their attendance. As ever, a diverse group of political leaders and experts from industry, finance, academia, labour and the media has been invited. The list of participants is available on bilderbergmeetings.org.
The key topics for discussion this year are:
AI
Banking System
China
Energy Transition
Europe
Fiscal Challenges
India
Industrial Policy and Trade
NATO
Russia
Transnational Threats
Ukraine
US Leadership
en dan ditquote:Het kabinet heeft weer een juridische grondslag om bij een (dreigende) pandemie, zoals corona, bijvoorbeeld een mondkapjesplicht in te voeren. De Eerste Kamer heeft vanmiddag ingestemd met de pandemiewet van zorgminister Ernst Kuipers.
Met die noodbevoegdheid kan de minister maatregelen nemen, zoals het sluiten van scholen en/of het invoeren van een avondklok, die niet in de wet zijn opgenomen. Nadat de ministerraad met zo'n noodmaatregel heeft ingestemd, kan de Tweede Kamer de invoering ervan alsnog blokkeren. De Eerste Kamer heeft dat blokkeerrecht niet.
De corona¨pandemie¨ was een trainingquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Pandemiewet aangenomen: grondslag voor noodmaatregelen in wet verankerd
[..]
en dan dit
[ afbeelding ]
Snappies zien de bui al aankomen.
Er zal ook wel weer van alles bekokstoofd zijn achter de schermen tijdens de Bilderberg jl.quote:
Wordt in andere landen ook zulke wetten aangenomen eigenlijk? Zou wel logisch zijn. Dan kan de WHO met 1 druk op de knop de wereld plat leggen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Pandemiewet aangenomen: grondslag voor noodmaatregelen in wet verankerd
[..]
en dan dit
[ afbeelding ]
Snappies zien de bui al aankomen.
Nog een keer de plannen doornemen voor de komende periode. Er staat sowieso weer een nieuwe nep pandemie op de agenda.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:03 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Er zal ook wel weer van alles bekokstoofd zijn achter de schermen tijdens de Bilderberg jl.
Geloof 150 landen doen mee, not sure. Maar meende ik wel laatst ergens gelezen te hebben. Maar of het zo'n vaart allemaal gaat lopen uiteindelijk vraag ik me wel af. Doen de mensen niet mee dan is het snel klaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
Wordt in andere landen ook zulke wetten aangenomen eigenlijk? Zou wel logisch zijn. Dan kan de WHO met 1 druk op de knop de wereld plat leggen.
We hebben gezien dat juist (bijna) iedereen mee doet. Zeker in andere landen was men heel slaafs, hier nog wat demonstraties. Volgende keer gaat men gewoon weer vrolijk meedoen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Geloof 150 landen doen mee, not sure. Maar meende ik wel laatst ergens gelezen te hebben. Maar of het zo'n vaart allemaal gaat lopen uiteindelijk vraag ik me wel af. Doen de mensen niet mee dan is het snel klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |