Veel plezier! Is t ook echt in Nijmegen?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 06:23 schreef Sarabi het volgende:
GoedemorgenNog niet echt wakker maar tijd voor een wandeling.
Nee, je mag het overal lopen waar je wiltquote:Op dinsdag 20 juli 2021 06:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Veel plezier! Is t ook echt in Nijmegen?
Is dat gewoon een eigen gemaakte route of hebben ze overal routes uitgestippeld?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee, je mag het overal lopen waar je wilt
Door het warme weer nu wel nog meer last van blaren dan normaal![]()
Het was wel heerlijk wakker worden
Gaat de strand 6 daagse ook niet door?quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Is dat gewoon een eigen gemaakte route of hebben ze overal routes uitgestippeld?
Je zult wel aan het wandelen zijn nu.
Ik wil heel graag met een wandeliets meedoen maar heb nog niet echt gezocht want evenementen kunnen nog niet. Volgend jaar wellicht Alkmaar of Amsterdam (dam to dam)
quote:Op dinsdag 20 juli 2021 08:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sterkte voor Zorro
Hopelijk komt het allemaal goed
Thanks!quote:
Daar hoorde ik mijn nichtje en haar vriend van de week ook over. Die zijn heel fanatiek daarmee. Ze gaan binnenkort samenwonen dus hebben veel nodigquote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:28 schreef Myraela het volgende:
ohja, wandelen. Ik moet m'n watch wel omdoen. Heb me aangemeld voor ASR vitality. Betaal je 3.5 euro per maand, maar elke week dat je je bewegingsdoel haalt, krijg je een cadeaubon van 5 euro. En je kunt daarnaast ook je Apple Watch terugverdienen met maanddoelen.
Het doel is de eerste weken heel makkelijk te halen, maar dan moet ik natuurlijk wel m'n horloge omdoen.
Haha, dan is het helemaal leuk om wat cadeaubonnen te sparen.quote:Op dinsdag 20 juli 2021 09:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Daar hoorde ik mijn nichtje en haar vriend van de week ook over. Die zijn heel fanatiek daarmee. Ze gaan binnenkort samenwonen dus hebben veel nodig
Thanks!quote:Op dinsdag 20 juli 2021 10:05 schreef Candaasje het volgende:
Sterkte met je katje Whiskers
Een echo is wel een verstandig idee. Succes vanmiddag met pillen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |