Haha. Wel jammer dat Blaudzun weggaat, ik ben benieuwd wie er in voor de plaats komt.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:27 schreef Zwansen het volgende:
M’n vrouw, goh dit klinkt wel heel erg jarig 80.
quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Haha. Wel jammer dat Blaudzun weggaat, ik ben benieuwd wie er in voor de plaats komt.
quote:Singer-songwriter Blaudzun is de eerste dagen de house band van NOS Studio Tokio. Vervolgens komen ook de Haagse band Son Mieux en soulzanger Steffen Morrison langs in Scheveningen.
Een foute band met schlagers en hoempapa muziek?quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:28 schreef Felagund het volgende:
ik ben benieuwd wie er in voor de plaats komt.
Die heeft verkering gehad met Edith Bosch.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
Huizinga moet iedere keer slissend ademhalen voor hij wat zegt
Deden het goed en een echte sportliefhebber.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Haha. Wel jammer dat Blaudzun weggaat, ik ben benieuwd wie er in voor de plaats komt.
Is dat wat ? Ken ze niet.quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:29 schreef zipcon het volgende:
[..]
Een foute band met schlagers en hoempapa muziek?
EDIT: Ok, Son Mieux dus.
Dat is de zanger van Blauzun ookquote:Op woensdag 28 juli 2021 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel geinige poprock, maar de zanger is een beetje een arrogante lul imo
Ze zijn beter in roeien.quote:
Klassieker. Groot in Engeland, in Nederland marginaal. Lekker studiobandje. Goede redactie.quote:
Net als Florijn en z'n maat.quote:
Years en Yearsquote:Op vrijdag 30 juli 2021 03:20 schreef TheVulture het volgende:
Weet iemand trouwens van wie die cover van The Edge of Glory is die de NOS onder de beelden plakt? Het is in ieder geval niet het origineel van Lady Gaga
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |