SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: voor 27 juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet meegekregen of er al een eerdere sweep is geweest, maar de Zwitserse vrouwen hebben het zojuist voor elkaar gekregen op de mountainbike.quote:18 [ Algemeen ] Wordt er minimaal 2 keer een SWEEP gehaald tijdens deze OS? (Hetzelfde land 1/2/3 op 1 onderdeel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
Nog een verzoek, zou je de vraag nog eens voor het antwoord kunnen zetten?quote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
16 Ja
22 Nee
29 Ja (volgende keer maar iets hoger maken)
30 Verenigd Koninkrijk
32 Ja
33 Ja
41 Nee
42 Ja (lol)
59 Nee
60 Ja
Beantwoorde vragen: 2, 16, 22, 24, 25, 26, 29, 30, 32, 33, 36, 37, 39, 41, 42, 43, 45, 46, 49, 51, 53, 54, 59, 60
-
SPOILER: 28 juliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Nattekat op 27-07-2021 17:41:25 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Hier zit een luchtje aanquote:Op dinsdag 27 juli 2021 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt hier vals gespeeld? Wie durft mijn score na te tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |