quote:Op vrijdag 30 juli 2021 19:45 schreef bruinebeer het volgende:
41 is Nee en heb jij JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik telde zelf 26 punten, misschien dat die roeivraag nog niet klopt, maar zelfs dan zou er nog ergens eentje niet kloppen. Volgens mij zou ik moeten hebben: 2, 16, 22, 24, 31, 34, 36, 37, 39, 41, 45, 46, 47, 48, 49, 51, 54, 56, 60, 61, 63, 64, 65, 69, 70, 76. Wil je daar misschien even naar kijken?
ik kom tot 25 pts voor jeThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Dank voor het kijkenquote:Op zaterdag 31 juli 2021 01:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:bruinebeer Punt voor Fiji is toegevoegd, dus je staat op 25. Op vraag 41 heb je Ja gezegd, maar de medailles bij het surfen (niet te verwarren met het windsurfen/RS:X in het zeilen) waren voor Brazilië/Japan/VS/Australië/Zuid-Afrika, dus niet voor een Europees land.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 2 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 3 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 4 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 5 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 6 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 7 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 8 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!![]()
Ja, na dames mountainbike voor Zwitserland nu ook de 100 meter voor de Jamiacaanse vrouwen.quote:18 [ Algemeen ] Wordt er minimaal 2 keer een SWEEP gehaald tijdens deze OS? (Hetzelfde land 1/2/3 op 1 onderdeel)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
18 [ Algemeen ] Wordt er minimaal 2 keer een SWEEP gehaald tijdens deze OS? (Hetzelfde land 1/2/3 op 1 onderdeel) Ja
19 [ Zwemmen ] Worden er minimaal 3 wereldrecords gebroken, exclusief de mixed estafette? Ja
58 [ Schermen ] Wint een land meerdere gouden medailles op teamonderdelen? Ja
72 [ Atletiek ] Wint de VS de mixed relay 4x400m? Nee (blijft staan)
74 [ Trampoline ] Wordt het verschil in score tussen P1 en P3 van de mannen en vrouwenfinale opgeteld maximaal 2.75? Nee
80 [ Atletiek ] Haalt Menno Vloon de finale polsstokhoogspringen? Ja
82 [ Rugby ] Weet de winnaar in de vrouwenfinale minimaal 22 punten te scoren? Ja
83 [ Tennis ] Wordt de strijd om de gouden medaille in twee sets beslist? Nee
87 [ Zwemmen ] Wint een Europeaanse een medaille op de 200 meter rugslag? Deze ga ik schrappen, want men had met voorkennis een zekere 'nee' kunnen invullen omdat er geen Europeaanse meer mee deed in de finale (lees: Panziera deed het toch wel slechter dan ik had gehoopt), dus dat vind ik niet eerlijk tegenover de vroege invullers.
Beantwoorde vragen: 2, 16, 18,19, 22, 24-26, 29-34, 36, 37, 39, 41-51, 53, 54, 56, 58-61, 63-65 67-72, 74, 76, 80, 82, 83, 87
GlennQuagmire 35
Mexicanobakker 34
zorro28 34
hhh38 32
bruinebeer 31
Felagund 31
Montov 29
Nattekat 29
crv 28
Pino112 28
ruud.nl 28
heywoodu 28
Snakehead85 27
Sherlock_Holmes 27
noodgang 27
Max23 27
Gijscoman 26
Starflyer 26
Frozen-assassin 24
SnertMetChoco 24
Meridiaan* 24
Fok-it 23
capuchon_jongen 23
DomboHetOlifantje1 22
Redefine 22
wimderon 22
Oilver23 21
TheVulture 18
Pepersaus 18
Nielsch 10
@Pepersaus en @Frozen-assassin worden om aandacht gevraagd
@hhh38
@Pino112
@Frozen-assassin
@crv
@zorro28
@Gijscoman[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, klaar![]()
![]()
SPOILER: antwoorden voor 1 augustusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent![]()
Vragen voor 1 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gijscoman
![]()
Hou hoog de naam van N.E.C.![]()
Vragen voor 1 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 2 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vragen voor 3 augustusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2021 14:29 schreef GlennQuagmire het volgende:
Je bent vraag 17 vergeten of heb je die ergens later gemeld ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Sorry, mind closed until further notice🍷![]()
quote:Op zaterdag 31 juli 2021 16:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
vraag 80 tot en met 87 mis je nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, klaarThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oh dat had ik niet eens doorquote:Op zaterdag 31 juli 2021 19:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is de sessie van vandaag, daar ben ik te laat voor![]()
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: