Het is een meme in BNW , je hebt onrealistische verwachtingen als je denkt dat het met de main stream moet kloppen of die moet bevestigen voordat mensen er waarheid in mogen zien . Het maakt me niet uit of jij alles wat hier word gepost een leugen vind , dat is toch niet mijn probleemquote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:03 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Goh, dus het is niet waar wat er staat? Daarom noem ik wat het is, een leugen.

Wat maakt het nou uit wat de main stream media hierover te zeggen had?quote:Op zaterdag 31 juli 2021 13:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Het is een meme in BNW , je hebt onrealistische verwachtingen als je denkt dat het met de main stream moet kloppen of die moet bevestigen voordat mensen er waarheid in mogen zien . Het maakt me niet uit of jij alles wat hier word gepost een leugen vind , dat is toch niet mijn probleem
 Simpele vraag, was dit overheids advies ja of nee.
 Simpele vraag, was dit overheids advies ja of nee.

Waarom kijk je er dan überhaupt naar?? Je moet het echt opzoeken!!quote:

Tja waarom verdoe jij je kostbare tijd in BNW forum waar je alles onzin vindt? Best wel zielig hequote:Op zaterdag 31 juli 2021 22:29 schreef theguyver het volgende:
Waarom kijk je er dan überhaupt naar?? Je moet het echt opzoeken!!
Alweer een lockdown? Nee tochquote:Binnen blijven op je zolder opsluiten en trek de internet stekker er uit.. als je er niet tegen kan..

Yep en dan ook nog verwachten dat men de onzinroepers gaat entertainenquote:Op zondag 1 augustus 2021 09:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja waarom verdoe jij je kostbare tijd in BNW forum waar je alles onzin vindt? Best wel zielig he
[..]
Alweer een lockdown? Nee toch

Alles? oh heb je mijn topic history gezien?quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:12 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Tja waarom verdoe jij je kostbare tijd in BNW forum waar je alles onzin vindt? Best wel zielig he
[..]
Alweer een lockdown? Nee toch

Er staat nog steeds een simpele vraag voor je open he!quote:Op zondag 1 augustus 2021 10:50 schreef Summers het volgende:
[..]
Yep en dan ook nog verwachten dat men de onzinroepers gaat entertainen

waarom zou ik dat doen? Care ?quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:07 schreef theguyver het volgende:
Alles? oh heb je mijn topic history gezien?
Ik zie wat ik leesquote:Ik vind bepaalde onderwerpen HEEL interessant, helaas word ik dan bestempeld als Half Truth!
Ik neem aan dat je weet wat dat inhoud?
so?quote:Btw je post hier in 1 van mijn topics

Mooi en ik reageer op wat ik lees..quote:Op zondag 1 augustus 2021 11:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
waarom zou ik dat doen? Care ?
[..]
Ik zie wat ik lees
[..]
so?
Topic#44 ...verderzetten om verder belachelijk te maken...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |