Wtf, lees mijn opmerkingen even terug, dat heb ik nergens gezegd, jij begint met een vergelijking (die ik onzinnig heb) waar ik op reageer,quote:Op maandag 19 juli 2021 14:48 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Jij bent degene die Max de schuld van het ongeluk in zijn schoenen probeert te schuiven...
En je komt met de stereotypische argumentatie die er bij victimblaming hoort.
Dit is geen precedent. Dit is al veel vaker gebeurd. Ook toen werd er geen zwarte vlag gezwaaid.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
Maar goed, de stewards hebben een zeer duidelijk precedent geschapen.
Dit had gewoon een stop & go moeten wezen.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar dan moet je een zwaardere straf geven op het moment dat het tussen 1 en 2 gebeurd dus? Of vind je dat deze actie altijd een stop and go moet zijn, ook als het om plek 6 gaat?
(er vanuit gaande dat er geen sprake was van opzet, in dat geval had je sowieso zwaarder kunnen straffen)
Als de stewards het een "eigen schuld" vonden, hadden ze Hamilton geen straf gegeven. Dus deze opmerking slaat nergens op.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee. De Stewards vonden dat ook.
En ik ook overigens. En zo te zien Kreator ook. En vast nog wel heel veel meer mensen. Onder Nederlanders zal het percentage wel significant kleiner zijn.
Wat er in de bochten voor een incident gebeurd zou op geen enkele manier mogen mee genomen worden in het incident. En bovendien insinueer je hier ook al mee dat Max daar iets heeft gedaan wat niet mocht. Wat ook al niet waar is. Ja als je Lewis er voorbij laat en hij voor je rijdt dan kan hij ook niet meer tegen je aan rijden.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat deed ik dan ook niet. Hooguit dat hij het op die manier had kunnen voorkomen.In de bochten voor het ongeluk zaten ze ook al op het randje van acceptabel naar elkaar. Dat snap ik wel, want anders word je geen wereldkampioen, maar het is niet dat Max het type coureur is dat graag aan de kant gaat als iemand sneller is. Soms win je daar wat mee en soms klap je dan in de muur.
Maar goed, we gaan in cirkels. Ik heb er een iets neutralere blik op omdat ik geen Ham of Max fan ben denk ik.
Wanneer je je hele leven in de racerij zit, en je een tekstboekfout maakt, is het juist zaak om zeer goed te kijken. En gezien het niet de eerste keer bij Lewis, zou je zelfs van een patroon kunnen spreken. Je er vanaf doen alsof het een noodlottig ongelukjes of foutje was, dan maak je je er met een jantje van lei vanaf. Zoals ik al eerder heb geschreven, ga ik door de combinatie van uitspraken voor tijdens en na de race, plus het gedrag er inmiddels vanuit dat Lewis hem er express heeft ingezet. En dat een coureur een andere coureur er express af rijdt is absoluut niets nieuws in de formule 1.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:48 schreef Kreator het volgende: [..] Niemand rijdt een andere coureur bewust dood. Man man man. Alsof het aanslag was.
. Dit was gewoon een race-incident. Een klein inschattingsfoutje. Prima straf, die 10 seconden.
quote:Op maandag 19 juli 2021 14:55 schreef Nattekat het volgende:
Verstappen verwachtte gewoon dat Hamilton het clean zou houden en geef hem eens ongelijk. Hamilton vertrouwde Verstappen een aantal jaar niet puur omdat zulke acties mogelijk waren.
Klein beetje eigen schuld is niet hetzelfde als volledig eigen schuld. Daar zit nog iets tussen.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als de stewards het een "eigen schuld" vonden, hadden ze Hamilton geen straf gegeven. Dus deze opmerking slaat nergens op.
"The Stewards reviewed video and telemetry evidence," the stewards said. "Cars 33 [Verstappen] and 44 [Hamilton] entered turn 9 with Car 33 in the lead and Car 44 slightly behind and on the inside.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als de stewards het een "eigen schuld" vonden, hadden ze Hamilton geen straf gegeven. Dus deze opmerking slaat nergens op.
Oh dan verdedig je iemand die de schuld van het ongeluk met stereotypische victimblaming argumentatie in de schoenen wil schuiven.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wtf, lees mijn opmerkingen even terug, dat heb ik nergens gezegd, jij begint met een vergelijking (die ik onzinnig heb) waar ik op reageer,
Laat ook maar..quote:Op maandag 19 juli 2021 14:57 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Oh dan verdedig je iemand die de schuld van het ongeluk met stereotypische victimblaming argumentatie in de schoenen wil schuiven.
Nou, gefeliciteerd
Dat is uiteindelijk ook de oorzaak van het ongeluk. Max denkt dat Lewis op de apex zit, terwijl Lewis 'm niet haalt.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar Hamilton haalt de binnenbocht toch niet?
Hamilton doet geeneens moeite om in te sturen, dat zie je echt duidelijk aan de beelden.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk ook de oorzaak van het ongeluk. Max denkt dat Lewis op de apex zit, terwijl Lewis 'm niet haalt.
Precies. Maar fouten worden gemaakt en dat zie ik niet als een probleem. Sterker nog, het hoort erbij.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als de stewards het een "eigen schuld" vonden, hadden ze Hamilton geen straf gegeven. Dus deze opmerking slaat nergens op.
Staat ook niet in het decision document.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Als de stewards het een "eigen schuld" vonden, hadden ze Hamilton geen straf gegeven. Dus deze opmerking slaat nergens op.
quote:The Stewards reviewed video and telemetry evidence. Cars 33 and 44 entered turn 9 with Car 33 in the lead and Car 44 slightly behind and on the inside. Car 44 was on a line that did not reach the apex of the corner, with room available to the inside.
When Car 33 turned into the corner, Car 44 did not avoid contact and the left front of Car 44 contacted the right rear of Car 33. Car 44 is judged predominantly at fault.
Max pakte bij de botsing niet de ideale lijn, hij gaf Lewis ruimte, maar Lewis had meer ruimte nodig omdat hij te hard door de bocht ging/onderstuur had.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:48 schreef Kreator het volgende:
En een paar bochten ervoor dan? Daar liet Ham ons Maxje ook leven. Toen Max daar achter lag en de binnenkant in vloog, had Ham ook de ideale lijn kunnen pakken hem erop laten klappen.
Dat doe je niet omdat je elkaar net genoeg ruimte wil geven om te racen, zonder op elkaar te klappen.
Niemand rijdt een andere coureur bewust dood. Man man man. Alsof het aanslag was.. Dit was gewoon een race-incident. Een klein inschattingsfoutje. Prima straf, die 10 seconden.
Her is wel de standaardstraf tegenwoordig bij "causing a collision".quote:Op maandag 19 juli 2021 14:59 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Maar fouten worden gemaakt en dat zie ik niet als een probleem. Sterker nog, het hoort erbij.
De storende factor is het niet consequent zijn met het uitdelen van straffen en of straffen die totaal geen invloed hebben op de uitslag. Die 10sec kun je geen straf noemen. Zo ook die traclimits waar Hamilton ook mooi van profiteerde.
Precies.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is uiteindelijk ook de oorzaak van het ongeluk. Max denkt dat Lewis op de apex zit, terwijl Lewis 'm niet haalt.
Dat deed hij wel, maar hij zat op het vuil zonder zijn voet van het gas te halen. Met deze hoek, verstappen aan de buitenkant, in een bocht als Copse, kan dat gewoon niet goed gaan. Hij gleed net een meter of 2 teveel door, door zijn snelheid.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hamilton doet geeneens moeite om in te sturen, dat zie je echt duidelijk aan de beelden.
Mercedes durft Lewis niet af te vallen.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:57 schreef ThePlaneteer het volgende:
Maar Hamilton haalt de binnenbocht toch niet?
Doe uitspraken van Toto Wolff vind ik ook frappant.
Is er nog meer tekst die je niet gequoted hebt?quote:Op maandag 19 juli 2021 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
"The Stewards reviewed video and telemetry evidence," the stewards said. "Cars 33 [Verstappen] and 44 [Hamilton] entered turn 9 with Car 33 in the lead and Car 44 slightly behind and on the inside.
"Car 44 was on a line that did not reach the apex of the corner, with room available to the inside.
"When Car 33 turned into the corner, Car 44 did not avoid contact and the left front of Car 44 contacted the right rear of Car 33. Car 44 is judged predominantly at fault."
predominantly : mainly; for the most part.
Dus de FIA zegt: Grotendeels de schuld van Ham. Klein deel de schuld van heethoofdmax.
Als je Max al zo noemt klinkt de rest van je betoog als mm mm mmm mm mm. Totaal niet serieus te nemen dusquote:Op maandag 19 juli 2021 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
"The Stewards reviewed video and telemetry evidence," the stewards said. "Cars 33 [Verstappen] and 44 [Hamilton] entered turn 9 with Car 33 in the lead and Car 44 slightly behind and on the inside.
"Car 44 was on a line that did not reach the apex of the corner, with room available to the inside.
"When Car 33 turned into the corner, Car 44 did not avoid contact and the left front of Car 44 contacted the right rear of Car 33. Car 44 is judged predominantly at fault."
predominantly : mainly; for the most part.
Dus de FIA zegt: Grotendeels de schuld van Ham. Klein deel de schuld van heethoofdmax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |