Gevaccineerden en ongevaccineerden zijn dan een risico voor de risicogroep omdat zij allemaal besmettelijk zijn.quote:
Nee, dat heet deductief redeneren, als een vaccin niet meer werkt is de risicogroep besmettelijk, van gevaccineerden en ongevaccineerden.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:56 schreef devlinmr het volgende:
Waar zeg ik dat iedereen besmettelijk is... wat een suggestieve manier van vragen weer.
Nee, maar zoek vooral het begrip even op.quote:Op maandag 19 juli 2021 11:56 schreef devlinmr het volgende:
Nee het is niet resistent. Het is een ander virus wat nog niet herkent wordt door je immuunsysteem.
Het is gewoon het verkeerd gebruiken van het woord resistent wat je doet.
Begin je weer over dat bang zijn? Nogmaals, er is bijna niemand 24/7 bang voor corona? Hoe kom je daar in hemelsnaam bij?quote:Op maandag 19 juli 2021 12:21 schreef Summers het volgende:
[..]
Dat maakt het mind control .
Anderhalf jaar geleden zou iedereen het erover eens zijn dat 24/7 bang zijn voor de dood , de meest ongezonde psychose is die er bestaat en dat je je beter kan richten op die 99% dat je leeft .
Die gedragsbeinvloedings experimenten werpen zijn vruchten af![]()
En we weten al dat dat soort mensen 100 steekjes los hebben zitten maar dan met geld en macht .quote:Op maandag 19 juli 2021 14:08 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Eng
Zou me niks verbazen als zo een "vaccine" de eerste stap is.
Nee, dit kan niet? Zeg me dat je dit niet serieus gelooft?quote:Op maandag 19 juli 2021 11:14 schreef Summers het volgende:
Juist! Door DNA wijziging via de 'C19' experimentele genetische modificatie injecties word je #patenteerbaar, oftewel eigendom van degene die jouw DNA heeft gewijzigd. En je doet het nog vrijwillig ook!
"Own nothing, be happy"
[ twitter ]
Ik let niet op woorden maar op dadenquote:Op maandag 19 juli 2021 14:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Begin je weer over dat bang zijn? Nogmaals, er is bijna niemand 24/7 bang voor corona? Hoe kom je daar in hemelsnaam bij?
quote:Op maandag 19 juli 2021 14:11 schreef Summers het volgende:
[..]
En we weten al dat dat soort mensen 100 steekjes los hebben zitten maar dan met geld en macht .
Betekenis 'resistent'quote:Op maandag 19 juli 2021 13:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, maar zoek vooral het begrip even op.
Oke, dus Engel, blckbx, Ninefornews, Xandernieuws, weltschmerz etc etc hebben allemaal bij je afgedaan omdat ze aantoonbaar onwaarheden verspreiden en zelfs censuur bedrijven?quote:
Hoe lang denk je dat zo'n pil/sensor in je lijf blijft? Ik zeg 1 kapsalon lang.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:08 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]
Eng
Zou me niks verbazen als zo een "vaccine" de eerste stap is.
Ja, een virus dat makkelijk wordt weggevaagd door antistoffen biedt weinig weerstand tegen antistoffen.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:47 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Betekenis 'resistent'
Je hebt gezocht op het woord: resistent.
resistent (bijvoeglijk naamwoord)
1
in staat weerstand te bieden; een resistente bacterie ongevoelig voor antibiotica
Een virus biedt geen weerstand aan een vaccin ergo een vaccin resistent virus bestaat niet
Een antivirale middelen resistent virus wel. Maar wederom dan gaat het om een medicijn dat direct het virus aanvalt.
Je gooit alles op n hoop, raar.quote:Op maandag 19 juli 2021 14:53 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Oke, dus Engel, blckbx, Ninefornews, Xandernieuws, weltschmerz etc etc hebben allemaal bij je afgedaan omdat ze aantoonbaar onwaarheden verspreiden en zelfs censuur bedrijven?
Zoiets heet correct taalgebruik. Iets waar jij af en toe moeite mee hebtquote:Op maandag 19 juli 2021 14:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, een virus dat makkelijk wordt weggevaagd door antistoffen biedt weinig weerstand tegen antistoffen.
Een virus dat meer weerstand biedt - meer resistent is voor bepaalde antistoffen zal beter gedijen.
Ik snap wel waar jij op zit te redeneren maar dit is weer zo een bloedgeile semantische discussie van je.
Eid Mubarak! Alvast een fijn Eid al Adha gewenstquote:
Grappig manquote:Op maandag 19 juli 2021 12:31 schreef Summers het volgende:
[..]
HoernalistHet is ook gewoon logisch dat mensen geen msm meer kijken of lezen met het bagger aanbod van tegenwoordig
.
quote:Meer Nederlanders dan vorig jaar hebben vertrouwen in media
https://www.rtlnieuws.nl/(...)derlanders-onderzoek
En dat geloof jij , wij van wc eend worden steeds meer populair , iedereen wilt wc eend ...quote:
Het is wel een onderzoek van RTL4 onder enorm veel medewerkersquote:Op maandag 19 juli 2021 15:37 schreef Summers het volgende:
[..]
En dat geloof jij , wij van wc eend worden steeds meer populair , iedereen wilt wc eend ...![]()
![]()
quote:Op maandag 19 juli 2021 15:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wel een onderzoek van RTL4 onder enorm veel medewerkers
quote:Op maandag 19 juli 2021 15:37 schreef Summers het volgende:
[..]
En dat geloof jij , wij van wc eend worden steeds meer populair , iedereen wilt wc eend ...![]()
![]()
Heeft U al wc eend ? Doen hoor !!
Motivaction is een onafhankelijk onderzoeksbureau met een goede reputatie. Maar geloof maar weer in een complot.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wel een onderzoek van RTL4 onder enorm veel medewerkers
M Otovication is door de betalende RTL bazen enorm goed beoordeelt, neemt dat is ook echt zo.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Motivaction is een onafhankelijk onderzoeksbureau met een goede reputatie. Maar geloof maar weer in een complot.
Het strookt niet met hun wereldbeeld dus geloven ze het niet.quote:
Het onderzoek is niet in opdracht van RTL. Elk jaar wordt hetzelfde onderzoek gedaan en er is niks wat er op wijstquote:Op maandag 19 juli 2021 15:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
M Otovication is door de betalende RTL bazen enorm goed beoordeelt, neemt dat is ook echt zo.
Prachtig hoe voorspelbaar jij redeneert, het is objective gestuurd ipv argument gestuurd, de voedingsbodem is je eigen dogmatische geloof in "corona is het ultieme kwaad" noem ik het maar.quote:Op maandag 19 juli 2021 15:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zoiets heet correct taalgebruik. Iets waar jij af en toe moeite mee hebt
Thanks meidquote:Op maandag 19 juli 2021 15:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Eid Mubarak! Alvast een fijn Eid al Adha gewenst
Ze gaan steeds een stap verder als we alles blijven accepteren en meegaan in de poppenkastquote:Op maandag 19 juli 2021 16:02 schreef ludovico het volgende:
NWS / Niet langer anoniem reageren online? 88% is voor identificatieplicht
"
Representatief onderzoek.
correctquote:Op maandag 19 juli 2021 15:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Prachtig hoe voorspelbaar jij redeneert, het is objective gestuurd ipv argument gestuurd, de voedingsbodem is je eigen dogmatische geloof in "corona is het ultieme kwaad" noem ik het maar.
Bacterie dat weerstand biedt tegen antibiotica = restistent.
Virus biedt geen weerstand tegen het vaccin maar tegen het immuunsysteemquote:Virus dat weerstand biedt tegen vaccin = resistent.
Ah boehoequote:Maar laten we dit spelletje maar weer niet induiken, je verziekt al genoeg topics hier.
quote:Op maandag 19 juli 2021 16:25 schreef devlinmr het volgende:
Virus biedt geen weerstand tegen het vaccin maar tegen het immuunsysteem
Nee dat is wel duidelijk, maar waar zijn de virologen die met boute stellingen komen dat er geen flikker meer aan de hand is nu iedereen gevaccineerd is die dat wilt?quote:Op maandag 19 juli 2021 16:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie krijgen geen bak bier, patinten op de IC weer gedaald.
1200 halen we never nooit niet.
https://www.nu.nl/uitleg-(...)ers-van-vandaag.html
Niet van toepassing, er zijn parameters te verzinnen die ENG zijn, pure ANGST, de Britten bijv, ALLES LOSS besmettingen zullen de PAN UIT REIZEN, de HELL OP AARDE, en die zullen wij importeren en SATAN HIMSELF zal vanuit het VAGEVUUR herrreizen om ons COVID PEST toe te dienen.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat vinden jullie van de nog dalende IC bezetting?
Helemaal goed lijkt me. Ook het aantal besmettingen stabiliseert weer.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat is geen bullshit. Het is gewoon wat het is.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Weerstand tegen het effect op het immuunsysteem van vaccin.
Echt totaal bullshit om zo precies te zitten te formuleren maar okay, wat jij wilt, jouw pikkie weer stijf.
Je mag ook gewoon zeggen weerstand tegen het immuunsysteem, wat mij betreft. Doe ik niet moeilijk over.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:37 schreef ludovico het volgende:
[..]![]()
Weerstand tegen het effect op het immuunsysteem van vaccin.
Echt totaal bullshit om zo precies te zitten te formuleren maar okay, wat jij wilt, jouw pikkie weer stijf.
Voor gevaarlijke succesvolle mutaties blijft gewoon staan. Zonder die selectiedruk is de kans nihil dat er immune escape plaatsvind.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen weerstand tegen het immuunsysteem, wat mij betreft. Doe ik niet moeilijk over.
Jouw interesse in mijn piemol baart me echter wel zorgen.
Nu we het hierover eens zijn geworden, kun je dan ook toegeven dat die beweringen dat gevaccineerde mensen verantwoordelijk zouden zijn voor mutaties in het virus naar het rijk der fabelen verwezen kunnen worden
Yes zo gek ben je nog niet!quote:Op maandag 19 juli 2021 16:46 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Helemaal goed lijkt me. Ook het aantal besmettingen stabiliseert weer.
Wel wat extra ziekenhuisopnames maar niks schokkends.
In Augustus gewoon de dancings e.d. weer open lijkt me
Die is er niet. Dat aantal is gelijk gebleven.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:38 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:50 coronapatinten meer in ziekenhuis, grootste toename sinds mei
Ziekenhuizen hebben in n dag het totale aantal opgenomen coronapatinten met 50 zien toenemen. Dat is de grootste stijging sinds 10 mei. In totaal liggen nu 361 mensen met corona in het ziekenhuis, becijfert het Landelijk Cordinatiecentrum Patinten Spreiding (LCPS).
Ook de instroom van nieuwe patinten met Covid-19 is relatief hoog. Op verpleegafdelingen kwamen er het afgelopen etmaal 54 patinten bij, het hoogste aantal sinds 5 juni. In totaal liggen daar nu 277 coronapatinten.
Op de ic's werden 9 mensen binnengebracht, het hoogste aantal sinds 10 juni. Met 84 ernstig zieke coronapatinten in totaal is de bezetting daar nu op hetzelfde niveau als precies een week geleden.
De ziekenhuizen verwachten een verdere toename, aangezien het aantal besmettingen de afgelopen weken hard is gestegen. Voorzitter van het Landelijk Netwerk Acute Zorg (LNAZ) Ernst Kuipers zei vorige week dat hij er rekening mee houdt dat het totale aantal opgenomen coronapatinten kan stijgen tot circa 800. Hij verwacht dat ziekenhuizen dit aan zullen kunnen. Meer coronazorg betekent echter ook dat minder capaciteit zal overblijven voor het inhalen van uitgestelde behandelingen. Door de enorme druk die corona op de ziekenhuiszorg heeft gelegd, moet nog een heel 'stuwmeer' worden weggewerkt.
https://www.telegraaf.nl/(...)te-toename-sinds-mei
Vandaar dat alle voorgaande varianten zijn ontstaan in gebieden waar geen vaccinatie was.quote:Op maandag 19 juli 2021 16:58 schreef ludovico het volgende:
[..]
Voor gevaarlijke succesvolle mutaties blijft gewoon staan. Zonder die selectiedruk is de kans nihil dat er immune escape plaatsvind.
Zeker niet.quote:
Op welke manier heeft het verplaatsen van een weerstation in Nederland met de wel of niet terechte correctie door het KNMI invloed op de wereldwijde cijfers die ook een stijging laten zien?quote:Op maandag 19 juli 2021 17:03 schreef ludovico het volgende:
"Heetste temperatuur ooit gemeten sinds 2020!"
Vanwege klimaatverandering zullen er steeds vaker hitterecords verbroken worden!
Het raadsel van de verdwenen hittegolven voor 1950 laat ook zien dat het aantal hittegolven enorm is toegenomen in de 2e helft van de 20e eeuw!
Het zal best dat er elders mutaties ontstaan, dat ontken ik helemaal nergens, dat is gewoon normaal virus gedrag. Niks nieuws onder de zon.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Vandaar dat alle voorgaande varianten zijn ontstaan in gebieden waar geen vaccinatie was.
Sterker nog de Manaus variant ontstond in een dorp waar 3/4 van de mensen al covid hadden gehad. Wederom, geen enkele gevaccineerde.
De factor wel of niet gevaccineerd heeft dus geen invloed op de mutatie gehad.
Dat een variant die zich zo heeft aangepast dat ie niet herkent wordt ondanks dat het afweersysteem hetzij door eerder infectie hetzij door vaccinatie een eerdere variant wel herkende is zeker mogelijk. Vaccinatie is daar echter niet de oorzaak van.
Geen ene reet, maar alles met KNMI / NOS klimaatpropaganda.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:16 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Op welke manier heeft het verplaatsen van een weerstation in Nederland met de wel of niet terechte correctie door het KNMI invloed op de wereldwijde cijfers die ook een stijging laten zien?
Dit lijkt me het verkeerde topic daarvoor.quote:Op maandag 19 juli 2021 17:03 schreef ludovico het volgende:
"Heetste temperatuur ooit gemeten sinds 2020!"
Vanwege klimaatverandering zullen er steeds vaker hitterecords verbroken worden!
Het raadsel van de verdwenen hittegolven voor 1950 laat ook zien dat het aantal hittegolven enorm is toegenomen in de 2e helft van de 20e eeuw!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |